Κάτι αχνοφαίνεται…

επιτέλους!

Όπως σας έχω ήδη πει, είμαι πιστή στο πρόγραμμά μου αλλά δυστυχώς χωρίς πολλά αποτελέσματα. Δεν παίρνω αλλά δεν χάνω κιόλας.

Οχι τίποτα άλλο. Έμ να στερείσαι εμ και να μην χάνεις; Έλεος.

Δυο βράδια δεν έφαγα παρόλο που πείναγα σαν λύκος. Το πρώτο βράδυ ήμουν σε επίσκεψη και γύρισα αργά σπίτι οπότε λέω ναι μεν πεινάω (!!!! πολύυυυυ) αλλά και έχω αρχίσει να νυστάζω κιόλας. Να φάω και να πέσω κατευθείαν για ύπνο; (ναι, ναι ναι!!!!) και με κόπο κρατήθηκα.

Την επόμενη μέρα, πάλι ήμουν εκτός. Γύρισα νωρίτερα αλλά έπιασα την κουβέντα πριν μπω μέσα και πέρασε η ώρα πάλι. Ή ένταση ήταν λιγότερη αλλά τα κατάφερα και κρατήθηκα.

Η καλή μου ζυγαριά με αποζημίωσε κατεβάζοντας με 1,5 κιλό. Τώρα περιμένω να κλείσει ο κύκλος ο πρωτεϊνικός και να δω αν θα έχω κάτι της προκοπής να δείξω

Αρχίζω να πιστεύω μήπως όντως έρχομαι σε επαφή με το φαινόμενο πλατό. Αλλά και έτσι να είναι κάποια στιγμή θα ξεκολλήσει. Μακάρι να αρχίσει να γίνεται κάτι τώρα πια γιατί κρατάει από μετά το Πάσχα!!! Έλεος δηλαδή!

3 thoughts on “Κάτι αχνοφαίνεται…

  1. Φαινόμενο «πλατό»; Βρε συ Εύη, μήπως σε αγχώνει η διατροφή που κάνεις; Μήπως την κάνεις με το ζόρι; Αυτό και μόνο δημιουργεί ψυχολογική φθορά και σε κάνει να μην έχεις απώλεια κιλού. Όπως κατάλαβα την διατροφή που επέλεξες στην αρχή την έκανες με χαρά (όπως έδειξαν και τα γραπτά σου) και μετά τι έγινε και την άφησες και δεν την συνέχισες όπως έπρεπε; Αν θες να έχεις απώλεια σταθερή, διώξε το άγχος σου και συνέχισε με την ίδια ευδιαθεσία την διατροφή σου όπως την είχες και στην αρχή της. Και πλησιάζει και η γιορτή σου κι άντε να δω πόσο εγκρατής θα είσαι!:mrgreen:

  2. Μπα, μια χαρά είμαι. Ίσα ίσα που σε άλλη περίπτωση θα είχα τρελά σκαμπανεβάσματα. Σε αυτό της βγάζω το καπέλο της διατροφής αυτής. Αρχίζω μάλιστα και βλέπω με άλλο μάτι όλες τις γευστικές αμαρτίες. Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι αυτό το στυλ μιας και έχει αποτέλεσμα είναι ότι πρέπει να το ακολουθήσω για πολύυυυ καιρό και είναι λίγο μονότονο. Α κορίτσια….αν στις λαικές παρατηρήσετε ελλείψεις στα μαρούλια ζητήστε μου…εγώ θα τα έχω πάρει όλα🙂 Στην γιορτή μου βρε θα είμαι σε ελεύθερο πρόγραμμα…😉 Αλλά μέχρι τότε μαρούλια αγάπες μου…:)

  3. Παράθεμα: Καλώς σας βρήκα | "Η οδύσσεια μιας ταλαιπωρημένης" :)

Σχολιάστε

