Αλλαγές

Ψάχνοντας τροπους να ειναι πιο λειτουργικο το blog, κρινεται απαραιτητο να προχωρησω στην καταργηση καποιων σελιδων και να τις μετατρεψω σε αρθρα. Ο λογος ειναι οτι ετσι μπορουν να μπουν ταμπελες και κατηγοριες αλλα και να ενημερωνεστε για καθε νεα αναρτηση -αν το επιθυμειτε -μεσω e-mail, κατι που δεν γινοταν πιο πριν (ιδιως στην κατηγοριοποιηση)

Κανενα αρθρο δεν εχει διαγραφει, ουτε φυσικα και τα σχολια σας τα οποία εξακολουθουν να γινονται κανονικα.

Συγνωμη για τις αλλαγες αλλα ειπαμε new blogger ψαχνει και ενημερωνεται 🙂

Ευχαριστώωωω

Καρμπονάρα light απο την Ειρήνη

Έφτασε το Καλοκαίρι, το θερμόμετρο χτύπησε κόκκινο και η διάθεση για μαγείρεμα δεν είναι και στα καλύτερά της..
Τί θα λέγατε για μια πανεύκολη συνταγή, ελαφριά και χαμηλή σε θερμίδες;
Πάμε να φτιάξουμε καρμπονάρα light;
Μπαίνουμε στην κουζίνα και σε ένα τεταρτάκι, το πολύ, τρώμε..
Ας δούμε πως!

  1. Βράζουμε τα ζυμαρικά μας, όπως επιθυμούμε, τα σουρώνουμε..
  2. Στην ίδια κατσαρόλα και με το μάτι στο χαμηλό, σωτάρουμε σε δυο με τρεις κουταλιές σούπας ελαιόλαδο, μία πιπεριά φλωρίνης και τέσσερεις με πέντε φέτες γαλοπούλα βραστή ή καπνιστή.
  3.  Τέλος, ρίχνουμε μία συσκευασία ‘Φιλαδέλφεια’ κρεμώδες τυρί και τό αφήνουμε να λιώσει και να γίνουν όλα μαζί μια παχύρρευστη σάλτσα.
  4. Αλατοπιπερώνουμε.

Το μόνο που απομένει είναι να ρίξουμε τα μακαρόνια στην κατσαρόλα.. Ανακατεύουμε και το φαγητό μας είναι έτοιμο! Τόσο απλά και νόστιμα! Συνοδεύεται με σαλάτα επιλογής μας.

Οι ποσότητες είναι για τέσσερα άτομα.
Μία συνταγή εμπνευσμένη από τη φίλη μου Ιωάννα, η οποία ταξιδεύει στις ελληνικές θάλασσες.. Καλά ταξιδια και πολλά-πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

Οι 6 τροφές που μας παχαίνουν

Οχι οτι δεν το ξεραμε αλλα ειναι πλεον και επισημο 😦  🙂

Τηγανιτές πατάτες

Τσιπς

Σακχαρουχα αναψυκτικά

Γλυκίσματα

Γλυκά επιδόρπια

Χυμοι φρούτων

ειναι τα πλεον «ενοχα» τροφιμα που οδηγουν σε αυξηση του σωματικου βάρους. Αυτο ισχυρίζονται επειτα απο 20ετη ερευνα, επιστημονες της Ιατρικής Σχολής του Harvard< μελετώντας περισσότερα απο 120.000 άτομα.

Αντίθετα, ορισμένα άλλα τρόφιμα, οπως

γιαουρτι χαμηλων λιπαρών

ξηροί καρποί,

φρούτα,

λαχανικά

και προιόντα ολικής αλέσεως

συνδέονται με την απώλεια βάρους. Με βάση τα ευρήματά τους, οι ίδιοι ερευνητές ανάφερουν «η αντίληψη οτι δεν υπάρχουν καλά και κακά τρόφιμα είναι ενας μύθος που πρέπει να καταρριφθεί»

 

(Αρμονία/ Ιανουάριος 2012)

Δοκιμάστε το!

Οταν ετοιμάζετε τον κιμα για να φτιάξετε μπιφτέκια δοκιμάστε να τρίψετε μεσα κολοκυθάκια. Απλα τριβετε και προσθετετε, ουτε τα στυβετε ουτε τιποτα. Βαλτε τα υλικα που βαζετε συνηθως, πλαστε μπιφτεκια και ψηστε τα και παρακαλώ πειτε μου εντυπώσεις.

Ειναι «κολπο» που συστηνουν οι διαιτολόγοι για να αυξηθεί η ποσότητα του μπιφτεκιού, μειώνοντας την ποσοτητα του κιμα, αλλά πιστέψτε με ειναι και πολυ γευστικό. Κανει τον κιμα αφρατο και του δινει μια υπεροχη γευση

Αλλο «κολπο» ειναι να τριψετε και καροτο για να αυξησετε τον ογκο του. Το εχω δοκιμασει αλλα το καροτο κανει το μπιφτεκι πιο στεγνο-στιφο. Εγω σας το γραφω παντως και εσεις κανετε τις δοκιμες σας 🙂

24 /05/ 12 Συμπληρωματική συμβουλή ! Η Μαρσι μας θυμισε επισης και την λυση της τριμμενης φρεσκιας ντοματουλας! Δεν ξερω για εσας αλλα εμενα μου μυρισαν μπιφτεκακια ξαφνικα αααα

Ευχαριστώ Μάρσι