12 διατροφικές συνήθειες

Στην σελίδα του Ευτύχη Μπλέτσα είδα αυτό το κείμενο απο το οποίο σας παρουσιάζω ενα μερος του (το μεγαλύτερο) προς προβληματισμό

 

«Φυσικά, το να τρως τα παρακάτω 12 πράγματα από μόνο του δεν θα φέρει από την μία μέρα στην άλλη τεράστια διαφορά. Αν όμως τρως αυτά τα 12 τρόφιμα που ακολουθούν είναι βέβαιο ότι υποχρεωτικά θα μειώσεις την ποσότητα άλλων τροφών που δεν σου κάνουν και τόσο καλό. Συνεπώς Τύπωσε την παρακάτω λίστα και κάθε μέρα φρόντιζε να διαγράφεις τρώγοντας και τα 12 αυτά τρόφιμα:

  1. Ένα μήλο
  2. Μία μπανάνα
  3. Ένα εποχικό φρούτο (πχ πορτοκάλι/φράουλες/ροδάκινο/σταφύλι)
  4. Μία φρέσκια ωμή σαλάτα
  5. Μία χούφτα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, ρόκα, μαϊντανό, άνηθο)
  6. Μία μερίδα γαρνιτούρας λαχανικών ή φαγητό με λαχανικά (πχ γεμιστά)’
  7. 3 κουταλιές καλά λιπαρά (εξτρα παρθαίνο ελαιόλαδο, ταχίνι, αβοκάντο)
  8. 1 πιάτο σύνθετους υδατάνθρακες από σιτηρά ολικής (ψωμί, ρύζι, βρώμη, πλιγούρι) μοιρασμένα μέσα στην ημέρα, πχ 1/3 του πιάτου σε κάθε γεύμα)
  9. Ένα γιαούρτι με 2% λιπαρά
  10. Μία πηγή πρωτεΐνης (εναλλάξ όσπρια, ψάρι, αβγό, κοτόπουλο, κρέας)
  11. 1 χούφτα (περίπου 1ο) ωμούς ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια)
  12. 3 κουταλάκια μέλι. (Στο γιαούρτι, το ψωμί, τα ροφήματα ή το dressing της σαλάτας)

Το πώς θα συνδυάσεις και θα οργανώσεις τα γεύματά σου μπορείς να το καθορίσεις εσύ. Το σημαντικό είναι κάθε μέρα που περνάει να έχεις απαντήσεις με ένα ναι στην ερώτηση αν έφαγες το καθένα από τα παραπάνω.

Η παραπάνω λίστα δε σημαίνει ότι θα τρως μόνο αυτά. Αρχικά το σημαντικό είναι να τρως αυτά και ότι άλλο θες. Μόνο και μόνο που θα τρως αυτά, είναι βέβαιο ότι θα σου μειωθούν οι λιγούρες για κάποια άλλα.

Μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό, 8-10 ποτήρια την ημέρα.

Τα τρία φρούτα μπορούν να καταναλωθούν ως εξής: 1 με το πρωινό, 1 για δεκατιανό και ένα για απογευματινό.

Είναι επίσης σημαντικό να κινείσαι τακτικά και να ξεκουράζεσαι αρκετά.

Στο βιβλίο ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΕΝ ΠΛΩ υπάρχουν πολλές ακόμα συμβουλές αλλά και συνταγές που θα σε βοηθήσουν να εφαρμόσεις τις 12 αυτές συνήθειες. Δες το βιβλίο εδώ.

Να θυμάσαι: Οι μικρές καθημερινές συνήθειες διαμορφώνουν τον χαρακτήρα σου. Βάλε ως στόχο την νέα χρονιά να τρως αυτά τα 10 καθημερινά. Θα δεις πολύ γρήγορα διαφορά.

Τέλος να θυμάσαι ότι ο καθένας είναι διαφορετικός. Αν έχεις οποιαδήποτε απορία ή θες επιστημονικές συμβουλές σχετικά με τη διαμορφωση διαοτολογίου, να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο-διαιτολόγο. Οι πληροφορίες εδώ είναι αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό και για να σε εμπνεύσουν να θες να μάθεις περισσότερα! Καλη δυναμη»

Advertisements

Καλώς σας βρήκα

Καλημέρα σας συν-ταλαιπωρημένουλες μου

Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε καλά. Χαθήκαμε. Αλλά συνήθως αυτό γίνεται το καλοκαίρι. Ήλιος, διάθεση για ξεκούραση, καφεδάκια στις βεράντες και κουβεντούλες μέχρι αργά, οπότε που διάθεση για κλείσιμο μέσα στο σπίτι και υπολογιστές.

Πώς τα πάτε από κιλάκια; Εγώ στα ίδια ευτυχώς. Από το τελευταίο κείμενό μου σχετικά με την πορεία μου «Κατι αχνοφαινεται» έκανα ένα πενθήμερο πρόγραμμα πρωτεϊνικό και σας πληροφορώ ότι δεν έχασα γραμμάριο! Και το ωραίο ήταν ότι το έκανα για να χάσω ότι ήταν να χάσω και να πάω διακοπουλες λίγες μέρες και να μην ξεφύγω.

Το κουλό ήταν επίσης οτι στις διακοπές έχασα 900 γρ!!! Παράλογο;;; Που έλεγε και ο Λαζόπουλος;

Δεν βαριέστε. Απο την ημέρα που γυρίσαμε εκανα μια φορά ενα 10ημερο και εκεί κουνήθηκε λιγο η ζυγαριά αλλά πάντα μεσα στα πλαίσια των μειων 7-9. Σε λίγες μέρες θα ξεκινήσω πάλι πρώτα ο Θεός οργανωμένα. Η φίλη του blog Αγλαία ξεκίνησε και εκείνη με μια εβδομάδα προβάδισμα χιχιχι. Σύντομα θα έχουμε και νέα της και ελπίζω ολόψυχα να είναι η αρχή για την Αγλαία και η συνέχεια για μενα μιας καθοδική πορεία και για τις δυο μας 🙂

Μια απόφαση είναι αλλωστε. Καλό φθινοπωρο να έχουμε, να αργήσει λίγο ο χειμώνας ακόμα μιας και είπαν οτι θα είναι φέτος βαρύς και να μας χαρίσει ο ήλιος την ευεργητική του δύναμη για λίγο καιρό ακόμα