Γκρρρ…

Καλημέρα σε ολη την παρέα!

Ελπίζω να είστε όλοι καλά..εγώ μια χαρά είμαι σωματικά αλλά ψυχολογικά δεν ξέρω τι να σας πω…Είμαι …ενδιάμεσα…έτσι και έτσι!

Προσπαθώ με την διατροφή μου, η ζυγαριά μου με παίζει συνεχώς (Γκρρρρ!!!) Υπάρχουν φορές που νιώθω θυμό με μενα. Ναι ναι είμαι σε θέση να ξεχωρίσω τον αποδέκτη του θυμού μου. Το διαφορετικό-θετικό είναι ότι πολλές φορές με έχω πιάσει να μου δίνω επιχειρήματα τύπου «οχι, αυτό δεν είναι σωστό γιατί με το να μην το κάνεις σου προσφέρει αυτό!» ή μου έρχονται εικόνες αποτελέσματος στο μυαλό που δεν τις είχα.

Βλέπεις, είναι δύσκολο να οραματιστείς τον εαυτό σου πλεον δυστυχώς και αν κάτι δεν το οραματίζεσαι δεν το καταφέρνεις. «Βλέπω κάτι και λεω αν δεν το πετύχεις τώρα δεν θα το πετύχεις ποτέ»!

Ηδη πολύς καιρός έχει πάει χαμένος…δεν θέλω να χάσω άλλο. Οκ δεν θέλω….αλλά μπορώ; Και αν δεν μπορώ εγώ ποιός μπορεί;

Σας έχω πει κατά καιρούς ότι τα τελευταία χρόνια έχω «φιλοσοφήσει» και εξακολουθώ να «φιλοσοφώ» την στάση ζωής μας, τις σκέψεις μου, τις συμπεριφορές των γύρω μου, και γενικά νιώθω ότι έχω βάλει και εξακολουθώ να βάζω κάποια πράγματα σε άλλες βάσεις.

Δεν σας κρύβω ότι ώρες ώρες με ενοχλούν κάποιες συμπεριφορές / λέξεις / στάσεις / απόψεις  οι οποίες με εκνευρίζουν και με ενοχλούν! Και εκεί που λέω ότι θα μιλήσω, και δεν θα ακούσω χαμογελαστά απλά γιατί ο συνομιλητής μου δεν μπορεί να καταλάβει κάτι άλλο, εκεί είναι που όλο αυτό συσσωρεύεται και με ενοχλεί.

Για παράδειγμα ενα συγκεκριμένο φιλικό μου πρόσωπο όταν μιλάει νιώθω ότι κάνει υπερπροσπάθεια να αυτοπροβληθεί και πίσω απο πολλές κουβέντες υπάρχει ένα εγώ. Οταν είναι σε μικρές δόσεις και αραιά σκέφτομαι έτσι είναι, αγάπα τον φίλο σου με τα ελαττώματά σου κτλ, όταν αυτό γίνεται συνέχεια και συνέχεια πλέον με ενοχλεί. Κάθε φορά λέω θα μιλήσω θα ρωτήσω «έχεις παρατηρήσει οτι κάνεις αυτό;» και κάθε φορά το αφήνω στην άκρη γιατί θα φανεί σαν να την λέω και δεν μου αρέσει. Απο την άλλη πλευρά όταν σε κάποιον λες κατι αρνητικό εκείνος μπαίνει σε κατάσταση άμυνας και αρχίζει την επίθεση. Και όσο σκέφτομαι αυτό το διαρκές μπίρι μπίρι με χαλάει περισσότερο.

Απο την άλλη δεν ξεχνάμε ότι όταν ένας παχύς άνθρωπος γκρινιάζει η «διάγνωση» είναι….ζήλια! Απλά ζηλεύεις! Ζηλεύεις για παράδειγμα που ο άλλος πετυχαίνει κάτι που εσύ δεν μπορείς, που αδυνατίζει ενώ εσύ όχι, που κάνει κάτι που εσύ δεν το κάνεις κτλ ανάλογα με την περίπτωση.

Δεν ξέρω αν ισχύει υποσυνείδητα και γιατί να μην ισχύει; Πάντα σε υποσυνείδητο επίπεδο. Γιατί σε συνειδητό δεν το νιώθω. Ειλικρινά με το χέρι στην καρδιά. Απλά ώρες ώρες νιώθω να φουντώνω και να συσσωρεύονται με τον καιρό και με το πιο μικρό δείγμα ξυπνάνε και τα προηγούμενα!

