2012…..2013

Τετοιες μερες περσυ απο ενα μαγαζι που αγορασα γραφικη υλη μου ειχαν κανει δωρο ενα ημερολογιο τοιχου. Ξερετε απο αυτα που ειναι μια μεγαλη αφίσα οπου ειναι συγκεντρωμενοι ολοι οι μηνες.

Το ειχα βαλει σε ενα εμφανες σημειο και καθε φορα που το κοιταζα σκεφτομουν. «για φαντασου 3 κιλα το μηνα να χανεις 36 κατω τετοια εποχη του χρονου!»

Ετσι λοιπον σημερα κανοντας τον απολογισμο που λεει και η Μαρσι η μονη διαφορα ειναι ουτε λιγο ουτε πολύ 3 κιλά. Και αυτο το αποτελεσμα φυσικα δεν ειναι αποτελεσμα διαιτας, αλλα ειναι αυτη η κατασταση που απο την μια αφηνεσαι απο την αλλη προσεχεις. Το «κατορθωμα» ειναι οτι δεν πηρα. Καποτε επαιρνα 10 κιλα περιπου το χρονο. Αν το συγκρινω με αυτο σιγουρα ειμαι κερδισμενη αλλα αφου εχω σταματησει να παιρνω τα τελευταια 2 περιπου χρονια τωρα πρεπει να κατεβω.

Μεγαλα λογια δεν θελω να πω γιατι αλλωστε δεν εχει νοημα κανενα. Το θεμα δεν ειναι τα λογια αλλα το αποτελεσμα

Φετος λοιπον μου δωσανε απο το ιδιο καταστημα παλι ενα αντιστοιχο ημερολογιο – μηπως κατι θελουν να μου πουν;; χιχιχχι🙂

Α να δουμε λοιπον, μετα απο «ερευνα ενος χρονου» τι αποτελεσματα θα δειξει το 2013; Μηπως να τα καταφερουμε να ειναι καλυτερο απο το 2012;

2 thoughts on “2012…..2013

  1. Καλημέρα Εύη!Χρόνια πολλά! Σε βρήκα μέσω του μπλογκ της Μάρσι και πολύ χάρηκα ..η ισχύς εν τη ενώσει που λένε!
    Προσπαθώ να ακολουθησω κι εγώ το πρόγραμμα των ww, ξέρω πως είναι αποτελεσματικό αλλά από τον Οκτώβριο που ξεκίνησα μία χάνω μία παίρνω..το θετικό είναι πως κατα μέσο όρο έχω χάσει λίγο,σχετικά με πριν και ότι συνήθως αυτές τις μέρες έπιαρνα κιλά ραγδαία ενώ τωρα είμαι σταθερή..
    Σου εύχομαι να πετύχεις στον στόχο σου με τον καλυτερο και πιο υγιεινό τρόπο και να αποτελέσεις εμπνευση για όλους εμάς που σε παρακολουθούμε! Καλή Πρωτοχρονιά!

  2. αχ Loulou σε ευχαριστώ πολύ. ευχομαι και για σενα να ολοκληρωσεις τον στοχο σου. πανε μολις λιγες μερες που ελεγα στην μαρσι οτι καπου ειχα κρατησει στα «αποθηκευμενα» του υπολογιστή μια σελιδα με συνταγες του ww! Η ισχυς εν τη ενωσει φυσικά και λιγο που κοιταξα σημερα την σελιδα σου βλεπω οτι εχεις κανει μια πολυ ωραια προσπαθεια! Μπραβο σου! Εδω θα ειμαστε να ανταλλασουμε συνταγες (ανεβαζω και εγω καποιες στο Νοστιμευντας τις μερες μας) και να δινουμε βοηθεια ολες μαζι απλωχερα! Καλως ορισες🙂

Σχολιάστε

