Μέρα 3η

…και όλα καλά παρόλο που η διάθεση για λοξοδρόμηση έκανε την εμφάνισή της…ω ναι τόσο σύντομα…

Απο την προηγούμενη εβδομάδα γνώριζα ότι σήμερα θα βγαίναμε για φαγητό. Μια φίλη μας που είχαμε πάρα πολύ καιρό να την δούμε θα ερχόταν και είχαμε πει ότι θα βγαίναμε για ουζάκι και δεν σας κρύβω ότι με «προβλημάτιζε» για το όσον αφορά τις επιλογές μου οι οποίες τελικά έγιναν όσο καλύτερα μπορούσαν (ε ενταξει θα μπορούσαν να έχουν γίνει και λιιιγοοο καλύτερα) έχοντας στο μυαλό μου ότι δεν θέλω να μετανιώσω αργότερα διατροφικά την μέρα μου και ότι είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να δω αν μπορώ να λειτουργήσω όπως πρέπει έξω χωρίς ούτε να χάνω την κοινωνική μου ζωή αλλά ούτε και να αφήνω τον εαυτό μου σε δεύτερη μοίρα βάζοντας πρώτο το φαγητό.

Μετά το φαγητό πηγαμε για ένα καφεδάκι και όταν γυρίσαμε το βραδάκι σπίτι, μετά απο καμιά ώρα το στομάχι μου απαιτούσε την πληρη προσοχή μου με έντονα γουργουρητά και πείνα (αν δεν κανω λάθος οπου να ειναι θα αδιαθετησω οπότε εύχομαι να ευθύνεται αυτό …. για τα τόσο έντονα επεισόδια αυτών των ημερών)

Το είχα όμως αποφασίσει και έτσι δεν υπέκυψα… Ακόμα και όταν αργά το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ εξαιτίας κάποιας υπερέντασης έμεινα πιστή στο μόνο καλό που έχω μέχρι στιγμής είναι ότι απο την ώρα που θα τελειώσω το βραδυνό μου δεν θα φάω τίποτα άλλο ανεξάρτητα απο το πόσο αργά μένω ξύπνια ή όχι. Ευτυχώς δηλαδή γιατί αν σκεφτώ πόσα βράδια έχω κοιμηθεί πάρα πολύ αργά αν είχα την συνήθεια να τσιμπολογάω παράλληλα με τηλεόραση ή υπολογιστή θα ήμουν η διπλή.

Επομένως έκανα ασκήσεις σπάσιμου νεύρων στο στομάχι μου που δεν σταμάτησε να διαμαρτύρεται απο τις 10:30 εως τις 03:30!!! Ας του βγάλει κάποιος τις μπαταρίες!!!!

 

Σχολιάστε

