Ε δεν κρατιέμαι!

Να παίξουν παρακαλώ τα εμβατήρια εισαγωγής….:)

Δεν κρατιέμαι είναι γεγονός! Απο την μία ανυπομονώ και απο την άλλη το θέμα έχει πολύ δουλειά και θέλει πολύυυυ χρόνο μέχρι να ολοκληρωθεί. Για αυτό αποφάσισα να κρατήσω την ίδια “λογική’ με το blog αυτό!

Όταν πρωτοξεκίνησα δεν είχα ετοιμάσει αναρτήσεις. Μια μια ανάλογα με το είχα να πω 🙂

Θυμάστε που σας είχα γράψει ότι “μαλλον θα παει για αργότερα;” ε….το αργότερα έφτασε! χι χι 🙂

Ξαναδοκίμασα το εγχείρημα με το site με σκοπό να κουμπώσουν όλα τα blogospitakia μου σε ένα 🙂

Είμαι πολύ ευχαριστημένη που βλέπω ότι τελικά όλα γυροφέρνουν αλλά τελικά τα καταφέρνω (στο θέμα των κιλών να δω πότε θα έχω αποτελέσματα)! Βέβαια αλλαγές θα γίνουν ακόμα, ενότητες θα προστεθούν και σιγά σιγά θα κουμπώσουν πάνω εκεί και τα υπόλοιπα blogs όπως και το “να σου πω ενα μυστικό” που λόγω των πολλών κατηγοριών που έχει θέλει πολύ περισσότερο χρόνο όσο αφορά την διαμόρφωση. Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες 🙂 Το θέμα ήταν να γίνει η αρχή!

Με ιδιαίτερη χαρά λοιπόν σας παρουσιάζω το site “Μπορώ και αλλιώς” και πολύ θα χαρώ να λάβω τις σχόλιά σας για το αν σας αρέσει ή ακόμα και για προτάσεις βελτίωσης!

6 thoughts on “Ε δεν κρατιέμαι!

  1. Ναι το γνωρίζω. Δεν έχει τις τρελές διαφορές. Τότε είχα δοκιμάσει με το wix, – με το οποίο μπορεί και να κάνω μια δοκιμή σε ένα απο τα κουμπώματα, δεν ξέρω ακόμα. Η διαφορά είναι σε κάποιες παραπάνω ελευθερίες που σου δίνει

  2. Καλημέραααα….
    Λοιπόνε.. το blogspot το’χεις δοκιμάσει; Στο λέω γιατί εκεί μπορείς να συνδέσεις όλα τα μπλογκς σου σε σελίδες (όπως έχω βάλει εγώ το flexipoints) ώστε με ένα κλικ να βγάζει τον άλλον στο ανάλογο θεματικό σου μπλογκ (έχει την επιπλέον δυνατότητα την σελίδα να την συνδέσεις με κάποιο url). Το blogspot έχει πάρα πολλές δυνατότητες σε σχέση με το wordpress (και με το weebly φαντάζομαι). Επίσης έχω δοκιμάσει και το pblogs και το webnod και το sosblog, αλλά κατέληξα στο …παλιό και εύπιστο -για μένα- blogspot. Το φτιάχνεις όπως θες, το ντύνεις όπως θες κι αν μάθεις να επεξεργάζεσαι το κώδικά του (έχει κι αυτή την δυνατότητα που δεν έχει κανένα άλλο) προσθέτεις απίθανα πραγματάκια!
    Οι περισσότερες ιστοσελίδες άλλωστε βασίζονται στο blogspot.
    Εγώ ήθελα να προσθέσω και διαφημίσεις (oh yes άλλη μια δυνατότητα του blogspot) για να έχω κάνα κέρδος, αλλά επειδή η θεματολογία είναι μικρή (βλέπεις έχουν αφαιρεθεί τα παλιά θέματα για να είναι σαν καινούριο) δεν έγινε αποδεκτή η αίτησή μου!😦

