Να πάω ή να μην πάω ιδού η απορία

Καλησπέρα σε ολους!

Σήμερα από το πρωί ξεκίνησα τις δουλειές του σπιτιού. Τελείωσα σχετικά γρήγορα, μαγείρεψα και προς το μεσημεράκι μπήκα λίγο στο ίντερνετ. Λίγο αργότερα έφαγα με την μικρή και μετά υποτίθεται ότι η μικρή θα κοιμόταν και εγώ θα χαλάρωνα λίγο. Εγώ όμως ψιλοβαριόμουν και μετά από λίγο χάζεμα στην τηλεόραση σκέφτηκα το περπάτημα. Να πάω ή να μην πάω; Ιδού η απορία… και αν πάω που να πάω…που να πάω έτσι ώστε και να μην βαρεθώ αλλά και για να μην βρω καμία δικαιολογία παραπάνω.

Εκεί που ήμουν αναποφάσιστη σηκώθηκε για άλλη μια φορά η μικρή να με ρωτήσει αν είναι η ώρα να ….ξυπνήσει (από τον ύπνο που ΔΕΝ έκανε!!!) Της είπα να πάει να ντυθεί, ντύθηκα και εγώ και πήραμε το καρότσι της κούκλας της καθώς και το αυτοκίνητο και το πάρκαρα σε ένα σημείο και ξεκινήσαμε το περπάτημα. 

Άλλη διαδρομή είχα στο μυαλό μου να κάνουμε αλλά επειδή ένιωθα καλά και σχετικά ξεκούραστη είπα να το προχωρήσω και λίγο παραπέρα. Μέχρι να κάνουμε την παραπάνω παράκαμψη κάπου στα μισά της είχα αρχίσει να ιδρώνω. Κάπου εκεί που το λαχάνιασμα έτεινε να φτάσει σε καλά επίπεδα πήρα την φιλενάδα μου τηλέφωνο και της είπα:

«Δεν σου κρύβω ότι εσένα σκέφτομαι όση ώρα περπατάω!!! Οπότε είπα να ακούσεις και την φωνή μου πριν καταρρεύσω!!! :)»

(είχαμε μια σχετική συζήτηση πριν φύγει για το περπάτημα και την άσκηση γενικότερα). Αφού πήρα την μικρή μου τονωτική ένεση σε συνδυασμό με χιούμορ συνεχίσαμε μέχρι να φτάσουμε και πάλι στο αυτοκίνητο. Σύνολο ώρας: 40 λεπτά.

 

Σχολιάστε

