«Δίαιτες που κάνουν δουλειά: 10 κοινά σημεία»

Υπάρχουν μερικές δίαιτες που κάνουν δουλειά και κυρίως προωθούν την ασφαλή και υγιεινή απώλεια βάρους. Ποιο είναι όμως το κοινό σημείο αναφοράς τους; Οι ειδικοί σε θέματα διατροφής παραθέτουν δέκα κανόνες που πρέπει να ακολουθήσεις αν θέλεις να χάσεις κιλά σωστά.

1. Σου λένε να πας αργά

«Οι καλές δίαιτες δεν ξεπερνούν τα ένα με δύο κιλά την εβδομάδα σαν απώλεια» τονίζει η Nigel Penny, λέκτορας στο Birmingham City University. «Αν χάνεις πάνω από δύο κιλά την εβδομάδα, μετά την πρώτη, το πιθανότερο είναι ότι χάνεις μυική μάζα» προσθέτει.

2. Αποκλείουν τη ζάχαρη όχι τα λιπαρά

«Πολλές από τις πιο σύγχρονες και καλύτερες δίαιτες αναφέρονται στη μείωση της ζάχαρης και των αμυλούχων τροφών και όχι στο λίπος» εξηγεί η η Marisa Peer, συγγραφέας του You Can Be Thin: The Ultimate Programme to End Dieting…Forever. «Το σώμα αποθηκεύει περίσσεια ποσότητα ζάχαρης – που βρίσκεται σε αμυλούχους υδατάνθρακες, όπως τα ζυμαρικά και το ψωμί – ως λίπος. Αλλά τα καλά λίπη θα σε βοηθήσουν να χορτάσεις και είναι ζωτικής σημασίας για την καλή υγεία. Μια διατροφή χαμηλή σε λιπαρά, θα σε κάνει να νιώθεις κουρασμένη, πεινασμένη και με νεύρα, και δεν θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τα κιλά που χάνεις» καταλήγει.

3. Σου λένε να τρως πρωινό

«Ένα ποιοτικό πρωινό είναι ζωτικής σημασίας αφού καθορίζει την υπόλοιπη ημέρα σου. Όλες οι καλές δίαιτες θα σου προτείνουν να ξεκινήσεις την ημέρα σου με ποιοτικές πρωτεΐνες, επαρκές καλό λίπος, και υγιεινούς υδατάνθρακες. Δοκίμασε αβγά σε ψωμί ολικής αλέσεως ή χυλό βρώμης με μούρα και αλεσμένους σπόρους» προτείνει η Jacqui Cleaver, διατροφολόγος του New You Bootcamp.

4. Σου λένε να τρως τακτικά

«Όλες οι επιτυχημένες δίαιτες σου λένε να τρως τακτικά και προγραμματισμένα γεύματα και σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας» τονίζει η διατροφολόγος Kate Arthur.

5. Προτείνουν μόνιμες αλλαγές στον τρόπο ζωής

«Οι αποτελεσματικές δίαιτες πρέπει να είναι ρεαλιστικές και να προωθούν τις μακροπρόθεσμες αλλαγές στον τρόπο ζωής, αντί να στηρίζονται σε περίεργα υγρά παρασκευάσματα, σκόνες, ειδικές τροφές ή συσκευές» λέει η Nigel.

6. Σου λένε να συνδυάζεις πάντα πρωτεΐνη με υδατάνθρακες

«Το κλειδί για μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους είναι να κρατάς σε χαμηλά επίπεδα το σάκχαρο στο αίμα. Αν τρως πρωτεΐνη με υδατάνθρακες, θα κρατήσεις τα επίπεδα χαμηλά,. Μια καλή δίαιτα στο μαθαίνει αυτό» σχολιάζει η Marisa, author of You Can Be Thin: The Ultimate Programme to End Dieting…Forever.

7. Είναι ισορροπημένες θρεπτικά

«Σε μια καλή δίαιτα πρέπει να είναι είναι παρούσες όλες οι διατροφικές ομάδες. Είναι απαραίτητη μια ισορροπημένη διατροφή που συμπεριλαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά» τονίζει η Nigel και καταλήγει «Με το να προωθείς μια συγκεκριμένη “σούπερ τροφή” ή να αποκλείεις κάποιες άλλες, ακολουθείς μια ελλειπή δίαιτα».

8. Δεν σου λένε να μετρήσεις θερμίδες

«Η καταμέτρηση θερμίδων είναι μία πολύ ξεπερασμένη μέθοδος κι έχει αποδειχθεί ένας μη αποτελεσματικός τρόπος για να χάσεις βάρος. Με το να φας ένα muffin κι ένα latte light, θα πάρεις περισσότερες θερμίδες, από το να απολαύσεις αβγά scramble με μπέικον και μια κούπα τσάι» υπογραμμίζει η Marisa.

9. Σου λένε να κινείσαι

«Οι καλές δίαιτες προωθούν και την άθληση προκειμένου να χάσεις βάρος» λέει η  Kate Arthur.

10. Σου λένε να αποφεύγεις τα επεξεργασμένα τρόφιμα

«Όλες οι καλές δίαιτες προτείνουν να αποφεύγεις τα τρόφιμα που παρασκευάζονται σε εργοστάσια. Αυτό σημαίνει τα έτοιμα, επεξεργασμένα τρόφιμα. Δεν είναι καν φαγητό, απλά ένα κοκτέιλ χημικών που δεν φεύγει ποτέ. Θα πρέπει να σκεφτείς αν μπορείς να το κάνεις στην κουζίνα σου. Αν δεν γίνεται, τότε μην το φας» καταλήγει η Marisa.

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή: joytv

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s