Πως περναει ο καιρος!

Με λύπη μου αλλα και με λιγο «χαρά» διαπίστωσα οτι το τελευταίο εναμιση χρονο σχεδον τα κιλα μου παιζουν μεσα σε μια δεκαδα. Σε αυτη που διανυω τωρα. Το χαρά κολλάει στο οτι εχω κρατησει τα 5 (της επομενης δεκαδας) που ελεγα χθες και δεν τα εχω ξαναπαρει. Απο την αλλη οταν αρχισα να παχαινω καποια χρονια πριν, επαιρνα σχεδον 10 κιλα ανα χρονο αρα το γεγονος οτι αυτο σταματησε και επιπλεον οτι εχουν διατηρηθει χαμενα αυτα τα 5 ειναι σημαντικο.

Το λυπηρο ειναι ομως οτι δεν ειναι καθολου λογικο να εισαι σε μια δεκαδα κολλημενος τοσο μεγαλο διαστημα και στην ουσια αυτο που καταφερνω ειναι να πηγαινω στην αρχή ή στο τελος της. Ακομα και ενα κιλο το μηνα να εχανα…..

Τι να πω; Ελπιζω αυτη τη φορα να ειναι πιο αποτελεσματικο και να μην ειμαι εδω του χρονου να λεω τα ιδια για τα ιδια ακριβως κιλά!!!

 

 

Σχολιάστε

