Καλο μηνα

Καλημερα σας κοριτσακια μου. Πώς είστε; Χαθηκα λιγο αλλα δεν σας ξεχασα🙂

Λιγο καποια απουσια από τον υπολογιστή μου, λιγο καποια θεματακια που κρατανε το μυαλο απασχολημενο και οποιαδηποτε προσπαθεια να γραψω κατι φανταζε ανουσια. Ανουσια γιατι αν δεν εχω κατι να πω, δεν μπορω να γραφω ετσι χωρις λογο. Η αληθεια είναι ότι συμβαινει ελαχιστες φορες αλλα καποιες συμβαινει χιχιχι🙂

Εφτασε και η ανοιξη λοιπον. Ο Φεβρουαριος μας αποχαιρετησε με τις καλυτερες των ημερων. Καλοκαιρινες τελειως. Για να δουμε τι δοντια θα μας δειξει ο Μαρτης🙂

Τι κανετε εσεις; Πως τα πατε; Εγω ειμαι σε καλο δρομο. Ένα μικρο παραπτωμα ειχα προσφατα μιας και βγηκαμε για φαγητο σε ειδος που κανονικα δεν επρεπε να φαω τιποτα αλλα προσπαθησα να μετριασω την ζημια μην αφηνοντας με να φαω τα παντα αλλα να αρκεστω σε λιγο πιο σωστες επιλογες. Πήρα μια σαλατα αγκαλια, εφαγα και λιγα καλαμαρακια κομμενα σε πολλα κομματια για να μου φαινονται περισσοτερα χιχιχι και την εβγαλα. Του προγραμματος τηρηση δεν το λες, αλλα τουλαχιστον ειχα την ευχαριστηση οτι προσπαθησα να κρατησω καλα τα μποσικα και να μην αφεθω σε ότι υπηρχε πανω στο τραπεζι🙂

Και για επιβραβευση ηρθε επισκεψη σε παγωτατζιδικο!!! Συμπαν με ακους;;; Σταματα να με προκαλεις!🙂 χιχιχι

Χαχα ολες οι υπεροχες και λαχταριστες γευσεις τριγυριζαν εκει γυρω αλλα εγω κυρια! Χαχα αρκεστηκα σε ένα χυμο πορτοκαλι και στο να ταιζω την μικρή μια λαχταριστη μπαλα παρφαι βανιλια (για να μην πλενω μετα βανιλιες από τις μπλουζες) η οποια επειδη μολις ειχε ετοιμαστει και επειδη δεν ειχε παγωσει ακομα, ηταν αφρατη σαν σαντιγύ!

Αφου μου δωσετε μισο λεπτο να μαζεψω τα σαλια μου🙂 θα σας πω ότι εντυπωσιαστηκα με τον εαυτο μου γιατι  προσπαθησα να παραμεινω στα πλαισια που επρεπε. Και ενώ θα ηταν πολύ ευκολο να πω, «ασε σημερα θα το χαλασω και από αυριο θα συνεχισω κανονικα. Ας φαω και ένα παγωτακι για να ολοκληρωσω την γουρουνιτσα μου» προσπαθησα να κρατηθω και να κινηθω όπως θα κινιομουν αν ήμουν σε συντηρηση. Αλλωστε τοσες φορες εχει γινει το «ελα μωρε» καιρος δεν είναι να παμε στο «όχι το κανω για μενα γιατι αρκετα με αφησα σε δευτερη μοιρα»

Την Παρασκευή αποφασισα να βαψω και τα μαλλια μου που καιρος τους ηταν. Το χρωματακι τους κοκκινιζει ελαφρως προς μετρια. Μου αρεσε όταν το ειδα, και οσο το εβλεπα στην εξοδο μας μου αρεσε ακομα περισσοτερο. Θα μου αρεσε ακομα πιο πολύ σε ένα πιο αδυνατο προσωπο και ετσι προσπαθησα να το εχω και αυτό στο μυαλο μου

Αυτο το διαστημα της αποχης μου εγιναν διαφορα τα οποια θα τα μοιραστω μαζι σας και ενταθηκαν οι ρυθμοι των σκεψεων μου. Οχι οτι περιμενα κατι συγκεκριμενο για να μου τροφοδοτησει αυτην την ενεργεια αλλα εγινε λιγο πιο εντονα🙂

Θα τα πουμε ολα σιγα σιγα

Προς το παρον καλο μηνα και καλη εβδομαδα να εχουμε🙂

4 thoughts on “Καλο μηνα

  1. Καλό μήνα Εvi μου! Πολύ χάρηκα που είδα νέα σου! Ελπίζω όλα να είναι καλά και να έρθουν πιο ξένοιαστες μέρες…
    Εγώ πάω καλά μάλλον…έχασα σε 1 εβδομάδα 2 κιλά (και 2,5 είδα αλλά λόγω ωορρηξίας σταθεροποιήθηκα στα 2)…αλλά τις τελευταίες 3 μέρες είμαι σταθερή (υποθέτω λόγω του παραπάνω). Ελπίζω να μην κολλήσω εδώ κι αυτό ήταν! πάντως νιώθω καλύτερα, κοιμάμαι καλύτερα και έχω περισσότερη ενέργεια…θα δούμε!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

  2. Μακαρι Loulou μου ολα να πανε καλα. Σε ευχαριστω για την ευχη σου. Πολυ καλο το αποτελεσμα σου!!! Και εις κατωτερα😉 Το βρηκες δυσκολο στην εφαρμογή;

    • Το βρισκεις καλο σαν αποτελεσμα; γιατι τωρα διανυω την 2η εβδομαδα και εχω κολλησει…ελπιζω να ειναι απο την κατακρατηση υγρων..
      Μου φαινεται ευκολο να το τηρησω γιατι δεν πειναω οσο παλια…βεβαια ακολουθω το δικο μου προγραμμα low carb γυρω στα 50-60 γρ.υδατανθρακες την ημερα…
      Σε καποια σαιτ που εψαξα φτιαχνουν διαφορα ακομα και με κρεμα γαλακτος με φουλ λιπαρα! Επειδη δεν εχει καθολου υδατανθρακες….μα με τοσα λιπαρα βλεπουν αποτελεσμα;

  3. 1 εβδομαδα 2 κιλα δεν ειναι καλο; ετσι μου φαινεται. μην ξεχνας οτι ειναι και η πρωτη που συνηθως φευγουν τα υγρα. Θα εχεις καλυτερη εικονα πιστευω για την 2η εβδομαδα μολις περασεις την ωορρηξια. Αλλα αφου εχεις γιατρο διαθεσιμο γιατι δεν παιρνεις και το δικο του οκ για το μενου που ακολουθεις; ετσι ωστε αν ειναι καλο να το συνεχισεις αν κατι κρινει οτι δεν παει καλα να στο διορθωσει πριν αρχισεις να ταλαιπωρησαι

Σχολιάστε

