Χρόνια πολλά!

Καλησπέρα παρεάκι,

χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!!! Εύχομαι υγεία για όλους σας και για τις οικογένειές σας.

Πολλοί και διάφοροι λόγοι έχουν επιφέρει αρκετό τρέξιμο και διάφορες έννοιες οπότε το να σας γράψω τα διατροφικά μου νέα δεν ήταν εφικτό. Anyway εύχομαι να είναι όλα περαστικά για τα παραπάνω θεματάκια αλλά και για ότι αντιμετωπίζει ο καθένας σας.

Τα κιλά μου δυστυχώς συνήθως αυξομειώνονται με μεγάλη ευκολία οχι μόνο απο μέρα σε μέρα αλλά και πολλές φορές απο ζύγισμα σε ζύγισμα ακόμα και αν αυτά διαφέρουν μόνο μερικά λεπτά μεταξύ τους.

Αφού λοιπόν επιβεβαίωσα ότι τις τελευταίες μέρες εξακολουθεί και δείχνει το ίδιο αποτέλεσμα και δεν είναι μια του ύψους και μια του βάθους είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω το αποτέλεσμά μου. Μείον 7 κιλά. Άλλαξα και δεκάδα. Το 2009 κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου, η κόρη μου μου έκανε το δώρο να χάσω 20 κιλά κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου και εγώ η ηλίθια αντί να τα κρατήσω και να κατέβω, πήρα πάλι τα μισά.

Σήμερα λοιπόν θέλω ακόμα 4 κιλά για να φτάσω ξανά σε εκείνο το επίπεδο.

Να σας πω την αλήθεια με φοβάμαι αρκετά. Μου φαίνεται «περίεργο» που έχασα αυτά μέχρι στιγμής και νομίζω ότι μόλις ξανα ανέβω στην ζυγαριά θα με «πετάξει» πάλι εκεί που ήμουνα.

Διαφορές δεν φαίνονται ιδιαίτερα ακόμα και λογικό είναι. Μια μικρή μόνο στο στομάχι που πετάει ελαφρώς λιγότερο και λίγο στο πρόσωπο απο το οποίο και ψιλιάστηκα και ανέβηκα να ζυγιστώ να δω τι γίνεται, αν και η κολλητή μου τις πρόσεξε. Για αυτό είναι οι κολλητές άλλωστε, να βλέπουν αυτά που δεν φαίνονται εύκολα χι χι χι.

Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι που σταμάτησα την «γυμναστική» εδώ και κανα 2 ή 3 εβδομάδες μιας και δεν ήμουν πολύ καλά και ταλαιπωριόμουν αλλά μόλις ξεμπερδέψω με τα μουρλοφαρμακάκια που παίρνω πιστεύω θα εχω δυνάμεις σωματικές και ψυχολογικές να συνεχίσω και πάλι

Αυτά προς το παρόν, εύχομαι και τα επόμενα νέα μου να είναι εξίσου πετυχημένα.

Χρόνια πολλά σε όλους σας!

2 thoughts on “Χρόνια πολλά!

  1. Χρόνια πολλά, Χριστός ανέστη Εύη. Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις γιορτές του Πάσχα. Τα νέα σου είναι ευχάριστα και προσπάθησε να συνεχίσεις. Μετράς μονάδες ακόμη; Όσο για την γυμναστική, όσο ο καιρός θα είναι ηλιόλουστος και ζεστός, το περπατηματάκι επιβάλεται με την μικρή σου για τις κούνιες ή οτιδήποτε άλλο!

Σχολιάστε

