Καλο μηνααα

Καλημερα συν-ταλαιπωρημενες🙂

Καλο μηνα να εχουμε! Παντως για Φεβρουαριος δεν μοιαζει! Μακαρι να μην το τραβηξει μετα και φτασουμε να εχουμε καλοριφερ αναμενα στον Ιουνιο🙂

Στα δικα μας τωρα. Ο μηνας εκλεισε και ερχομαι να κανω τον απολογισμο μου. Στις 3/1 ξεκινησα να προσεχω παραπανω  και σημερα ενα μηνα μετα ζυγιζω 3.800 μειον. Νομιζω οτι ειναι καλα για μια διατροφη οπου ειχε και τις ελευθερες μερες της και δεν μπορω να πω οτι πεινασα ιδιαιτερα. Για να ειμαι ειλικρινης ειδα στην ζυγαρια μου και μειον 4,800 τις μερες που περασαν και πολυ θα ηθελα να το σημειωνα, αλλα ειπαμε οτι δειχνει την τελική μερα😉 στα καλα και στα ασχημα χιχιχι

Τωρα κοιταξτε μην τα βρειτε πουθενα και τα παρετε; Αφηστε τα σε καποιον που μπορει να τα χρειαζεται. Και το βασικοτερο μην τυχον και μου τα φερετε πισω!!! Δεν θελω τετοιες ευγενιες με αυτα τα θεματα!

Παντως λεω τι ωραια που θα ηταν αν υπηρχε ενας τροπος να «κλειδωσεις» τα χαμενα κιλα και να ξερεις με βεβαιοτητα οτι δεν θα τα ξαναπαρεις! Τα ξεφορτωθηκες παει και τελειωσε. Να μην υπαρχουν πισωγυρισματα.🙂

Παντως κοριτσακια μου γλυκα χαιρομαι που ο πρωτος αυτος μηνας του χρονου με βρισκει τυπικη, δεσμευμενη και με αποτελεσμα. Ξερουμε ολες ποσο γρηγορα περναει ο καιρος και καπου προς τον Απριλιο λεμε «ουπς! τι εγινε; ποτε περασαν τοσοι μηνες;» Δεν ξερω πως θα τσουλησουν οι επομενοι μηνες αλλα μεχρι στιγμης δεν νιωθω τυψεις. Ξερω οτι ημουν ενταξει με μενα και αυτο με ευχαριστεί.

Μαλιστα με εντυπωσιασα με μικροπραγματα, οπως το να φαω γιαουρτι με φρουτο για γευμα (ουτε και θυμαμαι ποσα χρονια ειχα να το κανω αυτο!!!!), ειδα οτι καποια στιγμη παρελειψα γευμα λογω διαθεσης (!! :)  ), αλλαξα τον καφε μου (αυτο δεν θα το πιστευα ΠΟΤΕ!!! ).

Σιγουρα επιασα τον εαυτο μου να βαριεται, να επηρεαζεται αρνητικα απο το φουσκωμα του στομαχιου μου αυτες τις τοσο «αγαπητες» σε ολες μας μερες, να κουραζομαι λιγο αλλα ευτυχως ηταν λιγες οι στιγμες αυτες. Και με κρατησε το οτι δεν μπορουσα να φαω καποια πραγματα. Αν ειχα «λιγο απο ολα» σιγουρα μονο λιγο δεν θα ηταν. Τουλαχιστον στην αρχη με βοηθαει, μετα σιγουρα θα επανελθω σε μια πιο καθημερινη σταση.

Αν και να σας πω και κατι; Για να καταλαβω οτι κατι κανω πρεπει να κατεβω αλλα 5-6 κιλα. Στην δεκαδα αυτη που ειμαι «παιζω» περιπου 2 μπορει και λιγο παραπανω χρονια. Ποτε στις πανω γειτονιες της ποτε -λιγοτερες φορες – στις κατω.

Οποτε θελω να κατεβω ακομα για να καταλαβω διαφορα. Η πιο παχια μου φαση ηταν συν 12 κιλα απο σημερα. Εκει ηταν που εμεινα και εγκυος. Η καλη μου η κορουλα δεν ξερω πως, ισως βοηθησε τις καυσεις, τον μεταβολισμο μου, με βοηθησε να χασω κατα την διαρκεια της εγκυμοσυνης μεχρι και που την γεννησα 20 ολοκληρα κιλα. Κανενας δεν το πιστευε οτι μπορεις να εισαι εγκυος και να χανεις κι ολας. Και μην φανταστειτε διαιτες κτλ. Λιγο στην αρχη για να μην ξεκινησω και ανεβαινω αλλα μετα σταματησα μιας και κυλαγαν σαν νερο. Μια εγκυμοσυνη στα κιλα αυτα ηταν εξαιρετικα επικινδυνη ποσο μαλλον σε συνδιασμο με το ιστορικο μου. Αλλα Δοξα τον Θεο ολα κυλησαν ρολοι σε ολους τους τομεις! Η βλακεια αφορουσε αποκλειστικα εμενα οπου αντι να κατεβω και αλλο εγω ανεβηκα παλι, παιρνοντας σιγα σιγα τα 15 πισω.