Σκέφτηκα ότι σε ορισμένα άτομα θα κάνω μια κουβέντα μόνο όταν πάω 70 κιλά έτσι ώστε να μην έχουμε την περίπτωση της «ζήλειας» και να θεωρηθώ πιο αντικειμενική🙂 χα χα άρα θα καταπιέζομαι πολύ καιρό ακόμα🙂

Με χαλάει πολύ ώρες ώρες γιατί με την παραπάνω «φιλοσοφία» έχω καταφέρει να φτάσω σε ένα προσωπικό επίπεδο εσωτερικότητας ικανοποιητικό όσο αφορά το άγχος μου, τις ισορροπίες μου, τις αποστάσεις μου κτλ και περιστατικά σαν αυτό με «χαλάει»! Πολλές φορές νιώθω την υπερβολή σε τόσες συμπεριφορές και λέξεις και αντιδράσεις σε περιστατικά ανθρώπων γύρω μου, που σκέφτομαι είναι δυνατόν να μην φαίνεται πόσο πολύ είναι; Μάλλον τελικά «ή είμαι πολύ λογική ή είμαι πολύ αναίσθητη»

Και επειδή νιώθω να εκνευρίζομαι πολύ εύκολα αυτές τις μέρες, συν κάποια διένεξη (που μου δημιουργήσε έντονη θλίψη και στεναχώρια) συν το γαμώτο με την ζυγαριά με έχουν κάνει να χάσω την όρεξή μου (οχι την σωματική δυστυχώς🙂 ) και δεν έχω διάθεση να κάνω τίποτα.

Ενιωσα έντονη την ανάγκη να κλειστώ στο σπίτι (και το έκανα) και ένιωσα να έχω την τάση να κλειστώ και στον εαυτό μου. Το πρώτο δεν είναι και τόσο σημαντικό αν είναι «ελεγχόμενο», το δεύτερο όμως είναι λίγο επίφοβο. Μου έχει συμβεί στο παρελθόν, δεν θα ήθελα να μου συμβεί ξανά, και έχει πολλά χρόνια να με ξαναπιάσει. Θα με πάει πολύ πίσω αν μου ξανασυμβεί (…η φιλοσοφία που λέγαμε, η οπτική των πραγμάτων, το άγχος) Θέλει αρχ…. να κοιτάξεις μέσα σου και να προσπαθήσεις να κάνεις αλλαγές και να παραδεχθείς πράγματα που μπορεί και να μην σου αρέσουν. Να κάνεις μια βαθιά βουτιά στο είναι σου και να ξεχωρίσεις τα θετικά και να δουλέψεις με τα αρνητικά. Συγκριτικά και προσωπικά έχω κάνει μια σημαντική διαδρομή και θυμώνω στην προοπτική ανατροπής όλου αυτού. Και κάπου εκεί σκέφτομαι και για το φιλικό μου πρόσωπο:  «Μήπως έχει κάνει κάτι αντίστοιχο και έχει αποφασίσει να θυμίζει στον εαυτό του τα θετικά γιατί έτσι νιώθει και θέλει; Και αν είναι έτσι μήπως είναι καλύτερο αυτό; Αλλά απο την άλλη η υπερβολή και η συνεχής επισήμανση σε αυτό δεν είναι κουραστική για τους άλλους, Μήπως είναι ψώνιο και όχι προσωπική αναζήτηση;» Δεν ξέρω!

Και αν σκεφτώ ότι η αφορμή για όλη αυτή την στροφή στην διάθεσή μου, είναι ή μπορεί να είναι η αλλαγή για κιλά μου θυμώνω ακόμα περισσότερο. Είναι δυνατόν κάτι που το κανονίζουμε μόνοι μας, μιας και το δικό μας χέρι είναι αυτό που μπαίνει στο στόμα μας και όχι κάποιου άλλου, γιατί δεν μπορούμε να το κατεβάσουμε; Και αν σου την δίνει τόσο πολύ γιατί δεν το αλλάζεις; Θα ήθελα να πω οτι η προσπάθεια αυτή των τελευταίων ημερών, η προσπάθεια άσκησης, το να οραματιστείς κάτι, το να θυμώσω με τον εαυτό μου ίσως φαίνεται ότι κάτι κάνει αλλά δεν θα ήθελα να το πω ακόμα…Νιώθω μια αλλαγή μιας και κάνω μικροπράγματα που δεν τα έκανα αλλά ακόμα δεν θέλω να το ταυτοποιήσω σαν αποτελεσματική μέθοδο….ακόμα! Η πορεία θα δείξει…

