The time has come!

Εδώ είμαστε!

Αυτες τις μερες αντιμετωπισα ενα προβληματακι στον υπολογιστη και δεν μπορουσα να μπω. Μπορει να μην εδωσα το παρον εδω αλλα στο μυαλο μου δεν σταματουσε να γυριζει η συζητηση που καναμε με την Μαρσι για την κοινη μας προσπαθεια για το νεο ετος.

Θερμοι υποστηρικτες και οι δυο των weight watchers ειπαμε να το δουμε απο κοινου. Αλλωστε οπως διαβασα και σε ενα βιντεακι που ανεβασε η Μαρσι ηρθε η ωρα to «Stop watching start doing»

Πραγματικα ευχομαι να πετυχει αυτη μας η προσπαθεια και για τις δυο μας αν και να ειμαι ειλικρινεις ευχομαι περισσοτερο να πετυχει και για μενα. Οχι μην βιαστειτε να βγαλετε συμπερασματα για εγωισμους και «αντιπαλοτητες». Απλα η Μαρσι εχει καταφερει μα λιγα μα πολλα να εχει ενα αρνητικο απολογισμο της καθε χρονιας ενω ο δικος μου παραμενει σχεδον σταθερος.

Αυτο σημαινει οτι μαλλον κατι κανει καλυτερα. Μερος της «μελετης» της χρονιας που περασε, ιδιως τους τελευταιους μηνες ειναι οτι η μπαλα μαλλον χανεται στις μεριδες. Αν εγω θεωρω οτι μεριδα ειναι ενα συγκεκριμενο πιατο του σπιτιου μου και ως τετοιο το υπολογιζω, αν αυτο παιρνει διπλη ποσοτητα γραμμαριων απο την επισημη και εγω το υπολογιζω ως μια….παρε το αυγο και κουρεψε το!

Η ημερομηνια εναρξης θα ειναι ή στις 2 ή στις 3 του μηνα. Να ειμαι ειλικρινείς αυτες τις μερες δεν υπολογισα ουτε εναν ποντο και σιγουρα εφαγα αρκετους🙂 Οποτε το πρωί θα εχω ενα mini-talk με την ζυγαρια μου  και θα δουμε χιχιχι. Περιμενω να αδιαθετησω κι ολας οποτε σιγουρα θα υπαρχουν ανοδικα νουμερα.

Παρολα αυτα οτι και αν δειξει η αποφαση εχει παρθει και η προσπαθεια μας θα ξεκινησει!  Ευχομαι και ελπιζω μονο να ειμαι τυπική, προσεκτική και με επιμονη και επιμονή γιατι αυτα χρειαζεται για να πετυχει μια προσπαθεια.

Στο πολυ παρελθον στην πρωτη μου επαφη με την μεθοδο των weight watchers περα απο το αποτελεσμα που ειχα, το εκπληκτικό ηταν οτι δεν με ενδιεφερε απο ενα σημειο και μετα τιποτα, οτι και να ειχα μπροστα μου. Χαιρομουν με το αποτελεσμα, ειχα καινουργια πραγματα στο μυαλο μου ολα σχετικα με το καινουργιο μου αποτελεσμα. Συναισθηματα που τα εχεις ξεχασει με ολα αυτες τις αποτυχημενες «προσπαθειες»

Λεω «προσπαθειες» γιατι πρεπει να παραδεχτω οτι καμια δεν ηταν πετυχημενη σε διαρκεια μιας και οι μικρες αταξιες ερχοντουσταν πολυ γρηγορα και σιγουρα ξερετε πως παει, η μια φερνει την αλλη και γρηγορα ερχεται η απογοητευση.

Εχω πει και αλλες φορες οτι οι συνταγες των weight watchers ειναι πραγματικα εξαιρετικες και δεν εχουν σε τιποτα να ζηλεψουν  απο τις «κανονικες». Εχει τυχει πολλες φορες να τις εχει γευθει καποιος χωρις να ξερει οτι ειναι διαιτητικες και να εχει μονο καλα σχολια να πει για την γευση τους.

Συνταγες τετοιες θα βρειτε στο «Νοστιμευοντας τις μερες μας», αλλά και στο «Συνταγές Light» και τωρα και στο «καλενταρι των ww συνταγων μου»

Θα μιλησουμε παλι αυριο για να οριστικοποιηθεί η ημερομηνια εναρξης και ας ευχηθουμε το 2013 να ειναι η χρονια που οι στοχοι μας θα επιτευχθουν!

2 thoughts on “The time has come!

  1. Σου ευχομαι ολοψυχα να βρεις τον δρομο σου…μαζι και εγω θα σε παρακολουθω και θα προσπαθω… κανω και εγω μια καινουρια αρχη μια και μετα απο το φαγοποτι των ημερων λιγο απεχω απο το αρχικο μου βαρος..
    Οργανωση, προσηλωση και μετρο…αυτο ευχομαι σε ολες μας!
    Καλη χρονια!

Σχολιάστε

