Τι να βάλω άραγε;

Γεια σας παιδιά!

Προσπαθώ να βρω τι τίτλο να διαλέξω για αυτή την ανάρτηση και δεν μου έρχεται κάτι της προκοπής. Το ένα το βρίσκω αστείο το άλλο χαζό…Πραγματικά δεν ξέρω.

Η περίπτωσή μου δεν μπορεί θα έχει κάποιο όνομα. Μετά από 4 εβδομάδες σταθερότητας είπα να γράψω για το πως πήγε η μέρα μου σήμερα που την πήρα λίγο πιο σοβαρά (μην βιάζεστε να μου ευχηθείτε…:( έχω πάρει και άλλες μέρες μέσα σε αυτόν τον μήνα). Και λέω η περίπτωσή μου γιατί η μέρα μου μπορεί να κύλησε άψογα διατροφικά, απόδειξη το γουργουρητό που νιώθω αυτή την στιγμή αλλά πλέον με έχει φοβηθεί το μάτι μου και δεν μπορώ να πω το ίδιο για την αυριανή…ή την μεθεπόμενη…ή για αργότερα.

Είναι κάτι σαν τεστ. Κρατάω χαρακτήρα 2-3 μέρες και μετά χαλαρώνω λες και το μόνο που θέλω είναι να δω αν μπορώ να είμαι τυπική!!! Ή να χάσω αυτά τα 800γρμ που με χωρίζουν απο την τελειότητα που λέει και μια φίλη μου🙂 Για αυτό σας λέω…κάποιο όνομα θα έχει η περίπτωσή μου.

Επίσης σήμερα είπα να ποντο-μετρήσω το μενού μου για να δω πόσους πόντους βγαίνει έτσι να έχω μια εικόνα παράλληλη με τα Weight Watchers. Από τους 29 πόντους που δικαιούμαι κατανάλωσα τους 25,5

Χα χα είναι αστείο το πώς μια χαρά γνωρίζεις πότε αυτό που κάνεις λειτουργεί και πότε όχι.

Έχω γράψει μια σελίδα πράγματα στο διατροφικό μου τετραδιάκι και όλα είναι από λίγους πόντους το καθένα και στο τέλος έχεις και περίσσευμα.

Σε αντίθετη περίπτωση που τους βλέπεις συγκεντρωμένους σε ένα είδος τους περισσότερους βλέπεις κάτι 10,12 οπότε μοιραία αν είσαι και λίγο επιρρεπείς σίγουρα παίρνεις παραπάνω μέσα στην ημέρα. Εμ…ξέρει τι κάνει το πρόγραμμα. Σε βάζει θέλοντας και μη να ακολουθήσεις αυτή την κλασική και μοναδική διατροφή να χάσεις τα κιλά σου και για να μην κουράζεσαι σε αφήνει να γευθείς και κάποια άλλα φαγητά που σε αντίθετη περίπτωση θα ήταν απαγορευτικά με την βασική προϋπόθεση να κρατάς ισορροπίες.

Ας πουμε οτι θέλεις μακαρόνια με κιμά ή έφτιαξε η μανούλα σου παστίτσιο και το λιγουρεύτηκες. Βεβαίως σου λέει, το βράδυ ομως φάει την σαλατούλα σου με το αβγουλάκι σου να διατηρήσεις μια ισορροπία. Μην φας πάλι το ίδιο και πεις μια χαρά είμαι… Βασικά σε μαθαίνει να τρως.

Είπαμε το πρόγραμμα ξέρει τι λέει…ποιος το ακούει είναι το θέμα??? Και γιατί δεν το ακούει είναι το αμέσως μεγάλο και αναπάντητο για μένα ερώτημα!!😦

Το σημερινό μου μενού περιελάμβανε :

  • 2 ποτήρια γάλα
  • 2 μερίδες φρούτα (αν χιονίσει εγώ θα φταίω)
  • 2 καφέδες σκέτους με γάλα (επίσης η παραπάνω περίπτωση)
  • σαλάτα μαρούλι με ψάρι ψητό και 2 κγ λάδι και λίγα ντοματάκια για μεσημεριανό
  • σαλάτα μαρούλι με 100 γρ cottage και 6 λεπτές φέτες γαλοπούλα και 2 κγ λάδι για βραδινό

Αυτά τα όλίγα απο μένα παιδάκια μου γλυκά…

Δεν χάνομαι απλά αισθάνομαι ότι αν δεν έχω κανένα αποτέλεσμα της προκοπής μόνο αστεία θα φαίνονται αυτά που γράφω😦 Λίγο πολύ όλοι αισθανόμαστε τα ίδια πράγματα και έχουμε τις ίδιες σκέψεις😦

See you soon!!!🙂

Σχολιάστε

