«Μουδιασματος» συνεχεια

Αχ. Δυστυχως ακομα δεν εχω επανελθει 100%. Δεν νιωθω απολυτα ενταξει και οι «αρρυθμιες» μου χτυπανε καθε τοσο να μου το θυμισουν.

Χτες επρεπε να κανω καποια δουλεια εκτος σπιτιου και μετα κανονισα για ενα καφεδακι με μια φιλη. Υπηρχε και η περιπτωση να γινει προχτες αυτο το καφεδακι αλλα δεν τα καταφεραμε τελικα και να σας πω την αληθεια δεν αισθανομουν και πολυ σιγουρη για να πηγαινα.

«βλακειες! βγες να ξεσκασεις και να αλλαξεις παραστασεις»μου ειπε ο Χρηστος

Χτες λοιπον που θα εβγαινα «αναγκαστικά» ειπα να εκμεταλλευτω την ευκαιρια και να βγουμε και με την φιλη μου.

Το απογευμα γυρνωντας σπιτι αισθανομουν κανα δυο ανα λεπτο. Λεω στην μητερα μου «δεν μπορω να το αφησω, βεβαια αν ηταν να παθω κατι θα το ειχα παθει αλλα και αυτο δεν ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα🙂 »

Ξεκινησα με τον Χρήστο για το νοσοκομειο. Αποφασισα να τηρηξω την ταξη και περιμενα «ειδοποιηση» απο τον σεκιουριτα που ηταν στην εισοδο μολις αδειαζε κρεββατι να μπω για εξεταση. Χαμος δεν γινοταν (απο εκτακτα κτλ) αλλα ειχε κοσμο. Ο συμπαθης κατα τα αλλα σεκιουριτας εφυγε να κανει το διαλλειμα του κυριος και χωρις να πει τιποτα! «Εγω φταιω μετα που δεν μπηκα με το ετσι θελω» σκεφτηκα

Για να μην πολυλογω, μετα απο αρκετη ωρα με εβαλαν στο μονιτορ για να παρακολουθησουν τους παλμους (κατα την διαρκεια των οποιων ενιωθα το χαρακτηριστικο κενο). Να σημειωσω οτι το απογευμα ενιωθα και εντονες ταχυπαλμιες οποτε λεω ξεκινα δεν το γλυτωνεις. Ελα ομως που το μηχανημα δεν εκτυπωνε την καταγραφη του και οταν συμπτωματικα ηρθε η γιατρος στο κρεββατι ειδε την ταχυπαλμια και μου λεει «αυτο δεν ειναι αρρυθμια ειναι ταχυπαλμια»

Δεν την αναιρω αλλα για εναν ανθρωπο που αφουγκραζεται τους παλμους της καρδιας του απο τον καιρο που γεννηθηκε σχεδον (μιας και απο μικρη εχω το θεματακι μου) κατι θα εχει μαθει ολα αυτα τα χρονια.

Θα σας πω οτι ενω επρεπε να κανω εγχειρηση καρδιας σε καποια συγκεκριμενη ηλικια, η ηλικια διπλασιαστηκε και τοτε εφτασε η ωρα να την κανω. Ολες τις φορες που πηγαινα για τσεκ απ ηξερα οτι ειμαι καλα. Οταν εφτασε η ωρα, το ενιωσα πριν την επισκεψη στο γιατρο. Ηξερα οτι βγαινοντας απο το προκαθορισμενο μου ραντεβου δεν θα ηταν καλα τα νεα εκεινη την φορα και ετσι ηταν. Ας ειναι καλα οι συνθηκες που το οδηγησαν εκει αλλα anyway.

Γιατι τα λεω αυτα; Εννοειται οτι δεν ειμαι γιατρος απλα ολο και καποια βαρυτητα εχει η αισθηση μου. Ουτε ειμαι και απο τους ανθρωπους που με το παραμικρο τρεχουν στον γιατρο. Το αντιστοιχο και σε μεγαλο βαθμο αν και απαραδεκτο. Αλλα θα μου πειτε παλι οι γιατροι το ξερουν αυτο; Οχι βεβαια!

