Ο «Υμνος» της δίαιτας…

Γειά σας κορίτσια!

Τί μου κάνετε; Εγώ είμαι καλά. Δεν σας έχω γράψει κάτι ακόμα μιας και δεν έχω κάτι σημαντικό να ανακοινώσω ακόμα. Λίγο πολύ στα ίδια. Ξεκίνησα πάλι το πρωτεινικό και βλέπουμε…

Αχ κοριτσάκια μου…σήμερα ήμουν για πεθεροεξετάσεις σε κάποιο νοσοκομείο της Αθήνας και με είχε κόψει η πείνα.

Και το νέο δεν είναι αυτό…το νέο είναι οτι της πεθερούλας μου της μύρισε γαλακτομπούρεκο και εκεί που περιμέναμε να έρθουν να μας μαζέψουν μαντέψτε που ήταν;

Ναι ναι σε ενα ζαχαροπλαστείο! Θέλεις αυτό; Οχι ευχαριστω. Μήπως θέλεις εκείνο; Οχι ευχαριστώωω Μα γιατί;; Πάρε λίγο απο αυτό;;; Ηταν ο διάλογος που ακολουθούσε…

Και ερωτώ….πόσο να κρατηθώ η γυναίκα; Αλλά όχι!!! Εκεί βράχος! Θα υπάρξουν πολλά γαλακτομπούρεκα και ότι άλλο αλλά τώρα έχω στόχο να δω συνολικά τι θα καταφέρω μέχρι τις αρχές του χρόνου που θα κλείνω ένα χρόνο (οχι συνεχόμενο αλλά ένα χρόνο)

Έχω γυρίσει ψόφια και ετοιμάζω με όρεξη (λέμε τώρα….;) την σαλατούλα μου με το ψαράκι μου, μπαίνω στο facebook λίγο πριν και διαβάσω το κορυφαίο….το μοναδικό….το απόλυτο….ποίημα με τίτλο «Το μεγάλο Όχι» το οποίο το συνόδευε μια φωτογραφία παστίτσιου

Ξετρελάθηκα….οχι με το παστίτσιο καλέ…. με το ποίημα.

Κατοπιν των σχετικών συνεννοήσεων σας το παρουσιάζω με χαρά. Τυπώστε το κορίτσια, απομνημονεύστε το και πείτε το 10 φορές την ημέρα. Πού θα πάει; Θα το πιστέψουμε…

Να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την κα Νϊτσα Παπαϊωάννου Καλούδη που μου επέτρεψε να το μοιραστώ μαζί σας!

Το μεγάλο Οχι!!!!
——————-
Φύγε από μένα πειρασμέ!
Ήρθες να με τεστάρεις;
Οσο και να με προκαλείς
μια άρνηση θα πάρεις.

Δες! Εχω θέληση εγώ!
Δεν τρώω ό,τι κι ό,τι!
Της δίαιτας μου της σκληρής
πας να με κάνεις προδότη;

Είσαι πολύ λαχταριστό!
Τα σάλια μου, δες, τρέχουν!
Αντε, παστίτσιο, στο καλό!
Άμε εκεί π’ αντέχουν!!!!!

(Χανιά 12 Νοεμβρίου 2013- κα Νίτσα Παπαϊωάννου Καλούδη)

2 thoughts on “Ο «Υμνος» της δίαιτας…

Σχολιάστε

