Μα πόσος καιρός πρέπει να περάσει;

Ένα από τα πράγματα που άλλαξα αυτόν τον χρόνο στην διατροφή μου είναι το βραδινό φαγητό. Από χαζομάρες στην διατροφή πολλές. Αυτό που ποτέ δεν είχα ήταν οι μεταμεσονύχτιες διαδρομές στο ψυγείο. Ευτυχώς δηλαδή γιατί αν είχα και αυτό…

Μετά από την πρώτη μου προσπάθεια πέρσι  δοκίμασα ξανά κατά καιρούς και λίγο πιο έντονα πάλι εκεί γύρω στον Οκτώβριο. Ακόμα δεν έχω δει αποτέλεσμα και δεν ξέρω αν θα δω κι όλας. Αυτό που αλλάζει είναι ότι δεν έχεις ενοχλήσεις τύπου καούρες κτλ.

Αυτό που έμαθα πρόσφατα είναι ότι με το βραδινό φαγητό το σώμα καταναλώνει τόσο μεγάλη ενέργεια για να κάνει τις απαραίτητες διαδικασίες που είναι σαν να ανάβεις τσιγάρο με χαρτονόμισμα μεγάλης αξίας αντί για τον αναπτήρα. Ενέργεια που το σώμα την παίρνει από την τροφοδότηση (με ενέργεια) και ανάπλαση των οργάνων. Επιβαρύνουμε που επιβαρύνουμε το σώμα μας με διάφορα μέσα στην ημέρα αν μπορούμε να φροντίσουμε αυτό είναι ενα σημαντικό βήμα ακόμα και αν δεν επιφέρει απώλεια κιλών. Άλλες φορές είναι πιο εύκολο και άλλοτε πιο δύσκολο γιατί υπήρχαν οι νύχτες που κοιμόμουν σχετικά νωρίς αλλά και εκείνες που κοιμόμουν πιο αργά αρκετά. Για σκεφτείτε να έχεις φάει στις 7 για παράδειγμα και να κοιμηθείς στις 01:00.

Ξεκινάς μετά τις βόλτες στο ψυγείο ή όχι🙂

Τώρα… το «με την δύση του ηλίου», ή «στις 8 το βράδυ» δεν είναι παγκόσμιος κανόνας. Σημασία έχουν οι συνήθειές σου και σκοπός είναι να μην τρως αργά το βράδυ. Άρα μπορεί να είναι και 6 ή 7 ή 8 ή και 9.

 

Αυτό που έκοψα επίσης είναι το βραδινό φαγητό απ έξω. Μάλιστα έχω αφήσει στον εαυτό μου κάποιες εξαιρέσεις όπως κάποιο βραδινό τραπέζι γιορτής ή έξοδο. Άλλωστε για να έχει διάρκεια κάτι πρέπει να είναι ευέλικτο. Δεν είναι τιμωρία. Προσπαθώ να γίνει τρόπος ζωής. Και επειδή υπάρχει και κοινωνική ζωή αυτά τα δύο θα πρέπει να συνυπάρξουν ομαλά. Το νωρίς του βραδινού φαγητού συνηθίζεται απο το σώμα εύκολα (άσχετα αν το μυαλό δεν βοηθάει πάντα) και απόδειξη αυτού είναι ότι όταν θα συμμετέχεις πχ σε ένα τραπέζι βραδινό ο ύπνος σου διαφοροποιείται προς το χειρότερο. Κάπου εκεί θα δεις μάλιστα ότι τελικά το βράδυ είναι που συνήθως αρχίζεις να ζητάς αυτές τις διάφορες μαλακιούλες που συνήθως τσιμπολογάς απο ανοία ή την ώρα που χαζεύεις μια ταινία. Άρα…ενας λόγος παραπάνω να μείνεις σταθερός είναι και αυτός. Αν πια δεν κρατιέσαι ένα ποτήρι γάλα, 2-3 καρότα ή μερικά καρύδια θα βοηθήσουν το μυαλό να απομακρυνθεί απο τους πειρασμούς. Βοηθάει πολλούς επίσης το πλύσιμο των δοντιών.

Μάλιστα κάποια στιγμή για πολύ λίγο καιρό έκοψα τελείως το βραδινό κάνοντας ένα γεύμα μόνο το μεσημέρι. Αλλά πάλι τίποτα. Οπότε μετά σκέφτηκα ότι ο μεταβολισμός προφανώς θέλει κάτι να έχει να «ασχολείται» και αφου αυτό δεν θα του φτάνει θα αρχίσει να παίρνει και απο τα αποθηκευμένα. Οπότε το γύρισα στις σαλατούλες και κάτι άρχισε να κινείται προς τα κάτω στην ζυγαριά. Λίγο και σταθερά. Μάλλον. Θα δείξει🙂

 

One thought on “Μα πόσος καιρός πρέπει να περάσει;

  1. Νομιζω οτι ι οργανισμος αντιδρα γενικα στην πιεση, ειναι κατι σαν μικρο παιδι,,, θελει αγάπη, καλόπιασμα κ οχι βιασυνες. Κάτι σαν να του λες σ αγαπάω εαυτέ μου, μην στενσχωριέσαι να δεις αυτή την φορά θα τα καταφέρουμε…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s