Η συνεχεια ειχε ακτινογραφια (ακομα αναρωτιεμαι αν ειχε νοημα γιατι δεν μπορω να ανακαλεσω αν την ειδε κανεις) και υπερηχο.

Ευτυχως δεν εδειξε κατι ανησυχητικο και ετσι γυρισα σπιτι μου με την βεβαιωση οτι τουλαχιστον το τσεκαρα η μουλαρα. Το νοσοκομειο δεν λειτουργησε ως πλασεμπο μιας και ολο και κατι νιωθω ακομα. Ο γιατρος του υπερηχου εκτος απο το οτι μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις μου εξηγησε οτι μπορει να κραταει και μερες ακομα αν και για μενα τοσο μεγαλο διαστημα δεν εχει ξανασυμβει. Οι «εκτακτες» ειναι ανυσυχητικες οταν συνοδευονται απο κατι ακομα που ομως δεν εβλεπε. Μου εξηγησε το πως γινεται και νιωθω αυτο το κενο στους παλμους και πραγματικα εντυπωσιαστηκα γιατι δεν το ειχα ξανασυναντησει σαν εξηγηση.

Το αστειο του πραγματος ειναι οτι προφανως για λογους οικονομιας δεν καταφερα να παρω ενα αντιγραφο για το αρχειο μου του υπερηχου οπως επισης αν περιμενετε οι ακτινογραφιες σας να μπαινουν σε φακελους μαλλον θα περιμενετε πολυ.

Ελπιζω συντομα να νιωσω οπως πριν και χαιρομαι για το οτι ειμαι εδω και γραφω και δεν εμεινα μεσα για προληπτικους λογους, κατι που δεν θα ηταν παραξενο γιατι απο τους 3 ανθρωπους που ηρθα σε επαφη μονο ο ενας ηξερε τον τυπο της επεμβασης που εχω κανει. Η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι συνηθισμενος και απαιτει εξειδικευμενες γνωσεις που πιθανον να μην εχουν ολοι αλλα μπροστα σε κατι που δεν γνωριζουν προτιμουν να σε κρατησουν παρα να σε αφησουν να φυγεις και καλα κανουν βεβαια γιατι φερουν ευθυνη. Καλλιο πεντε και στο χερι παρα…. Απλα στην περιπτωση την χθεσινη εγω χρειαζομουν μια επιβεβαιωση μονο για να ξερω που βαδιζω.

Ευχαριστω οσους ασχοληθηκαν μαζι μου και ευχομαι να κανω πολυυυυυ καιρο να τους ξαναδω🙂

2 thoughts on “«Μουδιασματος» συνεχεια

  1. Άσχετο… ως πότε θα το’χεις Χριστουγεννιάτικο το περιβάλλον εδώ; Πάμε για Πάσχα!!!
    Στο θέμα τώρα: θα σου πρότεινα να πας σε κάποιον καρδιολόγο να σε εξετάσει. Προσπάθησε να δεις κάποιον επιμελητή στο νοσοκομείο, γιατί αν περιμένεις από ειδικευόμενους, άστα βράστα. Εμένα στο νοσοκομείο η ειδικευόμενη ορθοπεδικός -πέρα απ’την εξυπηρέτηση που μου έκανε να βγάλω την ακτινογραφία ως έκτακτο περιστατικό- η διάγνωσή της ήταν πέρα ως πέρα άσχετη. Την οστεοαρθρίτιδα δεν την είδε καν. Μην αφήνεσαι λοιπόν και μην επαναπαύεσαι με διάγνωση που ήταν ίσα ίσα για να σε ξεπετάξουν.

  2. πρεπει να βρω κατι γουτσου γουτσου. αυτο μου αρεσε πλακα πλακα. Η δικη μου περιπτωση επι το πλειστον θελει γνωσεις επι του συγκεκριμενου θεματος και οι ανθρωποι που ασχοληθηκαν ολα αυτα τα χρονια ειναι αθηνα συνηθως. για κατι διευκρινιστικο πηγα για να ξερω αν πρεπει να θορυβηθω🙂

Σχολιάστε

