Καλή χρονιά!

Από το Πάσχα στην καινούργια χρονιά… καλά πάμε🙂

Καλή χρονιά λοιπόν σε όλους εύχομαι μικρό μου παρεάκι στον καθένα σας προσωπικά, με υγεία και επίτευξη όλων σας των επιθυμιών🙂

Πολλές πολλές πάρα πολλές φορές σκεφτόμουν να γράψω αλλά δεν ήξερα τι μιας και τα νέα μου δεν έχουν αλλάξει και πολύ από την τελευταία φορά. Σήμερα όμως ήρθε η ώρα χιχι

Για πολύ καιρό παρέμεινα σταθερή στα χαμένα αυτά κιλά που είχα αναφέρει στην προηγούμενή μου ανάρτηση. Τον τελευταία μήνα άρχισα να παίζω με 2-3 πάνω και ξανά κάτω.

Το καλοκαίρι που πέρασε βρισκόμουν σε κάποια κοινωνική υποχρέωση και κάποια στιγμή εμφανίστηκε μια κοπέλα με τις δυο κόρες της φορώντας ένα μακρύ απλό μαύρο φόρεμα αμάνικο, αδύνατη, μελαχρινή και με υπέροχα μάτια. Κάθισε λίγο πιο πέρα και όπως γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις κάποια στιγμή δημιουργήθηκαν πηγαδάκια και οι ανάλογες συζητήσεις. Η αρχική κουβέντα της παρέας της είχε να κάνει με γιατρούς και χειρουργεία και αν και δεν άρχισα να ακούω την κουβέντα από την αρχή την έπιασα από κάποιο σημείο και μετά και μάλιστα εκεί που γύρισε στα χειρουργεία παχυσαρκίας. Αυτό που μου τράβηξε το ενδιαφέρον δεν ήταν το χειρουργείο αλλά κάποια σημαντική επιπλοκή που αντιμετώπισε η κοπέλα αυτή από παράλληλο πρόβλημα που ανακαλύφθηκε στην πορεία του χειρουργείου και το πόσο επαγγελματικά αυτό αντιμετωπίστηκε. Εγώ όπως καταλάβατε ήμουν στο διπλανό πηγαδάκι.

Στην πορεία έγιναν κάποιες αλλαγές και βρεθήκαμε πιο κοντά. Εκεί λοιπόν πιάσαμε την κουβέντα από εκεί που είχε μείνει και έμαθα το όνομα του γιατρού και του νοσοκομείου που έκανε την επέμβαση και μου ανέφερε ότι και εκείνη σκεφτόταν όσα σκέφτομαι και εγώ και το της απάντησε σχετικά, μου έδωσε τηλέφωνα και από όλα. Την άκουγα, την κοίταγα και την παρατηρούσα και της είπα με απόλυτη ειλικρίνεια αυτό που έβλεπα με εντυπωσιασμό. Το χάσιμο των πάρα πολλών κιλών (δεν σας λέω τον ακριβή αριθμό γιατί μιας και έχουν περάσει αρκετοί μήνες από τότε δεν τον θυμάμαι ακριβώς και δεν θέλω να κάνω λάθος. Σίγουρα ήταν πάνω από 60) της δεν της είχε αφήσει σημάδια στο σώμα της που να μαρτυρούν ότι κάποτε υπήρξε παχύσαρκη. Το μόνο που φαινόταν ήταν κάτι ελάχιστο στα χέρια και από ότι μου είπε ότι και η κοιλιά της είχε υποστεί μεγάλη ταλαιπωρία.

Αυτό όμως που έβλεπα εγώ ήταν ένα σώμα που δεν καταλάβαινες τίποτα παρά μόνο κάτι μικρό στα χέρια σε τέτοιο βαθμό που μπορεί και να μην το πρόσεχες καν αν φόραγε ενα απλο κοντομάνικο και όχι αμάνικο. Η κοιλιά δεν φαινόταν καθόλου και το φόρεμα ήταν απλό και λεπτό, ο λαιμός της, το πρόσωπό της … τι πο τα. Είχε και δυο παιδιά! Μπράβο της και της το είπα μιας και σε ενα πολύ μεγάλο ποσοστό όταν μετά απο τέτοια μεγάλα χειρουργεία (πόσο μάλλον όταν υπάρχουν και σημαντικά προβλήματα υγείας όπως η ίδια αντιμετώπισε) αφήνουν έντονα τα σημάδια τους. Και αντε στο σώμα λίγο πολύ καλύπτεται, στο πρόσωπο είναι πιο εμφανή μιας και πολύ άνθρωποι «κόβουν» πολύ. Τώρα για τα πρόσωπα και κυρίως όταν κάποιον τον βλέπεις ξαφνικά και μετα απο πολλά κιλά χαμένα, έχω κάποια έκφραση για την εντύπωση που συνήθως μου αφήνουν τα πρώτα λεπτά πολλές φορές που θα μου επιτρέψετε να μην αναφέρω, γιατί πολλές φορές ο γραπτός λόγος «βοηθά» στις παρερμηνείες. Βέβαια μετά απο λίγα λεπτά μένεις – συνηθίζεις την νέα του εικόνα και εντυπωσιάζεσαι με το πόσο πολύ μπορεί το ίδιο σώμα, το ίδιο πρόσωπο να φαίνεται τόσο διαφορετικό όταν βάζει ή όταν χάνει κιλά. Οι κοντινοί άνθρωποι βλέπουν τις αλλαγές σταδιακά και πιο ομαλά κιλό το κιλό. Έτσι και με μια παλια μου συμμαθήτρια που ενώ δεν είχε χάσει τέτοια ποσότητα κιλών και ακολούθησε μια απλή διατροφή, είχε κόψει πάρα πολύ και δυστυχώς το πρόσωπό της παρέμενε «κομμένο» και στα επόμενα χρόνια. Αλλά καλύτερα «κομμένη» και αδυνατισμένη παρά φράπα και υπέρβαρη. (Τα ακούς εαυτέεεε?)