Επειδη ομως δεν ηθελα να ξαναδω εκεινο το νουμερο στην ζυγαρια μου, προσπαθουσα να μεινω τουλαχιστον στα 15 και ευτυχως τα καταφερα. Μια μικρη απωλεια αλλων 5 μεσα στο καλοκαιρι και μετα ηρθε το σημερα.

Σε καθε διαιτα ξεκινας με την τιμη της ζυγαριας την μερα 1. Δεν λες πριν τοσο καιρο ειχα φτασει να ζυγιζω τοσο. Απλα στο μυαλο μου το εχω κοντα. Κακα τα ψεμματα οταν το εχεις να ανεβοκατεβαινεις δεν ειναι τιποτα τα 10 κιλα. Προσπαθω να μου θυμιζω που και που το «κατορθωμα» της εγκυμοσυνης, τα κιλα εναρξης της εγκυμοσυνης και να εχω στο μυαλο μου οτι μικρη ή ανυπαρκτη προσπαθεια με βοηθησε να εχω χαμενα 8 κιλα, τα οποια γινονται σιγα σιγα 12 και ελπιζω να φτασουν τα 20 και παει λεγοντας.

Αντε να δουμε…🙂

Ελπιζω να μην σας κουρασα

3 thoughts on “Καλο μηνααα

  1. Καλό μήνα Εύη μου! Μπράβο σου για την επιμονή σου!
    Καλά έπαθα σοκ όταν διάβασα οτι έχασες 20 κιλά στην εγκυμοσύνη! Απίστευτο! Εγώ έβαλα τα προβλεπόμενα (10) και απλά το θετικό είναι οτι τα έχασα σχετικά γρήγορα μετά τη γέννα..
    δεν είναι επικίνδυνο να χάσεις τόσα κιλά στην εγκυμοσύνη;
    με ενδιαφέρει να μου πεις γιατί με την προοπτική μιας 2ης εγκυμοσύνης δεν στρώνομαι όπως θα πρεπε γιατί σκέφτομαι οτι θα τα πάρω αν μείνω έγκυος…και έτσι δεν προσπαθώ όσο θα πρεπε..(βασικά σαν τον κάβουρα πάω αλλά τεσπα)…

  2. Ευχαριστώ κοριτσακια μου🙂 Λουλου δεν ηταν επικινδυνο – παντα για την περιπτωση μου μιλαω. Το παιδι αναπτυσοταν κανονικα, επαιρνε βαρος κανονικότατα. Βεβαια τα δικα μου ηταν ΠΟΛΛΑΑΑΑ οποτε σιγουρα δεν θα επρεπε να παρω πανω απο τα 9-10. Αν και νομιζω απο ενα πινακακι που ειχα πετυχει σε ενα αρθρο το ανωτατο ηταν γυρω στα 7, κατι που μου φαινοταν λιγο. Η μικρη γεννηθηκε 3700 σχεδον. Οπως βλεπεις μια χαρα. Ισως επαιρνε απο το φαγητο που ετρωγα και απο το αποθεμα που ειχα; Δεν ξερω τι να πω. Ισως με τις ορμονες της ισορροπησε λιγο τις δικες μου μιας και ειχα δει διαφορα και στην τριχοφυια. Λιγο καιρο μετα που εμαθα οτι ειμαι εγκυος φωναξα μια διαιτολογο, «ακολουθησα» που δεν ακολουθησα ενα προγραμμα, αλλα μιας και ειδα οτι κατεβαινω, σταματησα μετα απο καμποσο καιρο. Και να σου πω την αληθεια, ετρωγα κανονικα. Σχεδον δεν αλλαξα τιποτα. Εκανα και τις γουρουνιτσες μου. Ημουν πολυ τυχερη. Αλλα επειδη αναρωτιεμαι ποσο τυχερη μπορεις να εισαι και την 2η φορα; Ασε που αν «βοηθησε» το οτι ειχα κοριτσακι, δεν σου λεει κανεις οτι θα συμβει το ιδιο στην 2η, ειτε ειναι κοριτσακι ειτε αγορακι. Εκτος αν ειναι διδυμα! Το φανταζεσαι; Χι χιχιχι τον εναν μηνα θα χανω και τον αλλον θα παχαινω χιχιχιχιχι. Για αυτο θελω να πεσω καμποσα κιλα, να κανω την εξεταση που εκρεμει, να δουμε πως ειναι τα πραγματα και αν πεσω λιγο ακομα μετα πρωτα ο Θεος – και ΔΝΤ επιτρεποντος μηπως βαλω μπρος για αδελφακι. Να εχω λιγοτερα επικινδυνα ποσοστα απο οτι στην πρωτη, τουλαχιστον στο θεμα των κιλών! Βλεπουμε, πρωτα ο Θεος να ειμαστε καλα και βλεπουμε

Σχολιάστε

