Μέρα 5η

…και έχω αρχίσει να θυμάμαι γιατί δεν το ακολουθώ αυτό το «στυλ» εδώ στο blog και κατ’ επέκταση γράφω ( ή μάλλον έγραφα) μόνο τα αποτελέσματα. Δεν έχει και πολύ νόημα ίσως και ενδιαφέρον. Αλλά μιας και το ξεκίνησα θα προσπαθήσω να το κρατήσω για λίγο μπας και αλλάξει κάτι αυτή την φορά όσον αφορά την «δέσμευση» ως προς εμένα🙂

Μέρα 5η λοιπόν και ένας ωραιότατος πρωινός καφές πραγματοποιήθηκε🙂

Δεν είχα αποφασίσει τι θα μαγειρέψω η αλήθεια είναι αλλά μάλλον «έγερνα» σε κανένα μανεστροτο ή καμία μακαρονάδα και έτσι και έγινε με την διαφορά ότι η μακαρονάδα κατέληξε να ανήκει στην οικογένεια της (ενα παρεμφερή είδος) καρμπονάρας μιας και έκανα και ένα ξεκαθάρισμα του ψυγείου απο διάφορα υλικά που ήταν λίγο απο εδώ και λίγο απο εκεί παράλληλα.

Παρόλα αυτά είχα ήδη πάρει την απόφασή μου😉

Ο καφές με είχε «αφυδατώσει’ οπότε ένα ωραιότατο μπουκάλι νερό αναπληρωσε τα υγρά και παράλληλα γέμιζε και λίγο το στομάχι. Έφαγα ένα πιάτο μακαρονάδα και μέχρι να τελειώσω το φαγητό μου άλλο ενα σχεδόν μπουκάλι νερό είχε αδειάσει

Θυμάμαι ότι τότε που είχα κοιτάξει για να ενημερωθώ με κρύα καρδιά για τις επεμβάσεις του στομαχιού μου ειχαν πει ότι καλό είναι μετά την επέμβαση και αφού μικραίνει το στομάχι να αποφεύγεις να πίνεις νερό παράλληλα με το φαγητό γιατί δημιουργεί διάφορα όσον αφορά το φούσκωμα, την πέψη, τους πιθανούς εμετούς! Μου είχε φανεί τόσο «α πα πα»!!! Να σημειώσω ότι όταν λέω μπουκάλι εννοώ 1,5 λιτρου το λιγότερο 1 λίτρου. Μου ήρθε σαν flash back την ώρα που έσβηνα την πρώτη μου δίψα αχόρταγα με το δροσερό νεράκι. Φιλενάδα δεν ξέρω αν πίνεις ή όχι πολύ νερό γενικά αλλά ρώτησε αν αυτό ισχύει ακόμα (μιας και έχουν περάσει κάμποσα χρονάκια απο τότε) για να είσαι ακόμα πιο προετοιμασμένη στην προσπάθειά σου🙂

Και συνεχίζω…το νεο λοιπόν δεν ήταν ότι ήπια πολύ νερό, μιας και αυτό ήταν και λίγο σύμπτωση μιας και αυτό δεν πιάνει οταν πεινάω. Αν πιω νερό πολύ όταν πεινάω και καλά για να πνίξω την πεινα μου σαν το ανέκδοτο «δεν πειναγες τελικά δίψαγες» τα αποτελέσματα είναι άκρως αντίθετα!!!

Το νέο ήταν ότι απο πριν απο το μαγείρεμα είχα αποφασίσει ότι το υπόλοιπο μενού της ημέρας θα ήταν άκρως ισορροπημένο του μεσημεριανού. Εξαιτίας του πρωινού καφέ δεν είχα φάει τίποτα για πρωινό οπότε μεχρι στιγμής ειχα εναν καφέ σκετο με γαλα και ενα πιάτο μακαρονάδα.

Το απογευμα βγήκαμε για καποιες δουλειές και όταν τις τελειώσαμε ο Χρήστος ειχε λαχταρίσει ενα παγωτό. Εγώ δεν ακολούθησα μιας και α) το είχα τάξει στον εαυτό μου και β) την ώρα που εγώ έπινα το καφεδάκι μου ο Χρήστος έκανε τις απίστευτες καύσεις με την δουλειά του έχοντας χύσει τόνους ιδρώτα και νομίζω ότι του άξιζε δικαιωματικά μια γλυκιά χαλαρωτική αμαρτία. Εγώ όμως δεν είχα κάνει τίποτα απο αυτά. Αρα; Είπαμε…πιστή στις μεσημεριανές μου αποφάσεις😉

Το βραδάκι έφτιαξα μια μικρή ποικιλία για μένα και την μικρή μου η οποία περιελάμβανε αυγά βραστά, ντοματάκια και αγγουράκι. Άκρως καλοκαιρινό, ελαφρύ και δροσερό.

Ημουν ιδιαίτερα ευχαριστημένη με τις επιλογές μου αλλά ο «φόβος» της περίπτωσης μου υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μου και με προβληματίζει. Είναι μόνο στο δικό μου χέρι το γνωρίζω καλά αλλά όπως έχει γίνει τόσες φορές γιατί να μην γίνει και πάλι.

