Να γράψω ή να μην γράψω; Ιδού η απορία

Γεια σας κοριτσάκια μου, καλή εβδομάδα να έχουμε!

Καλή χρονιά δεν έχουμε πει σωστά; Καλή χρονιά σε όλους με υγεία, προσωπικές επιτυχίες, αγάπη και ότι επιθυμείτε🙂

Χάθηκα πάλι και όχι μόνο από το γράψιμο της «Οδύσσειας». Νιώθω λίγο πεσμένη…τι λίγο δηλαδή; Από που να το πιάσω άραγε τόσο καιρό που έχουμε να τα πούμε;

Από την τελευταία μου ανάρτηση; Από το ότι είχα μείνει σταθερή στα 2-3 άντε 4 κιλά αλλά σταθερή; Ναι ναι καλά διαβάσατε… είχα! Γιατί εγώ είναι να μην βάλω στόχους! Είπα λοιπόν κάπου μέσα στον Δεκέμβρη….»3 Ιανουαρίου 2013 είχα ξεκινήσει….3 Ιανουαρίου 2014 φτάνει ….ενας χρόνος που κάτι έκανα …. που έχασα κοντά στα 9 κιλά….που πήρα τα 3 αλλά έμενα σταθερή…ας κάνω ενα ουπς να τα ξαναχάσω να χάσω και κανα 2-3 ακόμα και να έχω ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα να επιδείξω…»

Τελικά επιβεβαιώθηκε η υποψία των προηγούμενων κατά καιρούς στόχων…. Σκατούλες!!! Ναι ναι το λέω σε -ούλες για να μην το πω σε -α!

Όχι μόνο δεν έκανα τίποτα αλλά πήρα κι όλας! Ναι ναι , σχεδόν όλα. Αλλά και με μια περίοδο που το έδειξε και το όλα. Και έτσι λοιπόν επίσημο κρατημένο αποτέλεσμα ενός χρόνου…..απο 3 κιλά μείον έως…ΜΗΔΕΝ!!! Δεν είμαι καταπληκτική; Δεν είμαι μοναδική;; Πείτε μου έχετε ξαναδεί φαινόμενο σαν εμένα;;;

Αϊ σιχτίρ επιτέλους!!! Μια τρύπα στο νερό! Και ούτε είμαι στα κιλά ούτε στην ηλικία που με παίρνει για τέτοια!!! Θέλω να βάλω τις τσιρίδες!!!!

http://www.newsbeast.gr/weird/arthro/291870/i-tsirida-tou-skulou

Αλήθεια μήπως ξέρετε αν με τις τσιρίδες καίγονται θερμίδες;

Λίγο αυτό, λίγο μια θλίψη από την συμπεριφορά ενός κοντινού μου προσώπου, λίγο τα νεύρα της περιόδου….νιώθω ΤΟΣΟΟΟΟΟ στα πατώματα!!!!!!!!!! Στο μεταξύ δεν ξέρω αν είναι από την περίοδο με έχει πεθάνει η μέση μου! Νομίζω ότι έχω κοπεί στα δύο! Και μέσα σε αυτή την τόσο όμορφη κατάσταση είπα να πάω να περπατήσω λίγο κόντρα σε όλο αυτό. Βρήκα και εγώ την μέρα! Πήγα το Σάββατο και μετά αδιαθέτησα. Τέτοιο πόνο στην μέση ένιωθα μια πριν γεννήσω! «Βρε λες να ειμαι εγκυος και να μην το ξέρω» είπα στον άντρα μου; χα χα χα και μετά αδιαθέτησα χα χα χα. Την επόμενη μέρα κόντρα στον πόνο ξαναπήγα για περπάτημα. Μην φανταστείτε κάτι σπουδαίο… μισή ωρίτσα…αλλά για τα δεδομένα μου νομίζω ότι ήταν καλό. Απο κάπου πρέπει να αρχίσει κανείς! Λέω κανείς και όχι εγώ γιατί είπαμε…όταν λέω οτι θα κάνω κάτι μονο αυτο δεν κανω τελικά!!!

Βεβαία το χθεσινό βράδυ το ψιλομετάνιωσα γιατί ο πόνος καλά κρατούσε. Επειδή άλλαξε και λίγο αρχισα να αναρωτιόμουνα αν ειναι κανενα νεφρό μεχρι που σήμερα το πρωί σε ενα βήμα μου εδωσε μια στην μέση να έχω να μην αναρωτιέμαι. Και το κουλό;;; Σήμερα έκανα και ενα 12λεπτο γυμναστικής απο το ιντερνετ. Μην φανταστείτε και πάλι. Λίγο χέρια, λίγο πλάτη κτλ.

Βέβαια αναρωτιέμαι αν είμαι απλά ηλίθια ή αν κάνω σωστά (από θέμα επιβάρυνσης εννοώ σε γόνατα και μέση. Μην τρέχουμε στα ξαφνικά!) αλλά και από την άλλη και με το να μην κάνω τίποτα κερδίζω κάτι;

Ουφ! Πολλές απορίες για πρωί Δευτέρας αλλά εξακολουθώ να θέλω να τσιρίξω!!!!!! Πότε θα είναι αυτή η πολυπόθητη μέρα που θα ξεκινήσω κάτι και θα έχει διάρκεια και αποτέλεσμα;;;; Γιατί να μην «κλειδώνουν» τα χαμένα κιλά και να μην ξαναμπαίνουν ποτέ όμως????

 

 

(Γιατί το blog μου «τρώει» τις επικεφαλίδες;;;; Θα το κοιτάξω)

3 thoughts on “Να γράψω ή να μην γράψω; Ιδού η απορία

  1. Παράθεμα: Αέρας αλλαγών! (?) | "Η οδύσσεια μιας ταλαιπωρημένης" :)

Σχολιάστε

