Με εμπνευση το μωρο σας!

Τελικα ειμαι πολύ μπροστά! Πρεπει να αρχισω να κατοχυρωνω πατεντες μπας και εχω και κανενα οικονομικό όφελος!

Οταν ειχα την μικρή μωρο στην φαση της σουπας λαχανικών σκεφτομουν οτι αν μια μαμά ακολουθήσει την διατροφή του μωρού της σίγουρα θα χασει κιλά. Σήμερα επεσα σε ενα αρθρο στο ιντερνετ για την babyfood diet

Μια δίαιτα που εχει “κερδισει” το Χόλιγουντ και στηρίζεται στις φρουτοκρεμες του μωρου σας. Μην ξεχνατε να τσεκαρετε με τον γιατρο σας. Βεβαια δεν ειναι μονο οι φρουτοκρεμες και φυσικα δεν υπαρχουν μονο θετικά. Εγω απλα σας το αναφερω μιας και το βρηκα και εσεις ξερετε καλυτερα – μην ξεχνατε την ενημερωση απο τον γιατρο σας!

One thought on “Με εμπνευση το μωρο σας!

  1. Αυτο δεν είχε κάνει και η Σίσυ Χρηστίδου και έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης?
    Εγώ πάντως με έμπνευση το φαγητό του γιου μου ανακαλύπτω καινούριες γεύσεις…(δεν του δίνω έτοιμα στα βαζάκια και προσπαθώ να δημιουργώ και για εκείνον για να μην βαριέται).
    Μια που έχεις και εσύ πιτσιρίκι, καμμία ιδέα για απογευματινό εκτός από γιαούρτι (και έτοιμα φυσικά) ? Για να έχουν και αυτά την ποικιλία τους μωρέ…

Σχολιάστε

