Αλλη μια εμεινε…. Απο αποτελεσματα;

Λοιπον φιλεναδες ειμαι ιδιατερα ευχαριστημενη! Αλλα πριν σας πω το λογο θα σας δωσω μερικες διευκρινήσεις.

Περα απο την κλασική μεθοδο ζυγίσματος για να δουμε το βαρος μας, εγω στο σπιτι εχω 2 ακομα ζυγαριες ακριβειας! Δεν τολμαω να παρω 2 κιλά ή να χασω και τα ματια των γονιων μου το αντιλαμβανονται αμεσως. Και πριν βιαστειτε σας λεω οτι οι γονεις μου δεν ανηκουν στην κατηγορια εκφρασεων υπερβολικών και ειναι οι πρωτοι που μου τα χωνουν αν κατι δεν ειναι σωστο/καλο/ λαθος κτλ. Ειναι ακρως αντικειμενικοι και αυτο εχει επιβεβαιωθει πολλες φορες στην μεχρι τωρα ζωή μου🙂

Στο σπιτι λοιπον – μενουμε κοντα – εκτος απο τον αντρα μου, μονο η μητερα μου γνωριζει οτι εχω ξεκινησει διαιτα μιας και την ξεκινησαμε μαζι. Αν και με βλεπει καθε μερα παντα ηταν σε θεση να αντιλαμβανεται τις διαφορες ειτε τις προς τα πανω είτε τις προς τα κατω.

Την Κυριακη το πρωί θα ζυγιστω και επισημα για να δω το συνολο της προσπαθειας μου. Παρολα αυτα εχω παρατηρησει αρκετα πραγματα – απλα καθημερινα που με κανουν ιδιαιτερα ευχαριστημενη. Τα ιδια ειναι επιβεβαιωμενα και απο την μητερα μου αλλα και απο αλλα μελη που δεν εχουν γνωση της προσπαθειας μου αυτης.

Και οχι δεν ειμαι «προκατειλημενη» γιατι ειμαι της αποψης οτι οταν εχεις πολλαααα κιλα θελει να χασεις αρκετα για να αρχισει κατι να αχνοφαινεται. Παρολα αυτα ειπα «θα το κανω, θα ξερω ομως οτι το τηρω κατα γραμμα οποτε καποια στιγμη θα δειξει οτι ειναι να δειξει. Δεν θα περιμενω γρηγορα αποτελεσματα»

Θα σας πω λοιπον οτι η διαθεση μου δεν εχει πεσει καθολου, εχει κανει την εμφανιση της η μεση μου και αυτο φανηκε απο 3-4 μπλουζες που ενω τις ειχα παροπλισει γιατι μαρκαραν πολυ και εμεναν ψηλα λογω στομαχιου και κοιλιας, τωρα πεφτουν πιο χαμηλα και τις φορας χωρις να κραυγαζουν για βοηθεια! Ενω τις τελευταιες φορες που κατεβαινα σκαλες επιανα τον εαυτο μου να αισθανεται οτι μπορει και να μην παταω καλα στο σκαλοπατι μιας και δεν εβλεπα τα βηματα μου, ειδα οτι τις κατεβηκα νερακι και αισθανθηκα σιγουρη για καθε μου βημα!

Στο αυτοκινητο που καθομουν ενω ειχα μια πρωτης ταξεως συζητηση με το στομαχι μου, σημερα παρατηρησα οτι στην κουβεντα μπηκε και η κοιλια μου αλλα και μερος των ποδιων. Αυτα τα 2 τους τελευταιους μηνες μας κραταγαν μουτρα και μιλαγαν μεταξυ τους μιας και δεν τα εβλεπα καλα και εβρισκαν την ευκαιρια να κρυφτουν. Τα μαγουλα στο υψος των σαγονιων εχουν μειωθει. Η αναπνοή μου ειναι πιο ανετη. Το παντελονι γλιστραει καλυτερα πανω στα μπουτακια (χαιδευτικα τα ονομαζω).

Καποια στιγμή η ατακα ηταν «τωρα μοιαζεις με εγκυος» «γιατι σε παραξενευει;» απαντησα. «τα τελευταια χρονια ειμαι σε διαρκη εγκυμοσύνη!» «ησουν σε στρογγυλεμενη εγκυμοσυνη, τωρα που αδειαζει αρκετα στα πλαγια η εγκυμοσυνη επικεντρωνεται μονο μπροστα οπως ειναι το φυσικό» ήρθε η απαντηση.

Όλα αυτα ισως φανταζουν υπερβολικά. Αλλα πραγματικά δεν ειναι. Οσοι με ξερουν, γνωριζουν οτι η υπερβολή δεν ειναι μερος του χαρακτηρα μου. Δεν εχει μεινει αλλωστε αλλη μιας και εχει συγκεντρωθει όλη στα κιλά μου🙂