Απο την άλλη σκέφτομαι και το άλλο, μήπως τελικά όλα  αυτά τα πρέπει και δεν πρέπει στις δίαιτες είναι λάθος (οχι όλα οκ🙂 ) και η αλήθεια κρύβεται κάπου αλλού; Μήπως αν απλά ξέραμε και επιλέγαμε σύμφωνα με το καλό στο σώμα μας και οχι με την γεύση έκανε την διαφορά; Μήπως όλα αυτά τα υγιεινά μας δίνουν περισσότερη ενέργεια αντί να τα βγάζουμε απο την διατροφή μας γιατί παχαίνουν; Και πόσο παχαίνουν τελικά σε σύγκριση με τι; Πχ το σουσάμι είναι παχυντικό αλλά είναι καλύτερο να μην το φας (σαν σουσαμι ή σαν παστέλι) και κάποια στιγμή να πέσεις με τα μούτρα σε μια παστα ή σε μια καρμπονάρα; Πολλές φορές που για πρωινό έχω φάει γιαούρτι με power mix  με έχει κρατήσει πολύ περισσότερο απο ότι κάτι άλλο! Μήπως τελικά εγκλωβιζόμαστε στην παγίδα της ζυγαριάς και της γρήγορης απώλειας (και ας έχουμε συνειδητοποιήσει οτι το αργό αδυνάτισμα είναι και το πιο σίγουρο); Δεν ξέρω πραγματικά. Νιώθω ότι η απάντηση και η λύση είναι μόνο μια απόφαση μακριά. Μόνο μια αλλαγή μακριά. Οτι είναι κάτω απο την μύτη μου και ακόμα δεν την διακρίνω καλά. Πολλές απο τις τροφές που καταναλώνω τείνουν να χάνουν την νοστιμιά τους πλεον και νιώθω σαν κάτι να ήρθε η ώρα να αλλάξει. Νιώθω το μυαλό να σκέφτεται περισσότερο απο πριν και πάλι νιώθω σαν να ήρθε η ώρα κάτι να αλλάξει. Και απο την μια με προκαλεί (με την καλη έννοια) να του δώσω την ευκαιρία του και απο την άλλη νιώθω εγκλωβισμένη. Τι είναι αυτό που μας φοβίζει; Η αλλαγή ή η απόφαση της αλλαγής; Υπάρχουν στιγμές που νιώθω ότι πρέπει να ζητήσω βοήθεια..Υπάρχουν στιγμές που νιώθω μικρή και ανύμπορη στο να βοηθήσω τον εαυτό μου. Υπάρχουν και οι στιγμές όμως που ξέρω ότι μόνο εγώ μπορώ να κάνω αυτή την αλλαγή στο τρόπο σκέψης μου και κατα επέκταση και σε άλλους τομείς…Ωρες ώρες νιώθω θλίψη, άλλες φορές ότι θέλω να βάλω τα κλάμματα, άλλες οτι όλο αυτό πρέπει να γίνει γιατί είναι απαραίτητο στάδιο. Και αν κάνω λάθος; Και πόσο σε αντίθεση έρχεται με τις στιγμές που νιώθω ήρεμη και σίγουρη γιατί ότι θέλω το έχω σε τάξη και εχω χρόνο πχ να απολαύσω ένα βιβλίο; Οτι έχω την όρεξη να οργανώσω και την διατροφή;

Ουφ! Σας ζάλισα…συγνώμη! Ολη αυτή η εσωτερική αναστάτωση συμβαίνει μέσα στον Ιανούάριο. Ισως το πυροδότησε η διένεξη που προανέφερα. Ισως η σταθερότητα μου σε αυτή την διένεξη ήταν ένας λογαριασμός που είχα σε εκκρεμότητα, που έπρεπε να δω οτι μπορώ και να με ακούσω και να μείνω σταθερή σε αυτό, ίσως όλο αυτό το τσουνάμι των συναισθημάτων το πυροδότησε αυτό και τα κιλά είναι και το κερασάκι στην τούρτα.

Δεν ξέρω….Θα δείξει

Υ.Γ. και μετά ακούς και την Δανδουλάκη που καταναλώνει μια σοδειά φρουτων την ημέρα και λες (εγώ κανω αμαν να φαω ενα! Τίποτα δεν ειναι τυχαίο τελικά🙂

http://www.megatv.com/ygeia/default.asp?catid=21848#toppage

Σχολιάστε

