Να μαι και εγω!

Γεια σας συν-ταλαιπωρημενες. Τι κανετε; Πώς τα πάτε;Dog-Running

Την είδατε την Βασω; Λαμπρό παράδειγμα και ευγε της. Η Βασω για οσους δεν ειδαν την απαντηση της ειναι μια νεα κοπελα σε περιοδο εξεταστικής η οποία προσπαθει να χασει το περιττο της βάρος με την διατροφή των ww και μαλιστα σε διαστημα δύο μηνων, έχασε 8,5 κιλά!!!

Το εντυπωσιακο ειναι οτι εχει καταφερει να χαλιναγωγει τις λιγουριτσες της με τα γνωστα φρούτα, σαλάτες ή στις μεγάλες λιγούρες μαύρη σοκολάτα! Προσπαθει να εχει την ασκηση στην ζωή της μεσω του χορου και του περπατηματος και μαλιστα εβαλε και την μητερα της σε αμεση υποστηριξη ακολουθωντας και εκεινη το προγραμμα. Το πιο βασικό ομως περα απο τα τοσο ενθαρρυντικα νεα που εγραψε η Βάσω ειναι οτι «ίσως δεν το είχα πάρει απόφαση τόσο πολύ όσο τώρα!»

Αυτο ειναι μεγαλη κουβεντα και τοσο μα τοσο αληθινο. Οταν εχεις αποφασισει κατι δεν αφηνεις δικαιολογιες να μπαινουν στον δρομο σου. Εισαι ακρως στοχοπροσυλωμενη που λεει και μια φιλη μου. Προσφατα ειχα ακουσει καποιον διαιτολογο να λεει «ειναι τοσο απλο να χασει καποιος τα κιλα του που οταν καποιος το εφαρμοσει και δει ποσο απλο ειναι θα αναρωτιεται γιατι αφησε τοσο χρονο να παει χαμενο με το να ταλαιπωρειται»

Και το πιστευω. Οχι απλο με την εννοια σημερα ξεκιναω σε μια εβδομαδα ειμαι σιλφιδα γιουπι γιουπι χωρις πεινα, κοπο, κτλ Αλλα το κλειδι ειναι το μυαλο. Οταν εχεις ξεκαθαρο το οτι εχεις ενα στοχο ολα περιστρεφονται γυρω απο αυτο.

Στα δικα μου νεα τωρα. Η διατροφή που ακολουθώ εχει βάση πρωτεϊνική με μικρά διαλλείματα λίγο πιο ελεύθερου προγράμματος. Οπου να ναι μπαινω και στο ελευθερο παλι. Είτε το πιστευετε ειτε οχι με ειχε λιγο «αγχωσει» αυτη η φαση. Για πρωτη φορα αντι να πω «αχ τι ωραια» σκεφτομουν «θα μπορω να τα παω καλα;» Χωρις πλακα οταν κατι ειναι απαγορευμενο το περνας στο μυαλο σου και λες «δεν μπορω να το ακουμπησω τερμα» ενω οταν δεν ειναι, ειναι πιο ευκολο να πεις «μια κουταλιτσα, ενα κομματακι κτλ» Αυτο που με χαρα βλεπω ειναι οτι δεν εχω πεσει στα «βαρια» χιχιχι εχω επιτηδες αποφυγει ολες τις αγαπημενες γευσεις και προσπαθω να διατηρω μια ισορροπια.Αν και θα μου ηταν ιδιαιτερα ευκολο να αρχισω να τρεχω σαν το παραπανω σκυλακι προς διαφορους γευστικους πειρασμους που μου κουνανε το μαντήλι. Το αρνητικο ειναι οτι τα συμπτωματα της ωορρηξιας καλα κρατουν και δυστυχως χτες και προχτες αισθανομουν οτι θα σκασω. Και οσο και να ξερω οτι ειμαι πιστη στο προγραμματακι μου δεν παυει να σε ριχνει λιγο ψυχολογικα ολο αυτο το σκασιμο. Περιμενω ομως οτι συντομα θα νιωσω καλυτερα. Το αλλο κουλο ειναι οτι ψιλοπεριμενω το επομενο πρωτεινικό για να ξερω οτι σιγουρα δεν θα υπαρχει περιπτωση να παρεκλινω! (ποια εισαι εσυ; φερε πισω την original ταλαιπωρημενη αμεσως!!! χιχιχιχι)

Αυτα μεχρι στιγμης κοριτσακια μου.

2 thoughts on “Να μαι και εγω!

  1. Σας ευχαριστώ τόσο πολύ για τα τόσο καλά σας λόγια!!!!!Με ενθαρύνεται να συνεχίσω και να φτάσω στον στόχο μου!!!Όντως όλα είναι στο μυαλό και τελικά δεν χρειάζεται να πεινάει κανείς για να χάσει το περιττό βάρος του, αρκεί να αλλάξει κάποιες βλαβερές συνήθειες, όπως ΔΕΝ τρώμε ποτέ μαζί με βιβλίο, υπολογιστή και τηλεόραση, τρώμε περισσότερο με αυτόν τον τρόπο (κι αυτό το λέω για να το ακούω κι εγώ, γιατί δυσκολεύτηκα πολύ να το αλλάξω αυτό κι ακόμα μου κακοφαίνεται, η δύναμη της συνήθειας, τι να πει κανείς). Προσαρμόστε την διατροφή των ww στα μέτρα σας, έτσι και δεν θα σας κουράσει και δεν θα την αφήσετε για κανέναν λόγο, κι αυτό επειδή ο κάθε οργανισμός έχει τα δικά του «κουσούρια» που δεν μπορούμε να μην τα πάρουμε υπόψην μας σε μια τέτοια προσπάθεια!!
    Υ.Γ Από τότε που διαβάζω το blog σας νοιώθω πως δεν είμαι μόνη και το ότι μοιράζεστε μαζί μας τις γνώσεις σας πάνω σε αυτό το θέμα είναι άξιον θαυμασμού, Ευχαριστούμε!!!

  2. ωωω εχεις απολυτο δικιο!!! Σημαντικο σημειο αυτο με το φαγητο παραλληλα με τηλεοραση κτλ! Μπραβο για την επισημανση. Ηθελα να κανω μια αναρτηση για αυτο αλλα ολο ξεχνιεμαι. thank you για την υπενθυμιση🙂
    Εγω σε ευχαριστω Βασω μου, πολυ πολυ πολυ🙂 Γνωση που μοιραζεται ειναι παντα πιο δυνατη🙂

Σχολιάστε

