Ακόμα λίγο

Καλησπερα σας κοριτσακια μου. Τί μου κάνετε; Εμένα με ταλαιπωρεί μαλλον μια ιωσουλα απο την Πέμπτη. Στην αρχη σκεφτηκα οτι μαλλον κάτι διατροφικό είναι «και δεν βαριεσαι, «ευκαιρια» να χασω και κανενα γραμμαριο παραπανω» αλλα μιας και συνεχιζει αρχιζει και γινεται λιγο εκνευριστικό έως δυσάρεστο. Οποτε αφου το αφησα μεχρι και σημερα ολη την ημερα σκεφτηκα να παρω ενα Imodium και βλεπουμε. Προχτες εκανα και λιγο πυρετουλη για πολυ λιγο αρα μαλλον ιωσουλα ειναι. Πάντως αν ερθει αυξημένο το νερό στο λογαριασμό να μου θυμίσετε οτι είναι απο το πολύ καζανάκι χαχαχα

Με την διατροφή τα παω καλα. Εφτασα στα – 9.200

Ολη αυτη την διαταραχή (μαλλον) με εφτασε μεχρι και μειον 10.600 αλλα καλυτερα να μην το δεσω. Ας μεινω στο 9200 και αν το αλλο δεν ειναι πλασματικο θα φανει στην πορεια.

Το γραφω και δεν το πιστευω οτι ειμαι εγω αυτη για την οποια αναφερομαι🙂 Σας παραξενευει; Οταν «παιζεις» για καποια χρονια με 5 πανω 5 κατω μου κανει εντυπωση να βλεπω μια σταθερη πορεια (μεχρι στιγμής παντα)

Μιλάγαμε με μια φιλη μου που κανει και εκεινη την δικη της προσπαθεια και της ελεγα οτι θελω λιγο ακομα για να ειμαι στα κιλα που γεννησα και μου λεει «μα δεν ειναι ειρωνικό;;; αλλες λενε θελω να φυγω απο τα κιλα που ημουν οταν γεννησα γιατι πηραν και εσυ θελεις να γυρισεις σε αυτα γιατι εχασες!!!» χαχαχα ελα ντε!

Σύνολο λοιπον (για την προσωπική μου παρενθεση🙂 ) – 17,600

Καλό Πάσχα να έχουμε ολοι μας🙂

Σχολιάστε

