Πολυ σκεψη…

… και αναρωτιέμαι: μήπως θα τον κάψω τον εγκεφαλο στο τελος;

Τα τελευταια 2 περιπου χρονια εχω πεσει σε βαθια σκεψη! Προσπαθω να σκεφτομαι περισσοτερο, να εκτιμω τις καταστασεις, να ακουω πιο πολυ τα συναισθηματα μου, να λεω τα πραγματα με το ονομα τους …στον εαυτο μου και να «αποκρυπτογραφησω» το θεμα του φαγητου και πώς αυτο με επηρεαζει στην ψυχολογια μου αλλα και το αντιθετο! Αλλαγες μεγαλες ή ουσιαστικές δεν εχω κανει ακομα, αλλα αν ειναι να λειτουργησουν ως «προσωπική μου ερευνα» και αυτη η ερευνα να φερει τις αλλαγες χαλαλι τους! Αν και ξεκινησε ως προσωπικη αναγκη πρωτα και στην πορεια επιασε και το διατροφικο μερος. (Ξέρετε, τι τρωω πιο συχνα, πως μαγειρευω, τι προτιμω, τι αποφευγω, τι ποσοτητες, τι μου προσφερει στην ουσια κτλ)

Δεν ειναι λιγες οι φορες που σκεφτηκα να σταματησω το κρεας. Μονο σκεφτηκα🙂 προς το παρον🙂

Παιρνω αποφασεις σχετικά με το επεξεργασμενο κρεας που δυστυχως εχω μεγαλη αδυναμια και οπου να ναι μπαινουν και οι σφραγιδες της αποφασης🙂

Νιωθω σαν να ερχεται μια αλλαγή. Σαν να ειμαι ετοιμη να κανω αλλαγες «εφ ορου ζωης» Θα δουμε.

Αυτες τις μερες εχω νευρα! Πολλα νευρα! Οχι συνεχομενα αλλα εκει που θα τσιτωνα με την τριτη πχ φορα τωρα με την πρωτη τα μυαλα στα καγκελα. Ιδιως την Παρασκευή… γκρρρρ απο το πρωί ηταν η μερα στην τσιτα!

Anyway, με την διατροφη που ακολουθω εχω αποκλεισει τα ζυμαρικα με τα οποια ειχα μια πολυ καλη συνεργασια για πολλα χρονια🙂 αλλα και γιατι να μην ειχα αλλωστε; Ειναι γρηγορα, νοστιμα, αποτελουν βαση για πολλους συνδιασμους και γενικα μιαμ μιαμ…🙂

Σήμερα νομιζα οτι θα βαλω τις τσιριδες και εκανα το πρωτο μου σπασιμο. Ναι λοιπον εσπασα την διαιτα μια μερα πριν την ολοκληρωσω και για αυτο τον κυκλο. Την πληρωσαν τα ζυμαρικά. Αλλα δεν θα την συνεχισω την γουρουνια. Αυριο θα φαω φρουτακια που μου ελειψαν και γιαουρτακι. Επισης πρωτοφανες για μενα! Φρουτα και γιαουρτι; Ημουν ικανη να σε λιθοβολησω και μονο να τολμουσες να μου το προτεινεις σαν λυση.

Το θεμα ομως που διαπιστωνω ειναι μεγαλυτερο απο την γουρουνια

Ειναι οτι δεν λαχταρω να φαω κατι διαφορετικό οπως πιστευα. Δεν περιμενω πως και πως να μπω στο «ελευθερο» προγραμμα και να λειτουργησει ως «Γιουπι!!! Παστιτσιο, καρμποναρα, και σαλτσουλες σας ερχομαι» αν και δεν σου λεει αυτες τις επιλογες το ελευθερο🙂

Ισα ισα που με προβληματιζει το τι θα κανω, τι θα μαγειρεψω. Ισα ισα που πεθυμησα τα οσπρια περισσοτερεο απο τις αλλες φορες. Ισα ισα που σκεφτομαι ακομα και να αρχισω το γιαουρτι με τα δημητριακα για βραδυνο. Επισης λογος για λιθοβολισμο!🙂

Φτιαχνοντας το μενου των επομενων ημερων, οσο αφορα τα κυριως γευματα σκεφτηκα να φτιαξω

σπανακορυζο με ανθοτυρο, χταποδακι με κοφτο μακαρονακι, ρεβιθια με το ρυζι, γιουβαρλακια, ταρτα κοτοπουλου, σαλατα με γαριδουλες και γιαουρτι και για τα υπολοιπα δεν εχω αποφασισει ακομα.

