Τα τυμπανα παρακαλω προκειτε να κανω ανακοινωσεις:

Λοιπον…. εχω καταγεγραμενα αποτελεσματα…. Σιγουρα ειναι ευχαριστα, αλλα επειδη θα ηταν ακομα πιο ευχαριστα δεν κρατιεμαι και θα τα ανακοινωσω.

Ξεκιναμε με το επισημο αποτελεσμα σήμερα, μετα το πρώτο κύκλο του πρωτεϊνικού

μείον 3,500 κιλά. Γιουπι γιουπι και εμφανισιακά πραγματικά φαίνεται (ειπαμε για να μην πεταμε στα συννεφα, στο μεταξυ μας να μην επαναλαμβανομαι)

Επειδη ομως «εκλεψα», οχι καλε σταματηστε τα μπινελικια! Δεν εκλεψα στο φαγητο. Αυτο ειπαμε το τηρησα κατα γραμμα. Ζυγίστηκα και χτες. Και το αποτελεσμα;  4,200!!! Εκει και αν ηταν τα γιουπι! Αντε λεω να δω και το τελικο αυριο.

Ελα ομως που οταν ξυπνησα αισθανομουν κατι μικροενοχλησεις τυπου περιοδοωορρηξιας. Γκρρρρ λεω!  Ελπιζω να μην δω τιποτα περιεργο. Και τελικά ηταν λιγο παραπανω και αντι για 4.200 επισημη καταγραφη 3.500. Σιγουρα με αφηνει ευχαριστημενη και αρκετα μαλιστα και δεν σας κρυβω οτι ηταν η πρωτη φορα μετα απο παρα παρα παρα πολυ καιρο που δεσμευτηκα απεναντι στον εαυτο μου και δεν εβαλα στο στομα μου ουτε ενα ψιχουλακι παραπανω απο οτι επρεπε. Το σωμα μου με αποζημιωσε – αφου ειμαι σιγουρη οτι αν δεν με μουτζωνε το εκανε απο ευγενια τοσο καιρο – και αρπαξε απο τα μαλλια την ευκαιρια που μου εδωσα.

Δεν σας κρυβω επισης οτι εντυπωσιαζομαι με το οτι με βρισκω «προβληματισμενη» για το αν μπορω να τηρησω την ιδια ευλαβεια μιας και τωρα μπαινουν και αλλα φαγητα στο παιχνιδι για τις επομενες μερες. Μεχρι στιγμης το σημερινο το τηρησα κανονικα. Βεβαια το οτι προβληματιζομαι ειναι σιγουρα θετικο γιατι σκεφτομαι «α ωραια τωρα μπορω» αλλα «τωρα θελω να»🙂

Ο επομενος αναμενομενος ρυθμος ειναι οτι ή θα πρεπει να χασω λιγο ή να μεινω σταθερη. Αν παρω αλλαζουν τα πλανα.

Οποτε wish me good luck  κοριτσιααααα🙂

3 thoughts on “Τα τυμπανα παρακαλω προκειτε να κανω ανακοινωσεις:

  1. Good luck! Good luck! να πανε ολα καλα! Αχ αυτη η περιοδοωορρηξια….και στις δυο περιπτωσεις εμενα με τσακιζει η κατακρατηση…αν ομως δειξουμε χαρακτηρα αποζημιωνομαστε μετα!
    Φιλια!!

  2. αχ thank you thank you για την συμπαρασταση! Μακαρι. Μαρσι μου τα επομενα τυμπανα ανακοινωσεων θα ειναι για σενα😉 Λουλου και παλι καλα να λεω γιατι συνηθως παιζω 2-3 και 4 κιλα μην σου πω!! οποτε για αυτο λεω ειμαι σουπερ ευχαριστημενη και ας μην καταγραφηκε και «επισημα» η πρωτη ενδειξη, μου αρκει που νιωθω αυτες τις μικρες διαφορες στις κινησεις μου, που η πλακα ειναι οτι επειδη τις εχεις συνηθισει, καταλαβαινεις την διαφορα οταν αυτες λειψουν🙂

Σχολιάστε