Θα μου πείτε… αυτή την κοπέλα την είδες ξαφνικά χωρίς να την γνωρίζεις πριν αρα λογικό ειναι να μην βλέπεις αυτό που περιγράφεις. Σωστά απλά τα «ιχνη» μένουν. Αλλά η διαφορά είναι ότι την συγκεκριμένη την θυμόταν ο άντρας μου παχιά και όταν κατάλαβε ποια ήταν έπαθε πλάκα και απο την αλλαγή αλλά κυρίως απο το πόσο καλά είχε «συμπεριφερθεί» το δέρμα και η ελάχιστη χαλάρωση που ήταν αστεία για τέτοια περιπέτεια. Άνετα παίζει κάποιο σημεία δικά μου να έχουν περισσότερη απο εκείνη🙂

Η συζήτησή μας έχει παραμείνει στο μυαλό μου αν και εκείνο το τηλεφώνημα δεν το έχω κάνει ακόμα στον γιατρό της αλλά θα δούμε….

 

4 thoughts on “Καλή χρονιά!

  1. Εύη καλή χρονιά και σε σένα και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου που γιόρταζαν: το Χρήστο σου και τη Νινή σου!

    Αν σκέφτεσαι τη χειρουργική λύση, μπορώ να σου δώσω κι εγώ τηλέφωνα αν θες του δικού μου γιατρού. Επιπλοκές μετά το χειρουργείο μπορεί να παρουσιάσει κάποιος μπορεί όμως κι όχι. Εγώ καθαρά μετεγχειρητική επιπλοκή δεν παρουσίασα, το σύνδρομο dumping που πάθαινα ήταν γαστρεντερικής φύσης κι αντιμετωπίζεται με τις κατάλληλες οδηγίες.
    Από την άλλη την διαδικασία να ξεκινήσεις μην νομίζεις πως θα χειρουργηθείς αμέσως, απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα αναμονής γιατί είναι αρκετός ο κόσμος που καταφεύγει στο νυστέρι. Όπως και να’χει θα πρέπει να το σκεφτείς πολύ καλά να συζητήσεις με τους γιατρούς όλες τις πληροφορίες αν και στο google μπορείς να τις βρεις μαζεμένες.
    Κάποια στιγμή… όταν ζεστάνει ο καιρός να συναντηθούμε να με δεις από κοντά! Χαλάρωση έχω, αλλά δεν την σκέφτομαι καν. Το γεγονός ότι περπατάω και πάω «σφαίρα», ότι κοιμάμαι χωρίς να μου κόβεται η ανάσα στον ύπνο ότι δεν ροχαλίζω πλέον… είναι αρκετό για να πω πως θα το ξανάκανα το χειρουργείο!

    Και πίστεψε με υπάρχουν άνθρωποι που έκαναν χειρουργείο για δακτύλιο και ξανάκαναν χειρουργείο για μανίκι ή παράκαμψη. Αυτά τα ολίγα…

    • Καλή χρονιά Μάρσι🙂 ανανεωμένη και γεμάτη χαμόγελα🙂 Ευχαριστώ για την πρόταση των πληροφοριών του γιατρού σου, μάλλον έτσι όπως πάνε τα πράγματα κάτι μου λέει ότι θα μιλήσουμε σχετικά…

      Χαλάρωση είναι σίγουρο ενθύμιο μετά απο τόσο μεγάλη απώλεια κιλών για αυτό και μου έκανε ΤΟΣΟ εντύπωση το τόσο θετικό αποτέλεσμα της κοπέλας. Σίγουρα το βάζεις σε 2η μοίρα μπροστά σε όλα αυτά που κερδίζεις …
      Να συναντηθούμε βεβαίως βεβαίως όχι όμως για «επιθεώρηση» του αποτελέσματος αλλά για να τα πούμε απο κοντά και με περισσότερες λεπτομέρειες για την διαδικασία.
      Α …και κάτι ακόμα…. μάλλον πρέπει να αλλάξεις την φωτογραφία της παχουλής κυρίας που εμφανίζεται δίπλα απο το όνομά σου… ανήκει στο παρελθόν..🙂

  2. χμμμ ενδιαφέρον…και πιο πολύ η συγκυρία!!! τυχαίο;; δεν νομίζω, μαλλον το συμπαν σου κλεινει το μάτι, για να δουμε….εγώ λεω ξεκίνα να ανεβαίνεις τη σκάλα αργά κ σταθερά και μην σε απασχολει το τερμα… σημασία εχει να επικεντρώνεσαι στο στοχο σου τωρα που ωριμάζει το ολο θεμα ,,,

Σχολιάστε

