Πορείας νέα

Γειά σας κοριτσάκια μου,

εδώ είμαι και πάλι. Λίγο «αγχωμένη» η αλήθεια είναι αλλά θα δούμε. Αγχωμένη ως προς το αποτέλεσμα.

Εδώ και περίπου ένα μήνα έκανα πράξη αυτό που σας έλεγα τις προάλλες. Αποφεύγω τα τσιμπολογήματα, αναψυκτικά δεν έχουν παίξει καθόλου (το επιχείρημα ότι τα αναψυκτικά σε οδηγούν τρέχοντας απο το προδιαβητικό στάδιο στο διαβητικό είναι αρκετά πειστικό), η ζάχαρη και τα γλυκά έχουν αφαιρεθεί συνειδητά εκτός απο 1 μικρό κομμάτι μπουγάτσας που έφτιαξα, έκανα αλλαγές στο οικογενειακό φαγητό, έβαλα φαγητά που μπορεί να μην τα τρώγαμε τόσο συχνά, το γύρισα λίγο στα λαχανικά – όσπρια, έτρωγα απο αυτό το μεσημεριανό το βράδυ σαλατούλες. Υιοθέτησα σνακ φρούτα και ξηρούς καρπούς ανάλατους, έβαλα περισσότερα σαλατικά στο καθημερινό μενού έως και αντικατάστασης γεύματος με σαλάτα και πρωτείνη. Προσπάθησα να αφήσω την φαντασία μου ελεύθερη στις σαλάτες για να έχουν ενδιαφέρον (μανιτάρια, σουσάμι, ντοματάκια, πιπεριές, κουνουπίδι ωμό κτλ). Μείωση στα απέξω φαγητά και προσπάθεια μείωσης λιπαρών.

Θα μου πείτε που είναι το άγχος που προανέφερα; Στο ζύγισμα. Αυριο μεθαύριο θα ζυγιστώ και αναρωτιέμαι για το αποτέλεσμα. Δεν περιμένω κάτι συγκλονιστικό αλλά 3 κιλά τα θέλω. Σχεδόν αυτό το βιολί κρατάει ενα μηνα. Ενα μήνα που προσέχω, 2-3 εβδομάδες με το παραπάνω. Η σωστή διατροφή θέλει χρόνο το ξέρω. Δεν ειναι μόνο τα κιλά που με απασχολούν αυτή την στιγμή. Είναι το σύνολο, εσωτερική υγεία, τα μαλλιά, η διάθεση κτλ αλλά και τα κιλά είναι το άμεσα ορατό αποτέλεσμα και θέλεις να έχεις κάτι. Αν με δείξει σταθερή θα ξενερώσω γιατί έχω κάνει αλλαγές και το ξέρω. Αν με δείξει παραπάνω θα τσιρίξω, (δεν θα ειναι η σειρήνα της πόλης μας εγώ θα είμαι να το ξέρετε). Αν με δείξει στο 3 που στόχευα θα ειμαι ικανοποιημένη.

Πάντως το σίγουρο είναι ότι όσο το σκέφτομαι αγχωμένα τόσο φουσκώνω και προσπαθώ να μην το εχω στο μυαλό μου σε πρώτη μουρη γιατί θα έχω αντίθετο αποτέλεσμα και μάλιστα με χαζό λόγο.

Όπως άκουσα και πρόσφατα απο την Μακρυπούλια «όταν τρώς συνέχεια burger και ψωμιά κάποια στιγμή θα τα δεις πάνω σου…ε και τα είδα»

Αντίστοιχα λοιπόν «αν τηρείς κάποιους κανόνες και είσαι προσεκτική κάποια στιγμή θα δεις τα αποτελέσματα που θα πάει»

Αντίστοιχα ο Ξένος που μίλαγε στο επεισόδιο του «όλα για την υγεία μου» που φιλοξενούσε έναν άντρα που έχασε 50 κιλά σε 1 1/5 χρόνο με δίαιτα, έλεγε ότι ο κανονικός ρυθμός χασίματος είναι 2-4 κιλά το μήνα. Για έναν άνθρωπο που ζυγίζει ας πουμε 130 κιλά ο λογικός ρυθμός είναι 6-8 κιλά. Εμείς έχουμε μείνει στο 2-4 και ξεχνάμε να το «φέρουμε» στα δικά μας κιλά. Αντίστοιχα ένας άνθρωπος των 180 κιλών θα πρέπει να χάσει 10-12 κιλά.

Οπως έλεγε και ο αδυνατισμένος (νομίζω γύρω στα 130 πρέπει να ήταν αρχικά αν το θυμάμαι καλά) υπήρχαν φορές που έχασε μόνο 3 κιλά αλλά υπήρξαν και οι φορές που έχασε 6. Το θέμα όταν έχεις τόσο δρόμο να διανύσεις είναι η επιμονή….Δεν αλλάζεις. Χαράζεις έναν δρόμο γιατί τον διάλεξες, γιατί τον πίστεψες, γιατί οι επιλογές σου είναι καλύτερες για σένα και το ξέρεις και τον βαδίζεις χωρίς παρακλάδια.

