Η προσπαθεια καλά κρατεί!

Αχ αχ αχ τι τραβαμε και εμεις οι ταλαιπωρημενες! Διατροφής συνέχεια και οι πειρασμοι πολλοί. Τί γιορτές με τα συνοδευτικά τους, τι αναψυκτικά, τι πατατάκια, τι ξηροκάρπια, τί μακαρονάδες και πατατούλες για να μην πω για κατι μπακλαβαδες που στριβουν απο την γωνία. Τς τς τς. Ακόμα και ο καφές μου αλλαξε και αυτο ειναι κατι που πρωτη φορα συμβαινει. Παντα οταν εκανα οργανωμενη προσπαθεια, με ρωταγε ο διαιτολογος ποσους καφεδες πινω και πώς. Και απο την στιγμή που ήταν λιγοι πάντα εμενε οπως ήταν. Αυτη τη φορά ομως άλλαξε και αυτός. Αυτο ειναι κατι που δεν περιμενα να το κανω ποτέ!🙂 Ευτυχως ομως σε ολα τα παραπανω δεν εχει υπαρξει η παραμικρή υποχώρηση. Ο Χρήστος ειναι σε άδεια άρα ευτυχως έχει αναλάβει τα συνοδευτικά του φαγητου καθώς και το φαγητό της μικρής, έτσι αποφεύγω να βρισκομαι κοντα στις δοκιμες των φαγητών αλλα ευτυχως για μενα ακομα και τις φορες που λειπει δεν εχω κανει την παραμικρή παρασπονδία.

Ακομα και οταν εδωσα γλυκό στην μικρή απο μια επισκεψη, δεν ακουμπησα ουτε το μικρό μου δαχτυλακι που λερωθηκε στο στομα μου. Ειναι λιγο περιεργο το συναισθημα. Δεν ειναι η πεινα που μπορει να νιωθεις ή να μην νιώθεις, είναι το αισθημα οτι σου κάτι σου λείπει να τσιμπήσεις. Ο ουρανίσκος σου δεν καλυπτεται απο αυτο που του δινεις και κατα συνεπεια το μυαλο σου. Αυτο ειναι κατι που το ειχα συνειδητοποιήσει και κατα την «ερευνα» του προηγουμενου ετους και οφειλω να πω οτι δεν μου αρεσε καθολου. Γιατί αυτό σημαίνει οτι αλλάζεις επίπεδο….προς το χειροτερο. Ειναι αλλο πραγμα να εισαι παχυσαρκος και αλλο πραγμα να εχεις στο μυαλο σου την φιλοσοφια του «χοντρού». Θα προσπαθησω να σας εξηγησω τί εννοώ στην επομενη αναρτηση μου. Ναι φυσικά υπάρχουν οι – πολλές – φορές που λες, «έλα μωρέ πραγματικά τώρα, τί διαφορά στα τοσα κιλά μου έχει μια πατάτα, ενα σοκολατάκι, ενα αναψυκτικό κτλ» αλλα δεν ειναι μονο εκει το θεμα.

Είναι οπως ο κυριος στο «ε αμα δεν καψεις τα μακαρόνια»!!!

2 thoughts on “Η προσπαθεια καλά κρατεί!

  1. Μπράβο που κρατάς δυνατά! Δίνεις το παράδειγμα και μας ενθαρύνεις! Αλλά μην ξεχνάς οτι η διατροφή ww σηκώνει να φας κι ένα γλυκάκι ή λίγους ξηρούς καρπούς. Αν το ελέγχεις άνετα νομίζω οτι είναι αξιέπαινο..αν όμως καταπιέζεσαι δεν κάνει..γιατί ίσως καμμιά μέρα ξεσπάσει..
    φιλιά και καλή συνέχεια!

  2. Ω ναι καλη μου λουλου🙂 το ξερω. σε ευχαριστώ για την επισημανση. εγω αμελησει να αναλυσω το τι κανω διατροφικά. κανω μια μικρή «αποτοξινωση» για καμποσο διαστημα και μετά θα ξαναπιάσω μαλλον το προγραμμα των ww🙂

Σχολιάστε

