1ος στόχος :)

Ε ναι λοιπον, ο πρωτος προσωπικος μου στοχος επιτευχθει! Σύνολο μεχρι στιγμής -8,500 κιλά! Και ευτυχως σταθεροποιημένα ξαναλέω γιατι αυτο ειναι το σημαντικοτερο για μενα. Και για να μου το θυμίζω βαζω και σε μια παρενθεση γενικό συνολο μειον 16,900 απο οταν εμεινα εγκυος οπου ημουν και στα πιο πολλα μου κιλά. Βεβαια αυτο μπορει να ηταν το 2009 αλλα για πολυ καιρο προσπαθουσα να μην παρω αυτα τα 5-6 κιλα που με χωριζαν απο εκει αφου πηρα τα 15 απο τα 20 που ειχα χασει κατα την διαρκεια της εγκυμοσυνης.

Ο δευτερος μου στοχος ειναι να χασω αλλα 3 κιλά για να φτασω στα μειον 20 οπως οταν γεννησα. Μετα θα προσπαθησω να σταθεροποιηθω εκει να το δεσω και μετα ο τριτος στοχος αλλα 6 κιλα για να αλλαξω ακομα μια δεκαδα. Απο την μια μου φαινεται μακρυα αλλα απο την αλλη προσπαθω να το βλεπω εφικτο ετσι ωστε να νιωθω οτι πλησιαζω.

Ερχεται και το καλοκαιρακι και ελπιζω η θαλασσιτσα να με βοηθησει λιγο ως προς την ασκηση🙂

Θα δουμε….Μακάρι….🙂

Σχολιάστε