  3. Ναι το έχω δοκιμάσει, έχω κάποιο απο τα blogs εκει. Aκούω καλά λόγια για αυτό απο πολλούς αλλά δεν με έχει κερδίσει και πάρα πολύ να σου πω την αλήθεια. Ισως δεν του έχω δώσει την ευκαιρία και τον χρόνο ουσιαστικά. Νομίζω ότι οι οδηγίες του έχουν περιθώριο βελτίωσης. Πρόσφατα έπεσα σε ένα blog το οποίο είχε πολύ ωραία δομή και έμοιαζε με site χωρίς να είναι🙂 Οι κώδικες είναι καινούργιο ακόμα για μένα χι χι αλλά που θα πάει και αυτό :)Αυτό με το url που λες είναι σπουδαίο εργαλείο. Έτσι έφτιαξα απο το Μπορω και αλλιώς να σε παει στα διαμαντακια και στα υπολοιπα. Και αυτό με τις διαφημίσεις το έχει σαν δυνατοτητα αλλά ακομα το εχω αφησει στην ακρη. Δεν ξερω αν πρεπει να μπεις στην διαδικασια οτι και καλα εισαι ελευθερος επαγγελματιας και εχεις εσοδα και αντι για μαλλι βγεις κουρεμενη. Δες τι ισχυει πρωτα αν αποφασισεις να το ξαναδοκιμασεις στο μελλον. Γενικά βαριέμαι εύκολα και θέλω αλλαγές (τις προσωπικές να δω πότε θα πιάσω) Θα δω πως θα τσουλήσει και αυτή η δοκιμή🙂 Αλήθεια πώς σου φαίνεται σαν σύνολο; Τί εντυπώσεις σου αφήνει; Θέλω να προσθεσω και αλλα πραγματα ακομα αλλά σαν πρωτη ματια

  4. Βασικά βλέπω πολλές σελίδες μαζεμένες, οι οποίες επειδή δεν χωράνε στο «μπάνερ¨ μετατρέπονται σαν ένα αυτόνομο μενού στο τέλος του. Προσωπικά δεν μου αρέσει κάτι τέτοιο, προτιμώ να τα βλέπω όλα μαζεμένα στο «μπάνερ», όπως γίνεται στο blogspot και στο wordpress.
    Δεν είδα στο μεταξύ και δυνατότητα σχολίων, εκτός αν δεν την έχεις ενεργοποιήσει ακόμη. Τέλος πάντων γενικά όταν βλέπω blog στο weebly το προσπερνάω, δεν ξέρω για ποιό λόγο δεν το συμπαθώ. Δεν θέλω να με παρεξηγήσεις, αλλά έτσι το βλέπω εγώ. Αυτό δεν σημαίνει άλλωστε πως επειδή εμένα δεν μου αρέσει δεν θα αρέσει τους υπόλοιπους ακόλουθους σου!

  5. Αν το αφήσω ελεύθερο «μπαίνει» μέσα στο φόντο και δεν φαίνεται ωραίο. Συγκριτικά είναι καλύτερο το κυλιόμενο μενού🙂 Εδώ στην καημένη την οδύσσεια μου έχει «φάει» σελίδες όπως το «ουάο!!» το οποίο στο προηγούμενο format χώραγε και με το που το άλλαξα για ανανέωση (οι αλλαγές που λεγαμε) μου το εξαφάνισε όπως και κάποια άλλα. Στο google το δείχνει αλλά αν κάποιος θέλει να περιηγηθεί στις σελίδες απο εδώ άμεσα είναι εξαφανισμένες😦 Στο δε Wix αν θελήσεις να αλλάξεις template στο site σου, αυτό δεν μεταφέρεται, πρέπει να το φτιάξεις απο την αρχή. Ένα και οριστικό (tragic χα χα χα)

    Έχει δυνατότητα σχολίων αλλά είναι όπου υπάρχει κείμενο όχι κάτω απο τις κατηγορίες (τα πράσινα κουτάκια της κάθε σελίδας).

    Τι να σε παρεξηγήσω βρε; Σιγά!🙂 Αυτά είναι γούστα, άλλωστε εγώ πειραματίζομαι συχνά.Αν δω ότι εξακολουθεί να μου αρέσει η ιδέα του site σκέφτομαι να αγοράσω το domain. Αν δω ότι μου ξεφουσκώνει θα παραμείνουν τα blogakia sto wordpress kai sto blogger ως έχουν.

Σχολιάστε

