Πορείας αποτέλεσμα

Ένας μήνας λοιπόν πέρασε όχι ολόκληρος με την υγιεινή διατροφή αλλά προσοχής ναι. Το αποτέλεσμα λοιπόν έδειξε μείον 2,400 κιλά.

Τώρα θα μπορούσα να ζυγιστώ λίγο πιο μετά να είμαι ειλικρινής να έχω ξεμπερδέψει τελείως με την περίοδο αλλά δεν πειράζει. Το πρώτο βήμα έγινε, το δεύτερο είναι ίσως περισσότερο σημαντικό γιατί σε αυτή την φάση χρειάζομαι διάρκεια και σταθερότητα. Σταθερότητα στην σκέψη και στους λόγους για την αλλαγή αυτή.

Οι εκπομπές συνεχίζονται γιατί θέλω σε αυτή την φάση «εκπαίδευσης» του μυαλού να το κρατάω ζεστό.

«Ενα γραμμάριο πρόληψης ισοδυναμεί με ένα τόνο θεραπείας» λέει ένα ινδικό ρητό και δεν ξέρω αν είναι αργά ή νωρίς πάντως νιώθω την ανάγκη να φέρω την πρόληψη στην ζωή μου. Οι γουρουνίτσες μου κράτησαν συντροφιά πολύ καιρό, κάποιες άλλες συνήθειες επίσης, και σίγουρα δεν αλλάζουν όλα απο την μια στιγμή στην άλλη.

Το φαγητό και ότι έχει να κάνει γύρω από αυτό είναι κάτι που μου αρέσει. Παίρνω αυτό σαν δεδομένο λοιπόν. Μου αρέσει να πειραματίζομαι με συνταγές, γεύσεις κτλ και αυτό αν δεν το γυρίσω σε ανορεξική φάση θα είναι κάτι που θα υπάρχει πάντα. Γενικά μου αρέσουν και προτιμώ τους «χορτάτους» ανθρώπους και μεταφορικά και κυριολεκτικά. Οι στερήσεις και ιδίως οι καταναγκαστικές δημιουργούν αυτούς τους κακιασμένους, ξινούτσικους ανθρώπους που συναντάμε τόσο συχνά γύρω μας.

Γιατί λοιπόν να κάνω κατάχρηση της διατροφής μέχρι που λόγω υγείας μετά απο (λίγα ή ) κάμποσα χρόνια να με βάλουν σε αυστηρή απαγόρευση;

Προτιμώ να κάνω καλύτερες επιλογές από τώρα για να έχει μεγαλυτερη διάρκεια.

Σίγουρα όλα αυτά τα γνωρίζουμε και τα έχουμε ξανακούσει. Δεν είναι όμως τυχαίο που όλοι αφού τα καταφέρουν λένε τα ίδια τετριμμένα πράγματα που ήδη γνωρίζουμε. Γιατί; Γιατί έτσι είναι τελικά.

Ένα κλικ, μια άσχετη στιγμή χωρίς ιδιαίτερες προετοιμασίες….κάποια στιγμή λες «μπορώ και αλλιώς» και οι αλλαγές στην διατροφή σου έρχονται αυτόματα. Θα μου πείτε…»εεε…έφτασες κάπου και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι;» Οχι βέβαια. Απλά καταγράφω τις σκέψεις μου και παράλληλα τα «εμπεδώνω»🙂

Έχω επιλέξει αυτή την φορά να μην αναλωθώ σε συζητήσεις τέτοιου τύπου σε live συζητήσεις με οικογενειακά / φιλικά πρόσωπα, μιας και έχω παρατηρήσει ότι απο το πολύ μπλα μπλά «χάνω ενέργεια» εκεί και στην πράξη ξαναγυρνώ στα ίδια. Αλλωστε θα ηθελα να δω αν κάποια στιγμή φανεί κάτι χωρίς να γνωρίζουν αν προσπαθώ (πάλι) ή όχι.

Αν και αυτή την φορά κοιτώ και άλλα πράγματα. Θέλω να δω τα οφέλη των -μικρών – αυτών αλλαγών στα μαλλιά, στο δέρμα και στην διάθεσή μου.

Μέχρι στιγμής πάντως απο διάθεση είμαι μαντάρα. Το σώμα μου αντιδρά στις αλλαγές χι χι χι. Το θέμα είναι ότι έχω αρπάξει μια ίωση με αποτέλεσμα να αισθάνομαι περίεργα και παράλληλα έχει κλείσει η φωνή μου και είναι τόσο μα τόσο εκνευριστικό. Στο μεταξύ είναι λες και το κάνουν επίτηδες κόρη και ανιψιά έχουν βάλει στοίχημα για το πόσες φορές θα φωνάξω την ημέρα!!! Και βρήκαν τις μέρες….φανταστείτε μια βραχνή έως σχεδόν κλειστή φωνή να προσπαθεί να φωνάξει κι όλας…

Σχολιάστε

