Δύσκολες μερες

Αχ! Εδώ και περίπου 4 μερες περναω «δυσκολα» Απο την μια πειναω περισσοτερο, απο την αλλη θελω «κατι», και συνηθως κατι αλλο απο αυτο που επιτρεπεται, και η διαθεση για γλυκο ειναι στα πανω της. Μεχρι και στον υπνο μου τα ειδα τα καημενα τα γλυκακια🙂

Στην αρχη εκνευριστηκα. Τι στο λυκο λεω; Απο τωρα κουραστηκα; Μετα απο κατι αδικαιολογητα νευρακια ομως, συνειδητοποιησα οτι οπου να ναι θα αδιαθετησω! Πουλακι μου! Εσυ ευθυνεσαι για ολο αυτο; Αχ κοριτσακια μου. Κακα τα ψεμματα. Αν ακολουθουσα οποιαδηποτε αλλη διατροφη σιγουρα δεν θα ειμουν μεσα στις σωστες μεριδες. Ενω εδώ; Πόσο να φας παραπανω; Αφου οι ποσοτητες ειναι συγκεκριμενες στα σνακ, αντε να φας λιγο πρωτεινη παραπανω, σαλατα δεν το συζητω δεν αντεχω για παραπανω, αλλα δεν ειναι η πρωτεινη που ζητας τετοιες μερες!!!😉

Το θετικο ειναι οτι η ζυγαρια ειναι καλη μαζι μου. Φανταζομαι οτι οταν ερθει με το καλο η περιοδος θα εχω και την πραγματικη εικονα, αλλα και ετσι να μεινει καλα ειναι για ενα μηνα σχεδον. Απλα λες «κοντευω να φαω και τα επιπλα χιχιχι και θα εχω  4-4,500 κιλα κατω…μονο;…σε εναν μηνα;» Γιατι φυσικα ευχεσαι ενδομυχα να βλεπεις τα κιλα να κυλανε πεντε πεντε!

Μετα ομως σκεφτεσαι οτι 3-4 κιλα το μηνα σταθερα,  θα σε οδηγησουν σε 36-48 κιλα σε εναν χρονο! Δεν το λες κακο!

Αν κρινω απο κατι ζαλαδες που εχω οση ωρα γραφω η περιοδος κοντοζυγωνει οποτε συντομα θα ηρεμησω, μην σας πω οτι οσο το σκεφτομαι το σημερινο αποτελεσμα χαιρομαι που δεν ανεβηκα λογω φουσκωματος και οτι υπαρχουν σημαντικες πιθανοτητες να ειναι και κανα 2 κιλα πιο κατω αφου ερθει.

«Ατιμα φουσκωματα που μια μας ανεβαζετε την ψυχολογια και μια μας την ριχνετε στα ταρταρα!»🙂

3 thoughts on “Δύσκολες μερες

  1. Καλημέρα! Αυτές οι μέρες της περιόδου και της ωορρηξίας είναι νομιζω καθοριστικές. Εγώ πάντα τότε έσπαγα, μετά απογοητευόμουν και τα παράταγα. Τώρα πλέον το ξέρω οτι θα πεινάσω, κάνω κι εγώ υπομονή όσο μπορώ και περιμένω να δω την διαφορά μετά από μία εβδομάδα..
    Κράτα γερά!

  2. το θεμα ομως ειναι οτι οταν τα εχεις τα συμπτωματα αυτα και στην ωορρηξια ειναι διπλο το κακο. Ειναι σαν το μισο μηνα να εισαι φουσκωμενη λογω αυτων και τον υπολοιπο μισο να προσπαθεις να χασεις. Και ερωτω: πόσο θα κρατησεις η γυναίκα;;;;;
    Παρηγοριεμαι μονο στο οτι αν θελω 2ο παιδακι θα μου ειναι πιο ευκολο να υπολογισω ποτε ειναι η καλυτερη στιγμη😉 χαχα

  3. Ειμαστε ακριβως ομως στην ιδια φαση! Κι εγω εχω πολυ εντονα συμπτωματα πρηξιματος και κακης διαθεσης και στις δυο περιπτωσεις και νιωθω ασχημα..αλλα σκεφτομαι κι εγω αυτο πουθ λες για το 2ο παιδακι και παρηγοριεμαι… το θεμα ειναι σιγουρα ορμονικο…

Σχολιάστε