Και εκει που εγραφα μου ηρθε μια σκεψη που πραγματικα σας λεω δεν περιμενα να την κανω ποτε.

«Ωραιες επιλογες και βατες. Αλλα για κατσε…ρυζι στο σπανακορυζο, κοφτο στο χταποδακι, ρυζι στα ρεβιθια, ρυζι στα γιουβαρλακια….4 φορες υδατανθρακες σε φαγητα που τα λες νορμαλ εως θετικα απο λιπη! Και χωρις να φτιαξω μια περιποιημενη μακαροναδα! Βεβαια το ρυζι θεωρειται απο τους πιο καλους υδατανθρακες αλλα παρολα αυτα ανηκει στην ιδια οικογενεια. Μηπως ειναι κριμα μετα απο τοσες μερες να πεσω τοσο πολυ μεσα στην οικογενεια αυτη;»

Εντυπωσιαστηκα με τον εαυτο μου που μπηκε στην διαδικασια να το σκεφτει. Μαλλον κατι αρχιζει να λειτουργει!

Επίσης να σημειωσω οτι καμια ευχαριστηση δεν ενιωσα απο τα ζυμαρικά σημερα. Καμια αισθηση τυπου «μιαμ μιαμ πω πω το ειχα πεθυμησει! Πω πω τι στερηθηκα τοσο καιρο» ή καμια λαχταρα οπως πχ «πω πω εχω πεθυμησει ενα παστιτσιο ή ενα παγωτο» κατι που το εχεις λαχταρισει τελος παντως.

Προσφατα μαλιστα που φαγαμε με φιλους και υπηρχε πιτσα στο τραπεζι, επισης σκεφτηκα οτι ποιος ο λογος να φας μια πιτσα με αλλαντικά (οπως μου αρεσει) και να μην φας μια πιτσα με λαχανικά. Και αν θελεις να φας μπεικον ή λουκανικακια, παρτα και φτιαξε μια συνταγη που θα την ευχαριστηθεις μια φορα τον μηνα ή οποτε κρινεις και φατην να τελειωνουμε. Το καλοκαιρι ειχα δοκιμασει μια τετοια και σας πληροφορω δεν υστερουσε καθολου σε γευση. Και για να σας προλαβω, στην …προσφατη πιτσα που ανεφερα, εγω δεν ημουν στα στοματα που την γευτηκαν. Εγω πιστη στην σαλατουλα μου και στην πρωτεινη μου🙂

Σήμερα τα χαλασα μονο!

2 thoughts on “Πολυ σκεψη…

  1. Συγγνώμη για αυτό το ποστ που δεν συμβαδίζει με το θέμα αλλά είναι ένα θέμα ύψιστης σημασίας, η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ένα θέμα που τον τελευταίο καιρό μας βασσανίζει με το σχέδιο Αθηνά. Είμαι από το ΤΕΙ Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου και μαζεύουμε υπογραφές για να μην μας το κλείσουν, για να μην υποβαθμιστεί κι άλλο η εκπαίδευση και η γνώση σε αυτή την χώρα. Θέλουν να κλείσουν το 3ο καλύτερο ΤΕΙ της χώρας μας και να μας ισοπεδώσουν να μας κατακρεουργήσουν, δίχως παιδεία δεν μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη. Αν μπορείτε και θέλετε μπορείτε να συμβάλετε στον αγώνα μας για το δικαίωμα μας σε μια καλύτερη εκπαίδευση κι σε ένα καλύτερο αύριο!Σας ευχαριστώ και πάλι συγγνώμη…
    https://docs.google.com/forms/d/1giv9MLykhCNQimc6Zj3cbRSV8cYfB2stNprwhIAW_mU/viewform?pli=1

Σχολιάστε