Το τραγικό μέρος της ημέρας είναι ότι οπως έφτιαχνα τις ντουλάπες είδα τα πόδια μου σε εναν ολόσωμο καθρέφτη ενώ συνήθως τα βλέπω απο το ύψος του κεφαλιού και προς τα κάτω (χι χι χι)

Δεν θέλω να σας πω το τι σκεψεις έκανα γιατί θα γράφω μεχρι αύριο…Το συμπέρασμα ήταν ότι η εικόνα ήταν άκρως απογοητευτική και το απο που τελικά κοιτάς κάτι όντως μπορεί να αλλάξει το αποτέλεσμα. Και να φανταστείτε ότι τα είδα απο το καλάμι και κάτω… (δεν ήταν μόνο τα κιλά αλλά και οι φλέβες που έχουν αλλάξει απο τον καιρό της εγκυμοσύνης πολύ).

«Κάτσε εσύ μετά και σκέψου αν έχασες 5 ή 10 κιλά ή ακόμα χειρότερα γιούπι έχασα 3, ηλίθια» σκέφτηκα σε γενικές γραμμές. «Ισα με 30 για να πεις οτι κατι αρχιζει και βελτιώνεται θέλεις και πάλι το συζητάμε…» Μου φαίνεται αυτό πρέπει να κάνω όταν μπαίνει η συζητηση στο φαγητό. Μια ολοκληρωτική και καλή οπτική του σώματός μου και θα μου κόβεται η όρεξη…

Δεν ειναι τυχαίο τελικά που πριν απο κάμποσα χρόνια είχα διαβάσει την συνέντευξη ενός κύριου ο οποίος έλεγε ότι »

καθε πρωί στεκόμουν γυμνός στον καθρέφτη μου, με κοίταγα καλά καλά και μου έλεγα «Αυτό που βλέπω είναι απαράδεκτο αλλά θα προσπαθήσω κάθε μέρα να ειμαι και λίγο καλύτερα απο ότι είμαι σήμερα» όπως επίσης δεν είναι τυχαίο και μια άλλη φίλη μου που μου έλεγε ότι «πλεον περναω απο καθρέφτες στο σπιτι και αποφευγω να με κοιτάω». Και αυτό μια παραλλαγή είναι. Γιατί εγώ για παράδειγμα που οι περισσότεροι καθρέφτες του σπιτιού δεν ειναι ολοσωμοι, εχω καλύτερη οπτική του προσωπου, ή αντε μεχρι την μέση παρά του συνόλου…. Οι ολόσωμοι καθρέφτες πρέπει να αποκτήσουν άλλη βαρύτητα στην χρήση μπας και βοηθήσει και αυτό τελικά…Γιατί μπορείς πάντα να χρησιμοποιείς δικαιολογίες για ένα κάρο πράγματα αλλά τα μάτια σου δεν μπορείς να τα ξεγελάσεις…

2 thoughts on “Μέρα 5η

  1. Την πιο βαριά αλήθεια ο καθρέπτης στην λέει όταν σε δεις γυμνή. Εγώ έτσι τολμάω και με βλέπω. Τα ρούχα ξεγελάνε. Αλλιώς σε δείχνει το ένα κι αλλιώς το άλλο.

    Όσον αφορά το θέμα νερό. Ναι πίνω πολύ νερό. 1,5 λίτρο το λιγότερο την ημέρα. Με τις ζέστες πίνω πάνω από 3 λίτρα την ημέρα. Όμως όταν κοπεί το στομάχι οι ποσότητες για τον πρώτο μήνα περιορίζονται σε γουλίτσες. Κι αυτό διότι δεν πρέπει να δεχτεί ξάφνιασμα το στομάχι, γιατί αντιδρά είτε με έντονους πόνους είτε με εμετό. Το ίδιο ισχύει και με τις μπουκιές φαγητού. Όποια μπουκιά φαγητού μπει στο στόμα θα πρέπει να μασηθεί πάρα πολύ καλά ώστε το στομάχι να έχει να κάνει λιγότερη επεξεργασία στην χώνεψη άρα μηδέν ενόχληση. Αν όμως απλά φας κανονικά την μπουκιά όπως πριν την επέμβαση, ακολουθεί ή έντονη καούρα, ή επώδυνος πόνος ή έμετος.

    Όπως κατάλαβες δεν έχει αλλάξει κάτι όσον αφορά την διατροφή του χειρουργημένου παχύσαρκου από τότε που έψαχνες πληροφορίες.

  2. Τουλάχιστον αυτό με το νερό θα «έπρεπε» να αλλάξει🙂 (αστειεύομαι) Αυτες τις γουλίτσες θυμόμουν και εγώ και είχα πει «α πα πα πως μπορει να γινει αυτο;» και τότε έπινα και λίγο παραπάνω. Εμένα τα 3 λίτρα είναι σχεδόν σε καθημερινή βάση οπότε φαντάσου τι γίνεται στις ζέστες. Βέβαια όλα γίνονται οταν εχεις ενα στοχο🙂

Σχολιάστε

