Πάλι κακοκαιρια; Εγώ φταίω!

Εγώ και πάλι εγώ. Χτες το βράδυ και όταν λέω βράδυ εννοώ λίγο πριν τον βραδυνό (αργά) υπνο αφού χάζευα λίγο στον υπολογιστή σκέφτηκα, «και τι κάθομαι τώρα και κάνω καθιστή;» Δεν κάνω ασκησούλες μου – που τις είχα αφήσει για 4 μέρες – και μετά να ξαπλώσω;» Όσο και να μην είναι όλο και κάτι ίσως ενεργοποιείται, θα αναλάβει και ο ύπνος μετά χι χι χι

Οπότε αν χαλάσει παλι ο καιρός να ξέρετε…. ξαφνιάστηκε απο τα παραπάνω🙂

Διατροφικά απο την Καθαρά Δευτέρα είμαι οκ, μέσα στα όρια των κανόνων διατροφής της συγκεκριμένης προσπάθειας. Α να δούμε τι θα λέω σε λίγες μέρες. Ελπίζω όχι ότι το φούξια πουλάκι χι χι χι

Σχολιάστε