Φυσικά και αν συναντιομασταν για καφε πριν την διαιτα και με βλεπατε 10 μερες μετα στην καλυτερη θα λεγατε «αλλαξες κατι πανω σου; χρωμα μαλλιων ισως; ισως κατι μου φαινεται λιγο διαφορετικό» και στην «χειροτερη» δεν θα προσεχατε τιποτα. Αυτο ειναι το καλο / κακο με τα πολλα κιλά. Αλλα συμβαινει στα αληθεια και το νιωθω σε καθε μου κινηση. Σήμερα ειχαμε παει καπου με τον Χρήστο και όπως γυριζαμε καταλαβαινα στο περπατημα μου να νιωθω λιγο πιο….»αδεια» στο μπροστινο συστημα (στομαχι κοιλια μπουτια) και το καταλαβα εντονα γιατι τις προαλλες που ειχα παει την μικρή στο Jumbo για μια αλλαγή αισθανομουν το μπροστινο συστημα τοσο βαρυ και ενιωθα λες και «κινιονταν ξεχωριστα» με καθε μου βημα. Θυμαμαι ειχα απογοητευτει πολυ εκεινη την ημερα γιατι ηταν κατι πρωτογνωρο σαν αισθηση και καθολου ευχαριστη. Σημερα αυτο απουσιαζε αισθητα. Θα μου πειτε περιμενα να αδιαθετησω και ειναι ολα αυτα τα ωραια πραγματα που νιωθουμε σε τετοιες φασεις αλλα οτι και να ηταν δεν το νιωθω οποτε μου κανει

Και φυσικα η επομενη σκεψη μου ηταν, αν τωρα αισθανομαι τοσο πολυ διαφορετικα για φαντασου να χασεις 10 κιλά απο τα σημερινά σου! Επρεπε να μετρηθω πριν ξεκινησω και σε ποντους για να μπορω να εχω μια ακριβη εικονα και με ποντους. Και το σκεφτηκα αλλα μετα το ξεχασα

Εσεις πως τα πηγαινετε; Νιωθετε καποια αλλαγή; Τηρειτε το προγραμμα σας;

6 thoughts on “Αλλη μια εμεινε…. Απο αποτελεσματα;

  1. Mπραβο ευη! Ακομα και 2-3 κιλα να χασουμε νιωθουμε τοσο ομορφα…
    (αυτη την συζητηση με την κοιλια και τα ποδια πολυ την ευχαριστηθηκα.., και μενα μουτρα μου κρατανε…)
    φιλια!

  2. Γεια σας κι από εμένα!!!Με λένε Βάσω και κάνω την δίαιτα των ww εδώ και δύο μήνες, έχασα οχτώμισι κιλά και προσπαθώ να χάσω κι άλλα αλλά τώρα τελευταία η ζυγαριά μου φαίνεται έχει κολλήσει;Τηρώ το πρόγραμμα χωρίς να ξεφεύγω και μάλιστα έχω υιθοτήσει υγιεινές συνήθειες, όπως πλέον όταν έχω λιγούρα προτιμώ τα φρούτα, σαλάτες ή στις μεγάλες λιγούρες μαύρη σοκολάτα!

  3. Τι ενθαρρυντικά νέα! Μπράβο Βάσω για το αποτελεσμα σου. Ειναι ιδιαιτερα εντυπωσιακο. Ακολουθεις το flexi points? ισως λιγο περπατημα να σε βοηθουσε αλλιως μην πιεζεις τον εαυτο σου. Ειναι εξαιρετικο το οτι υιοθετησες τις σαλατες και τα φρουτα σε λιγουριτσες🙂 Απο την στιγμή που το τηρεις θα συνεχισεις να εχεις καλα αποτελεσματα. Λενε οτι βοηθαει – αν δεις και συνεχιζει η στασιμοτητα – να αλλαξεις την διατροφή σου για μια το πολυ 2 μερουλες και μετα παλι ακαθεκτη! Οχι γουρουνιτσες χιχιχιχι μικρες αλλαγες🙂 Σε ευχαριστω που μοιραστηκες μαζι μας το αποτελεσμα σου γιατι ετσι δινεις ακομα μια ωθηση στο να τηρησουμε το προγραμμα μας!🙂

  4. Σας ευχαριστώ πολύ!!Αυτό θα κάνω, λόγο εξεταστικής διαβάζω πολλές ώρες και είναι καπως μειωμένη η γυμναστικη (γράφτηκα σε παραδοσιακούς χορούς και προσπαθώ να περπατάω μιάμισι ώρα κάθε μέρα ή μέρα παρά μέρα), αλλά αυτη η περίοδος είναι λίγο στατική σε αυτόν τον τομέα!Κατά καιρούς είχα δοκιμάσει πολλά προγράμματα διατροφής, τα οποια τα βαριόμουν ή δεν έφερναν αποτελέσματα ή ίσως δεν το είχα πάρει απόφαση τόσο πολύ όσο τώρα!Τώρα έχω βάλει και την μητέρα μου σε όλο αυτό οπότε έχω και υποστήριξη και αυτό είναι το σημαντικότερο!!
    Σας εύχομαι καλά αποτελέσματα!!!

  5. α εσυ εισαι αστερι! ευγε! και αυτοελεγχος στις λιγουριτσες και ασκηση; παραδειγμα προς μιμηση! Ειναι εξαιρετικο που με υποστηριζει και με την σταση της η μητερα σου μιας και οι μαμαδες αποτελουν πρωτης ταξεως «μεθοδους συμπαραστασης» ακομα και οταν μας «την λενε» ειναι παντα για το καλο μας🙂 να της μεταφερεις τα συγχαρητηρια μου για την κινηση της αλλα και σε σενα για την ιδεα σου🙂

Σχολιάστε

