Γεια σας!

Γεια σας παιδάκια,

 

αναρωτιέμαι πότε θα είναι αυτή η ώρα που θα κάνω αυτή την ανάρτηση με κανεναν βαρυγδουπο τίτλο τύπου «έχασα 10 κιλά απο την τελευταία μας «κουβέντα»🙂

Δυστυχώς δεν έφτασε η ώρα. Προς το παρόν «εκπαιδεύομαι» για το πως να μεινω σταθερή Αν χρειαστείτε τέτοιου τύπου «συμβουλές» εδώ είμαι🙂

Μέσα στα διάφορα ξεκαθαρίσματά μου βρήκα ένα χαρτί που είχα γράψει κάτι που είχα ακούσει κάποια στιγμή για να μου κάνει κλικ αλλά τελικά δεν έπιασε στα χρόνια που περάσαν

Το αναφέρω λοιπόν για δυο λόγους.

Α) μπορεί να κάνει κλικ σε εσάς οπότε και θα πιάσει τόπο το «αντίκα – χαρτάκι» και

Β) μπας και λειτουργήσει αυτή την φορά για μένα🙂

 

«Το πάχος δεν είναι αναπηρία με την οποία γεννιέσαι! Είναι επιλογή ζωής! Για αυτό και είναι μόνο στο δικό σου χέρι να το αλλάξεις, φτάνει να το θελήσεις…πραγματικά!»

 

 

 

2 thoughts on “Γεια σας!

  1. Απαντώ στο σημειωματάκι σου: δηλαδή εγώ ας πούμε που γεννήθηκα παχουλή ήταν από επιλογή μου κι από επιλογή μου μεγάλωσα υπέρβαρη… Μια μπαρούφα είναι που ίσως να κάνει κλικ σε ανθρώπους που υπήρξαν αδύνατοι αλλά για διάφορους λόγους έβαλαν βάρος, αλλά και πάλι όταν υπάρχουν ψυχολογικοί παράγοντες οι οποίοι δεν βοηθάνε καθόλου στην απώλεια κιλών δεν σημαίνει πως παραμένουν παχουλοί από επιλογή. Όταν υπάρχει ένα φορτωμένο μυαλό από διάφορα, σίγουρα το θέμα της απώλειας κιλών, σε τέτοιο στρίμωγμα είναι χαμένο κάπου στον πάτο του εγκεφάλου.
    Αυτά σίγουρα είναι λόγια κάποιου που παρατηρούσε το θέμα της παχυσαρκίας από απόσταση, γιατί αν το βίωνε δεν θα έλεγε ποτέ πως υπήρξε παχουλός από επιλογή.

  2. Μάρσι, εννοείται πως όλα τα πράγματα έχουν τις εξαιρέσεις τους. Οι άνθρωποι που παραμένουν παχουλοί έχουν τους λόγους τους, μην ξεχνάς πως και εγώ που το ανέβασα απέχω πολυυυυ απο το κιλά που θα έπρεπε να είμαι! Και εγώ είχα αυτά τα 5-10 κιλά παραπάνω απο αυτά που θα έπρεπε να έχω σαν παιδί / έφηβη κτλ. Το δικό μου χέρι τα αύξησε δυστυχώς😦 και ας με «κυνήγαγαν» οι δικοί μου άνθρωποι να συντονιστώ. Αυτό που στην ουσία λέει αυτο το σημειωματάκι είναι οτι αφου τα κιλά δεν ειναι αναπηρία με την οποία κάποιος υποχρεωτικά ζει μια ζωή, ειναι στο δικο του χερι να απαλλαγεί απο αυτά. Δεν είπε κανεις «α! ας παχύνω!» (αν και το έχω δει και αυτο στον θαυμαστο κοσμο του ιντερνετ….!!!)

    Δεν λέει κάτι διαφορετικό απο αυτό που όλοι γνωρίζουμε. Οτι εμείς και μόνο εμείς μπορούμε να αλλάξουμε το αποτέλεσμα αυτό. Για κάποιο λόγο τα βάλαμε όλοι πάλι δυστυχώς😦 Σημασία έχει όταν παίρνουμε την απόφαση να βγούμε απο αυτό τον βάλτο! Τώρα το πόσο καιρό τα κουβαλάμε, το πότε θα κάνουμε την αρχή, ο τρόπος και τα πόσα θα φύγουν επιτέλους ποικίλουν ανάλογα με την περίπτωση. Ενα απλό μότο είναι άλλωστε, αν ανέλυε όλα αυτά θα ήταν έκθεση ιδεών.

    Σε κάποιους μπορει να κανει κλικ σε κάποιους άλλους να τους αφησει παγερά αδιάφορους, όπως με τόσα άλλα πράγματα στην ζωή μας άλλωστε🙂

Σχολιάστε

