Πόσο δύναμη έχουν πια;

Γιατί έχουμε την ταση να βολευομαστε σε μια κατασταση και να το βαζουμε τοσο ευκολα και γρηγορα κατω; Οταν ξεκιναμε ενα προγραμμα, μετα απο τρεις μερες νιωθουμε οτι εχουν περασει τρεις εβδομαδες!

Για να καταλαβετε το νοημα των σκεψεων μου οφειλω να σας πω οτι εγω με την τρελη (εως και 3 κιλα την φορα) διακυμανση απο μερα σε μερα – για να μην πω απο ωρα σε ωρα- των κιλων μου εχουμε μια σχεση εξαρτησης. Οποτε το να σταθεροποιηθω και καθε φορα να με δειχνει – με τς λογικες διακυμανσεις – ειναι αξιο συζητησης χαχαχα

Τέλος Ιουλιου και αρχες Αυγουστου «επεσα» τρια κιλα, Ζυγιζομουν συστηματικα και εβλεπα μια σταθεροτητα και σιγα σιγα μια πτωση στα κιλα που εφτασε περιπου στα 3. Συν αλλα 4 απο πιο πριν, 7. Συν αλλα 5 απο ακομα πιο πριν που τα κραταω χαμενα με νυχια και με δοντια 12 στο συνολο!!!

Αφου λοιπον το καλοκαιρακι και το σωμα μου αποφασισαν να μου κανουν αυτο το δωρο σκεφτηκα και εγω να το βοηθησω λιγουλακι ωστε με μια μικρή ωθηση να αλλαξω δεκαδα. Τωρα ηταν πιο ορατο απο πριν αλλωστε. Αποφασισα να ξεκινησω λιγο ασκηση. Αυτες τις μερες αισθανομαι λιγο φουσκωμενη και ο πονος στα «νεφρα» που ελεγα χτες δεν υποχωρει και μου εχει κανει την διαθεση λιγο ασχημη. Το διαστημα που ακολουθησε δεν ειχα καποια σημαντική αλλαγή στα κιλά. Σήμερα λοιπον η ζυγαρια μου με δειχνει +3. Ξέρω οτι το αποτελεσμα ειναι λιγο πλασματικο μιας και ξερω τι εχω καταναλωσει αυτες τις μερες παρολα αυτα ειναι αρκετο για να ριξει ψυχολογικα. Νιωθω απογοητευση χωρις να εχει λογικο υποβαθρο.

Πως λοιπόν 3 χαζοκιλακια μεσα στα τόοοσα εχουν την δυναμη να σε κανουν να νιωθεις ικανή ή ανίκανη; Γιατι μήπως αυτο ειναι τελικα.  Οταν νιωθεις ικανος να πετυχεις πραγματα τα πετυχαινεις, ειτε κανεις διαιτα με ποντους ή με θερμίδες ή δεν τρως το βραδυ κτλ. Οταν δεν νιωθεις ικανος κανεις μια τρυπα στο νερο.

Σχολιάστε

