Φασουλι φασουλι ….

Καλημέραααα,

τι μου κάνετε; πώς τα πάτε; Εγω σας εχω νεα. Αποφασισα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να κλείσω το ραντεβου με τον γιατρο για την επεμβατικη εξεταση που σας ελεγα. Αυτο εχει και ενα «κακο». Οταν κατι ιατρικο με αγχωνει οσο σταθερη καταφερνω να παραμεινω πριν, με το που θα εχω καποιο σημαντικο ιατρικο ραντεβου αρχιζω να παιρνω. Για αυτο αυτη την φορα αντι για 10 μερες το κρατησα περισσοτερο επιτηδες μεχρι να παω στο ραντεβου. Προσπαθω να εχω στο μυαλο μου οτι δεν ειναι τιποτα παραπανω απο μια επισκεψη «συζητησης» κατα την οποια θα κλειστεί το επιμαχο εξεταστικο ραντεβου οπου εκει ειναι μαθηματικα βεβαιο το τσουναμι συναισθηματων που θα ακολουθησουν. Προς το παρον προσπαθω να μην το εχω – ακομα – στο μπροστινο μερος του μυαλου μου.

Αυτο το 10ήμερο δεν εχει μεγαλες διαφορες αλλα εχει το κατιτις του ευτυχως.Ισως γιατι κρατησα και περισσοτερες μερες το ελευθερο πριν απο αυτο (οπου παρεμεινα σταθερη!!!🙂 ). Και παλι καλα. Το αποτελεσμα της ζυγαριας δειχνει πλεον – 7.100 και μαλιστα επειδη αρχισε να μου φερεται με αγαπη εφτασε για λιγο στο  -8,100 ετσι για να με καλοπιασει αλλα τελικα σταθεροποιηθηκε στο πρωτο αποτελεσμα.

Σχολιάστε

