Here i am!

Καλημερουδιαααα,

δεν έχω γραψε κατι για την πορεια της διατροφης μου αυτες τις μερες γιατι δεν αισθανομουν και πολύ καλά. Αυτο το αισθημα του «μουδιασματος» του οτι κατι δεν κυλαει οπως επρεπε καλα κρατει.

Την Κυριακη που θα ετρωγα ελαφρα για αντισταθμιση κρατηθηκε μεχρι το μεσημερι. Το βραδυ προεκυψε ενα καλεσμα σε ενα τραπεζι για γιορτη και παρεβρεθηκαμε. Εντυπωσιαστηκα με την εγκρατεια μου σε διαφορα εδεσματα. Εφαγα οτι ηταν να φαω, περασαμε ομορφα και οταν γυρισα σπιτι ειχα καποιες στομαχικες διαταραχες. Γελασα, κοιτα να δεις που το σωμα μου συνηθισε στην διατροφη αυτη και με το που μπαινουν οι κλασικες γευσεις της κουζινας αντιδρασε.

Οχι βρε! δεν επαθε κανενας αλλος τιποτα! Αμεσως και εσεις! Anyway με το ενα και με το αλλο η ζυγαρια την Τριτη με εδειξε οσο ημουν και πριν. Δηλαδη 3,500 σχεδον παλι. Μπα λεω δεν νομιζω. Παρολα αυτα ακαθεκτη. Μπαινω λεω στο πρωτεϊνικό μου παλι και βλεπουμε. Αν ειναι πλασματικο λογω των τελευταιων ημερων θα «φυγει» αμεσως. Και ξεκινησα κοριτσακια μου.

Και το αποτελεσμα με δικαιωσε. Με αυτο το σκηνικο δεν ξερω πως να το περιγραψω.Τι να πω;. Σημερα Πεμπτη, 2 μερες μολις μετα την Τριτη οπου ξαναξεκινησα και οχι μονο εφυγαν τα 3.5οο που αντε ηταν πες ηταν και πλασματικά και χαρας το πραγμα…αλλα επεσα και παρακατω!!!

Πραγματικα δυσκολευομαι να το καταλαβω αλλα αποδιδει με ταχυτατους ρυθμους! Και το πιο εκπληκτικο δεν ειναι το αποτελεσμα, ή οι ποντοι που χανονται ή οτιδηποτε αλλο αλλα η οπτικη του θεματος.

Οκ, γνωστες οι θεωρειες οτι τα κιλα δεν τα χανεις γρηγορα. Οτι θα σου παρει χρονο. Οτι πρεπει να βαζεις μικρους στοχους για να μην απογοητευσαι κτλ. Αλλα βρε κοριτσια κακα τα ψεμματα. Τουλαχιστον για μενα που εχω παρααα πολλαααα κιλάααα να χασω ωρες ωρες σκεφτομουν. Τι στο λυκο ειναι τα 2 και τα 3 και τα 5 κιλα που κατα καιρους εχανα και επαιρνα μπροστα στο συνολο αυτο; Τιποτα. Θα μου πειτε για να γινουν τα 10 πρεπει να περασεις πρωτα απο τα 2, τα 3, και τα 5. Αυτο σκεφτομουν και εγω αλλα με το που τα -3 γινοντουσταν +2 εβλεπα οτι σκατουλες μπλε η ολη κατασταση. Ενα βημα μπροστα και 3 πισω.

Υπηρχαν στιγμες που αναρωτιομουν «βρε μπας και τελικα ειναι ανεφικτο να τα καταφερω; μήπως τελικα πρεπει να απευθυνθω στην χειρουργικη; (με την οποια ειμαι αντιθετη για μενα και ας εχω το ιατρικο σπρωξιμο εμμεσως πλην σαφως) και αλλα τετοια ωραια»

Αυτη την φορα ομως αυτο που καταφερα δεν ειναι να εχω μια πτωτικη ταση αλλα μια ξεκαθαρη διαθεση! Ενα περασμα απο την ομιχλη στην καθαρη ατμοσφαιρα οτι ναι γινεται. Γιατι βλεπεις την διαφορα στα ρουχα. Στο προσωπο, στα ματια, στην κινηση. Χτες βρεθηκαμε με μια φιλη μου για καφεδακι και μου ειπε «τι ομορφιες ειναι αυτες; εχεις αλλαξει κατι. Τι;»

Κραταω φυσικα και το ενδεχομενο να ειχε διαβασει το μπλογκ ιχιχιχιχι αν και δεν νομιζω να ειχε πεσει πανω σε αυτες τις δημοσιευσεις. Αν τις ειχε διαβασει τοτε το εκανε για στηριξη και ειναι θετικοτατο. Αν οχι τοτε ειναι ακομα πιο πραγματικο το «αποτελεσμα» χιχιχιχιχι

Το θεμα ειναι οτι λειτουργει και οτι νιωθεις σαν να σηκωνεται λιγο το πεπλο που ηταν απο πανω σου ολο αυτο το διαστημα και ψιλοβαραινε το μυαλο σου χωρις να το καταλαβαινεις και χωριζε νοητα το εφικτο με το ανεφικτο. Εννοειται οτι ο δρομος ειναι μεγαλος. Πολυ πολύ μεγαλος. Αλλα σου δημιουργειται η πεποιθηση οτι καθε σου βημα ειναι πιο σιγουρο και σε φερνει πιο κοντα στον στοχο σου.

Για μενα ο πρωτος στοχος ειναι  5 κιλα ακομα. Ειναι το σημειο εκεινο στο οποιο θα κλεισω το ραντεβου για την επεμβατική εξεταση που εχω σε – απαραδεκτη – εκκρεμοτητα. Και οταν με το καλο τελειωσει αυτο ο επομενος στοχος ειναι αλλα 8 μετα!

2 thoughts on “Here i am!

  1. Χαίρομαι πάρα πολύ για τα νέα που μας έγραψες!!!!Ελπίζω και εις κατώτερα η ζυγαριά😉 και επειδή η ζυγαριά ίσως είναι το μοναδικό μέτρο που παίρνουμε όλες στην προσπάθειά μας να χάσουμε τα περιττά κιλά (και αυτή πολλές φορές κολλάει και μας απογοητεύει), ένας πολύ καλός μου φίλος διατροφολόγος μου σύστησε ζυγαριά που αναγράφει πάνω πόσο λίπος χάνεις κάθε φορά. Μερικές φορές το λίπος πέφτει περισσότερο των κιλών και αυτό θα είναι πιο ενθαρυντικό!!!

  2. Σε ευχαριστω Βασουλα μου! Πολύ πολύ και ανταποδίδω. Εχεις απολυτο δικιο για την ζυγαρια αν και νομιζω οτι στην περιπτωση μου αντι για ενδειξη λιπους θα βγει μια μουτσα γραφωντας απο κατω «λυπαμαι το λιπος καταπιε τους μυικους ιστους σας»🙂

Σχολιάστε

