Το πρώτο μου βραβειάκι!

Βραβειάκια έβλεπα και αναρωτιόμουν τι ρόλο παίζουν και όλο έλεγα αργότερα θα το κοιτάξω (αναβλητικότητα;; μπα;;; πώς σας φάνηκε;)
Πριν λίγο καιρό η καλή μου Loulou (Σούζι έφαγες!) μου έστειλε το πρώτο μου βραβειάκι και έτσι κάποιος άλλος διέκοψε την διάρκεια της αναβλητικότητας μου. Οπως θα είδατε είπα πριν λίγο καιρό…οπότε υπολογίστε χα χα χα  Αν και δεν το έχω ξανακάνει λοιπόν θα πειραματιστώ σήμερα και ελπίζω να τα κάνω σωστά🙂
Ιδού λοιπόν λίγα πραγματάκια για μένα:
1. Τί σε ενέπνευσε και τί σημαίνουν για ‘σένα το όνομα του blog σου και το όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου; 
Η διάθεση να οργανώσω τις σκέψεις μου (λέμε και κανένα αστείο να περάσει η ώρα χι χι χι ) και αν τελικά τα καταφέρω να πετύχω τον στόχο μου σκοπός μου είναι η «Οδύσσεια μιας ταλαιπωρημένης» να λειτουργήσει σαν ένα «ημερολόγιο»  συναισθημάτων δοσμένα με μια χιουμοριστική ματιά για να δουν όσοι έχουν αντίστοιχες καταστάσεις ότι δεν είναι μόνοι και ταυτόχρονα ότι πρέπει να μην τρελαινόμαστε🙂 Οτι όνομα σκεφτόμουν κάποιος άλλος το είχε σκεφτεί πριν απο μένα (γκρρρρ) οπότε έμεινα στο μικρό, γλυκό δικό μου🙂
2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος τί θα ήθελες να ήσουν.
 
Ενα μεταδοτικό, μεγάλο, λαμπερό χαμόγελο!!
3. Αν σε σταματούσαν στο δρόμο από το Blog Tv και σε ρωτούσαν «Ποιό είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;» Τί θα απαντούσες; Ποιό είναι; 
Χα χα οτι ξεχωρίζω….κυριολεκτικά και μεταφορικά χα χα χα για αυτό άλλωστε και η «Οδύσσεια»
4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις; 
Το πόσο «κοινά» είναι μεταξύ των ανθρώπων τα συναισθήματα και οι σκέψεις. Ενας άνθρωπος να καταφέρει να χαμογελάσει λογω των κειμένων ή της γραφής μου θα μου έφτανε. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν χάσει το χαμόγελό τους και θα ήθελα να μειώσω τον αριθμό αυτό…
5. Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;
6. Αγαπημένη λέξη
Αγάπη
Λοιπόν..ήρθε η ώρα να αποδώσω το βραβείο σε 7 bloggers. Για να δούμε:
1.Στην Σοφία απο το Share your likes 
2. Στην Βίκυ απο το blog Για την Ιωάννα για το κουράγιο και την δύναμή της!
3.Στην Marsi δώρο για την επιστροφή της στο adunatisma 
4.Στην Δέσποινα και στο γεμάτο άποψη blog της. Το Ζέλι σήμερα.
5.Στον Κώστα και στο blog του Kostas Mastic Spa 
6.Στην Μαίρη Χαρίσκου και το sheblogs.eu
Θα επιστρέψω κάποια στιγμή με το έβδομο όνομα μιας και δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο τώρα🙂

2 thoughts on “Το πρώτο μου βραβειάκι!

Σχολιάστε

