Και αλλο μελος στο γκρουπ….

…της εναρξης της σωστής διατροφής του 2013. Τελικα νομιζω οτι η καινουργια χρονια επηρεασε αρκετες για νεα και δυναμικά ξεκινήματα.

Δεχτηκα την επισκεψη της κολλητης μου που μενει αρκετα μακρια μου, την 1η μερα που ξεκινησα διαιτοδιατροφή. Εκει που πιναμε τον καφε μας τσουπ ξεφυτρωσε ενα γιαουρτι απο το πουθενα. Παρατηρωντας με ποση «ευχαριστηση» … το ετρωγα ξεκινησε η κουβεντα για την νεα και τελευταια μου προσπαθεια.

«Α και εγω το εχω στο μυαλο μου αν ειναι θα το ακολουθησω με το που θα γυρισω στην βαση μου» μου ειπε. Δεν θα ξεχασω μια διαιτα που ακολουθουσε καποια χρονια πριν οταν εμενε ακομα εδω οπου ειχε πυκνα συχνα φασολακια πρασινα σαλατα. Απο τοτε τα ειχα μαθει. Θυμαστε που σας ελεγα οτι απο καθε διαιτα κραταω και κατι; Οχι για να μην σκεφτητε οτι λεω ψεμματα. Απο εκει κρατησαμε τα φασολακια🙂

«Χαμενη» και εκεινη στην ρουτινα, στην κλεισουρα του χειμωνα και στα ψυχολογικα σκαμπανεβασματα οπως ολοι μας αποφασισε να κανει κατι για τον εαυτο της. Το μονο αρνητικο ειναι οτι δεν ειμαστε κοντα ωστε να σκανε και τα απαραιτητα χαστουκακια αλληλοβοηθειας σε περιπτωση σκεψης και μονο γουρουνιας. Χαστουκια μεσω skype πιανονται;😉

Με μεγαλη μου χαρα λοιπον σημερα εμαθα οτι ξεκινησε. Θα χαιρομουν πολυ να την εβλεπα να μοιραζεται μαζι μας τις δικες της σκεψεις, προοδο και εντυπωσεις αλλα παρολο που την κανω χρυση τοοοοσο καιρο, εχει περιπεσει σε λουμπα βαθιας βαρεμαρας με οποιαδηποτε μορφη επικοινωνιας απαιτει σωματική κουραση. Ελπιζω να μην βαριεται να μιλησει στο μελλον! Που θα παει ομως. Μολις αρχισει να διαγραφεται η κορμαρα κατω απο τα πουλοβερ τοτε θα αρχισει να κελαηδαει το πουλακι μου🙂

Αυτο ειναι κολλητηλικι. Ιδιες σκεψεις ιδιοι προβληματισμοι και ιδιες εναρξεις! Εμπρος λοιπον και καλη αρχη φιλεναδουλα.

Ελπιζω να πιασεις συντομα τον στοχο σου και να δεις που ολα …μα όλα….θα γινουν καλυτερα και θα φαινονται πιο εφικτά!🙂🙂😉

One thought on “Και αλλο μελος στο γκρουπ….

  1. Παράθεμα: Πολυ χαρηκα! | "Η οδύσσεια μιας ταλαιπωρημένης" :)

Σχολιάστε

