Νηστεία και πειθαρχία…

Αυτες τις μερες νηστεύω μιας και σε λίγο ειναι τα 40 του παππου μου και θα κοινωνήσουμε. Αυτη η νηστεία μου ειναι λιγο πιο δυσκολη μιας και η ορεξη μου, μου κανει νουμερακια (αλιμονο!!! αυτο μου ελειπε ) και η πεινα μου χτυπαει την πορτα του στομαχιου μου πολλές φορες μεσα στην ημερα για να μην πω συνεχεια!!!

Να σημειώσω ότι προσπαθώ να αποφύγω θερμιδοφόρα εδέσματα που μπορείς να καταναλώσεις σε μια νηστεία αλλά μετα τα θυμάσαι για 2 μηνες χαχαχα και ευτυχώς που δεν ειναι σε περιοδους όπως το Πασχα που οι φουρνοι κατακλιζονται με ποικιλιες για ολα τα γουστα

Και ερωτώ: Γιατί εδώ κρατιέσαι και δεν καταναλώνεις τροφές απαγορευμένες και όταν κανεις δίαιτα τα κανεις….

Γιατί στην διατροφή της δίαιτας λοιπον παρεκλίνουμε τόσες και τοσες φορές; Θα μου πείτε στην νηστεία έχεις μπροστά σου συγκεκριμένη χρονική διάρκεια ενώ για καποιον με πολλά κιλά έχει πολύυυυυυ δρόμο μπροστά του και πως να αρνηθεί τις γευσεις που του αρέσουν για τοσο πολύ χρόνο. Κουράζεται, βαριέται κτλ. Στην νηστεία υπάρχει και ο «φόβος του Θεού» ενώ στην διατροφή όχι.

Ναι και παλι υπαρχει λύση. Βαλε τις γευσεις που σου αρεσουν μια φορα στις 2 ή στις 4 εβδομαδες και συνεχίζεις πάλι, και έτσι δεν θα εχεις και τυψεις αλλα θα ξερεις οτι ειναι ελεγχομενο. Παλι ομως τηρηση προγραμματος δεν βλεπω

Στην διατροφή δεν υπαρχει ο φοβος που προανεφερα αλλα δεν ειναι φοβος το να αντιμετωπισεις προβληματα υγειας λογω κιλων;;;