Μέρες 6η, 7η και 8η

Καλησπέρα παιδάκια🙂 Τι μου κάνετε;

Εγώ καλά είμαι. Ευτυχώς. Ανοιξα πολλά μέτωπα με τις δουλειές του σπιτιού και εχω βγει off! Η Κυριακή ήταν ιδιαίτερα κουραστική. Κουράστηκα Π Ο Λ Υ! Κυρίως στους τένοντες των πελμάτων και όχι άδικα να είμαστε ειλικρινής.

Διατροφικά τα πράγματα πήγαν μια χαρά! Ακόμα δεν έχω λοξοδρομήσει🙂

Πρόσφατα είδα ένα βιντεάκι για μια κοπέλα (που ειχε γινει προσφατα μαμα) που μέσα σε 90 μέρες κατάφερε να αλλάξει το σώμα της κάνοντας και καταγράφοντας ασκήσεις γυμναστικής. Μολις βρω που το έβαλα θα το ανεβάσω. Μου έκανε ενα μικρό «κλικ» και ειπα να ξεκινήσω τις δικές μου 120 μέρες διατροφής. Η διαπίστωση είναι ότι περνάνε σαν νερό, πριν προλάβεις καλά καλά να ξεκινήσεις.  χι χι χι Θα δούμε αν το εφαρμόσω ή όχι🙂

Σήμερα έπεσα πάνω σε αυτό: 100 μέρες για μια κοπελίτσα που θεωρούσε ότι ήταν «κοκαλιάρα» Αποφάσισε να προχωρήσει σε ένα αθλητικό πείραμα: να κάνει κάθε μέρα push ups επί 100 ημέρες, καταγράφοντας μάλιστα την προσπάθειά της με μια κάμερα…

 

 

Σχολιάστε

