Ποιες ειναι αυτες ειπαμε;

Σε εκεινη την συναντηση που ειχαμε με την κολλητη μου, αναφερθηκε οτι τις προαλλες επεσε πανω σε καποιες φωτογραφιες απο εκεινη την μερα που φτιαχναμε μακαρονια στο σπιτι μου.

«αν δεις ενα χερακι που ειχες για να μην μιλήσω για τα υπολοιπα μελη» μου ειπε🙂 νννναι «εχω και εγω καποιες» ειπα «αλλαζοντας» θέμα🙂 οποτε στην επομενη συναντηση βγηκαν τα αλμπουμ στο τραπεζι.🙂

Ενα μονιμο χαμογελο ακολουθουσε καθε μια που εμφανιζονταν. Τι καλές! Δυο κολλητες σε ποζες τρελας αλλα και σοβαρες να μας κοιτανε χαμογελαστες, αλλοτε σκεπτικες και να μας ρωτανε «ποιες ειστε εσεις καλε;» Και καλα η κολλητη δεν εχει αλλαξει και πολύ εγω ομως….ξεχωριστο κεφαλαιο. Ολοκληρο κεφαλαιο μην σας πω.

Παρολα αυτα η διαπιστωση αυτη δεν ειναι για να μας ριχνει αλλα για να αποτελεσει κινητηριος δυναμη. Ειπαμε «σιγά μην αφησουμε τα κιλα να μας οριζουν και να μας ριχνουν την διαθεση» ΟΧΙ βεβαια. Θα το χρησιμοποιησουμε υπερ μας!

Οι φωτογραφιες ειχαν την πλακα τους, εμεις την δική μας, η αποφαση εχει ηδη παρθει, και απο εδω και μπρος χαραζουμε μια νεα πορεια, ετσι ωστε να βγουν αντιστοιχες φωτογραφιες με βελτιωμενες εμφανισεις οπου οι καινουργιες θα κοιτανε τις παλιες και θα λενε «καλε πως ήσασταν έτσι;» χιχιχιχι🙂

 

Σχολιάστε

