23η μέρα – διαταραχές – ζύγισμα

Γεια σας καλά μου παιδάκια

εδώ είμαι και εγώ!

Έχω μέρες να γράψω. Εκεί που όλα τσούλαγαν κανονικά το πρωί της 25η μέρας με έπιασαν…στομαχικές διαταραχές οι οποίες κράτησαν μέχρι και την 28η προς 29η μέρα. Κάποια στιγμή ζυγίστηκα ανάμεσα στα διαλλείματα απο την τουαλέτα χι χι χι και είδα ότι είχα είχα χάσει άλλα 2,400

Αχ τι ωραία σκέφτηκα! Γιούπι. 5-6 κιλά σε έναν μήνα είναι ένα καλό νούμερο και για τις νορμαλ απαιτήσεις αλλά και για τα κιλά μου. Αν μείνει έτσι θα έχω έναν επιτυχημένο μήνα

Η χαρά μου όμως δεν κράτησε πολύ…

Ζυγίστηκα στην 30η μέρα και το τελικό αποτέλεσμα είναι …..μειον 1.300!!!

Οχι επιπλέον! Το σύνολο του μήνα!!! Μου ήρθε να τσιρίξωωωω

Ενιωσα ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ, ΘΥΜΟ και νευρα!!!

Επιλογή α: τρώω ότι τρώγεται και όσα παγωτά αρνήθηκα μεσα σε αυτον τον μήνα

Επιλογή β: σκαω και συνεχίζω.

Την επόμενη μερα μαλιστα πηραμε και το πρωτο μας καρπουζι για φετος και 3 βράδια μεχρι στιγμής τρώω καρπουζι για βραδυνο. Ειχα κανει μια διαιτα στο παρελθον που τα βραδυνα μου ειχε απεριοριστο καρπουζι και τοτε λειτουργησε μια χαρα. Τωρα να δω τι θα κανει

Χτες ξεκίνησα και μπάνιο. Αλλο σοκ απο εκει…Θα μου πεις τι περιμενες….Φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που σκέφτηκα να κρυφτώ στο καβούκι μου και να μην κάνω ουτε ενα! Αν το κανω αυτο ξερω πολύ καλά ότι δεν προκειται να ξαναμπω στην θαλασσα και αυτο ειναι κατι που δεν το θέλω….ακόμα….

Σχολιάστε

