Γκρρρρρ….

Εννοείται ότι τα κιλά που θέλω να χάσω είναι ΠΟΛΛΑΑΑΑ αλλά επειδή κάθε πράγμα στην ζωή μας, πρέπει να γίνεται βήμα – βήμα, αρχικός στόχος είναι το 10% όπως λένε και οι περισσότεροι ειδικοί. Στόχοι μικροί, εφικτοί και αισιόδοξοι.

2,5 μήνες πριν είπα να ξεκινήσω κάτι πιο σοβαρό, Δύο μήνες  πριν λόγω μιας επικείμενης εξέτασης ο γιατρός μου ζήτησε να χάσω 5 κιλά. «Μέχρι πότε θέλετε;» ρώτησα μιας και ήδη είχα ξεκινήσει την προσπάθειά μου.

Την απάντηση δεν με «συμφέρει» να την σημειώσω

«Ννννααι» λέω. Κατάλαβα. Παράλληλα σκεφτόμουν. ‘Ελα μωρέ…τι είναι 5 κιλά στα κιλά μου; Και για να ειμαι σίγουρη θα χάσω 10 για να είμαι μέσα» Θα μου πείτε τόσο εύκολο είναι; Οχι, αλλα έχω ένα κακό. Έχω τρελές διακυμάνσεις!!! Τρελές όμως!! Σήμερα μπορεί να ζυγίζω χ κιλά, αύριο χ+3 και μεθαύριο χ-2. Χωρίς αλλαγές στη διατροφή μεταξυ του σημερα και του αυριο. Ναι ναι δεν λέω ψέμματα. Όσοι έχουν «εμπλακεί» κατά καιρούς live, το εχουν δει με τα ιδια τους τα ματια. Ενας απο τους παράγοντες είναι ο ψυχολογικός. Οχι δεν χρησιμοποιώ τετριμένες λέξεις σαν δικαιολογίες. Αλλωστε έχω ξεπεράσει το στάδιο των δικαιολογιών καιρό τώρα. Μου αρέσει η ειλικρίνεια. Το ψέμα πάντα κατι μου έκανε. Το σιχαίνομαι! Και στην τελική όσον αφορά τον εαυτό μου, δικές μου οι αποτυχίες , δικές μου και οι επιτυχίες (όταν έρθουν χαχαχα). Με το που θα συμβεί κάτι που θα με «αγχώσει» τσουπ! Το στομάχι μοιάζει με εγκυμονούσα που ξέχασε να γεννήσει και νιώθω ότι θα σκάσω.

Ετσι λοιπόν είναι μαθηματικά βέβαιο, ότι με το που θα κλείσω το ραντεβού για την παραπάνω εξέταση – ιδίως απο την στιγμή που θα πρέπει να περάσω την χειρουργική πόρτα για να πραγματοποιηθεί, όχι μονο τα 5 κιλά που θα έχω χάσει θα πάρω αλλά και όσα κιλά εχουν χάσει και οσοι βρίσκονται εκει γύρω. Θυμαμαι χαρακτηριστικά μια χρονια σε ενα ετησιο ελεγχο, ειχα προσπαθησει να μην παρω ουτε ενα κιλό για ένα χρόνο. Και τα καταφερα για τους 11 μήνες. Μεσα στον δωδέκατο μήνα που ήταν και το ραντεβού μου… να το το 5 κιλο να μου κανει παρέα!

Αυτη τη φορά το πήρα πιο ζεστά και μέσα σε 2 περίπου εβδομάδες κατι παραπανω απο 4 κιλά μου κούναγαν το μαντήλι!!!Βρε τι ωραία… σκέφτηκα, και με την σκέψη έμεινα, αφού απο εκείνη την ημέρα ανεβοκατεβαίνω Σ Υ Ν Ε Χ Ε Ι Α!!!! Ουτε το χρηματιστήριο τέτοια κίνηση.

Δεν είναι σπαστικό να κανεις μια προσπαθεια 2,5 περίπου μήνες και το αποτελεσμα να σε οδηγεί εκεί που ξεκίνησες; Οχι τιποτα άλλο, αλλα ο καιρός περνάει και εγω θελω να ξεμπερδευω και με την εξέταση ώστε να ξέρω τί γίνεται απο εδώ και μπρος. Αλλά και να δω οτι αυτο που κανω εχει ενα αποτελεσμα ωστε να εχεις ωθηση να συνεχισεις. Την μια μερα η ζυγαρια δείχνει μειον 4,5 συνολο απο τα αρχικα κιλά, επι μια εβδομαδα παιζει με τα συν 2,3,4,5 μετα κανει ενα τσαφ, ξεφουσκωνεις -5 και παλι απο την αρχή!

Σήμερα λοιπόν σκέφτηκα να αναθέσω στο παρθενιστικο εγώ μου, να κανει πραξη ενα απο τα χαρακτηριστικά του. Την οργάνωση. Να το δω σαν ενα project που πρέπει να οργανωθεί, να υλοποιησει και να εχει αποτελεσμα. χαχαχα. Ας εκμεταλλευτω τα καλα στοιχεια του ζωδιου μου στην τελικη. Δεν ξερω αν θα τα καταφερω γιατι οπως εχω ξαναπει εχω το κακο να ξεκιναω καταγραφοντας για 2-3 μερες και μετα χαλαρωνω την καταγραφη, μενω με το περιπου, μετα μπαινουν σε εφαρμογή το οτι αφου δεν εισαι τυπικη στην καταγραφη πως θα εισαι στην πραξη και παει λεγοντας, και μετα παλι αναζητω μια καινουργια αρχη, που θα κρατησει 2-3 μερες κτλ κτλ

(Ασε που πρεπει να τσεκαρω και τον θυροειδη που τον εχω αφησει στην ησυχια του τοσο καιρο τωρα χωρις χαπακια και υποπτευομαι οτι μαλλον με εκδικειται…)

Σχολιάστε