«Δεν κάνει την ζημιά το ένα παραστράτημα το μήνα όσο μεγάλο και αν είναι, την ζημια την κάνουν τα καθημερινά τσιμπολογήματα, τα καθημερινά μικρά παραστρατήματα»  έλεγε ο Ξένος και είναι εύκολο να διακρίνεις την λογική σε αυτό.

Ουφ, το καλό μέσα στις όλες αλλαγές είναι ότι έχω μείνει πιστή και στην καταγραφή του καθημερινού διαιτολογίου. Αφήστε τα πυροτεχνήματα. Για ένα μήνα τώρα γράφω την κάθε μέρα….αυτό δεν έχει ξαναγίνει🙂

Ε του πούστη! Που θα πάει; Δεν αξίζει να μου κάνει το χατήρι; Απο την άλλη σκέφτομαι, ότι αν μου κρατήσει μούτρα δεν θα φανεί στον δεύτερο μήνα; Ουφ, κουράγιο και υπομονή….

Υ.Γ. στο μεταξύ νιώθω λίγο ψιλοαδιάθετη αυτές τις μέρες….σκέφτομαι ότι είναι το σώμα μου που αντιδρά στην πιο σωστή διατροφή χα χα χα🙂  :)  :)

2 thoughts on “Πορείας νέα

  1. Επειδή δεν βλέπω εκπομπές με διατροφές κλπ (μου προκαλούν άγχος και κατάθλιψη πλέον), από την εμπειρία μου έχω καταλάβει το εξής: για να έχεις μια μηνιαία φυσιολογική απώλεια θα πρέπει να αλλάξεις τον τρόπο που τρέφεσαι και κυρίως να βάλεις την γυμναστική σε πρόγραμμα (μα ολιγόλεπτο καθημερινό, μα 3 φορές την εβδομάδα για 1-2 ώρες) – μεγάλο ρόλο παίζει ο μεταβολισμός του ανθρώπου, ο οποίος δεν δουλεύει το ίδιο σε όλους – επίσης η ηλικία παίζει κι αυτή την ρόλο της – άσε που και το φύλο βάζει κι αυτό το χεράκι του! Αν τα εξετάσεις όλα αναλυτικά θα διαπιστώσεις πως για κάθε άνθρωπο η απώλεια βάρους κινείτε διαφορετικά κι όχι το ίδιο. Ο άντρας μου -για παράδειγμα- με ευκολία βάζει κιλά και με ευκολία τα χάνει. Εγώ δεν έχω αυτό το προνόμιο. Που και να λιώνω στην γυμναστική δεν θα χάσω στο μήνα παραπάνω από 3-4 κιλά κι αυτά με το ζόρι. Έχω έναν ωραίο κοιμώμενο μεταβολισμό που χρόνια είναι σε μόνιμο λήθαργο (όταν πιο νέα έλιωνα στα γυμναστήρια, ο μεταβολισμός μου ίσα που άνοιγε το ένα μάτι)!!!
    Οπότε φιλενάδα μου, ας βαδίσουμε με την γνώση του δικού μας οργανισμού και στην τελική από εμπειρία γνωρίζουμε πολύ καλά πως πρέπει να τρώμε… Ας αφήσουμε τους επιστήμονες να κάνουν την δουλειά τους κι εμείς την δική μας!!!:mrgreen:

  2. Εννοείται ότι η κάθε περίπτωση για να ειναι πετυχημένη πρέπει να «αντιμετωπίζεται» μεμονωμένα, οι οδηγίες έρχονται σε γενική μορφή για να καταλάβουμε απλά που βαδίζουμε. Η εφαρμογή έρχεται συνήθως καθυστερημένα🙂 Εγώ να σου πω την αλήθεια αποφάσισα οτι τις θέλω τις εκπομπές αυτές γιατί τόσο καιρό έβλεπα την λιχουδιά ως λιχουδιά, θέλω όμως να ξέρω ότι αυτή η κίνηση των 3 δευτερολέπτων που θα κάνω να την φέρω στο στόμα μου, αν γίνει επαναλαμβανόμενα μπορεί να οδηγήσει εκει και εκει και εκει. Θα μου πεις δεν το ξέρουμε; Το ξέρουμε, δεν το συνειδητοποιούμε όμως. Οπότε σε αυτή την φάση την θέλω την «οπτικοποιήση» και την υπενθύμιση για να δω αν θα έχει διάρκει αυτή η …»στροφή». Είδα ότι σε κάποια πράγματα άρχισα να κλείνω τα μάτια και δεν μου άρεσε καθόλου αυτή η διαπίστωση. Μακάρι μόνο να έχει διάρκεια…Μακάρι

Σχολιάστε

