Δοκιμάστε το!

Οταν ετοιμάζετε τον κιμα για να φτιάξετε μπιφτέκια δοκιμάστε να τρίψετε μεσα κολοκυθάκια. Απλα τριβετε και προσθετετε, ουτε τα στυβετε ουτε τιποτα. Βαλτε τα υλικα που βαζετε συνηθως, πλαστε μπιφτεκια και ψηστε τα και παρακαλώ πειτε μου εντυπώσεις.

Ειναι «κολπο» που συστηνουν οι διαιτολόγοι για να αυξηθεί η ποσότητα του μπιφτεκιού, μειώνοντας την ποσοτητα του κιμα, αλλά πιστέψτε με ειναι και πολυ γευστικό. Κανει τον κιμα αφρατο και του δινει μια υπεροχη γευση

Αλλο «κολπο» ειναι να τριψετε και καροτο για να αυξησετε τον ογκο του. Το εχω δοκιμασει αλλα το καροτο κανει το μπιφτεκι πιο στεγνο-στιφο. Εγω σας το γραφω παντως και εσεις κανετε τις δοκιμες σας🙂

24 /05/ 12 Συμπληρωματική συμβουλή ! Η Μαρσι μας θυμισε επισης και την λυση της τριμμενης φρεσκιας ντοματουλας! Δεν ξερω για εσας αλλα εμενα μου μυρισαν μπιφτεκακια ξαφνικα αααα

Ευχαριστώ Μάρσι

2 thoughts on “Δοκιμάστε το!

  1. Χμ! Με κολοκύθι δεν έχω δοκιμάσει να φτιάξω το μπιφτέκι μου, αν το θέλω πιο ελαφρύ και με λίγους πόντους. Με τριμμένη τοματούλα φρέσκια έχεις δοκιμάσει να κάνεις το μπιφτέκι σου;

  2. ναι ειναι και αυτο πολυ νοστιμο. Και μιας και μιλαμε για κιμαδες σκεφτομαι να ανεβασω μια συνταγη για ρολο…μιαμ μιαμμ

Σχολιάστε

