Ψαχνω,Ξεχωριζω, Εφαρμοζω


Βομβαρδισμος πληροφοριων. Αλλοτε σωστες και άλλοτε λανθασμένες. Ολοι ειναι ειδικοι και φυσικα προσπαθουν να σε πεισουν για το δικιο τους.

«αν φας αυτο θα χασεις 1 κιλο» «γιουπι! γιατι;;» » α δεν ξερω!» με αυτη την απαντηση χαιρετω οριστικά. Θελω να γνωριζω τι μου προσφερει αυτο που θα φαω. Πώς λειτουργεί. Τι κριμα που ξεχναω αυτη την επιθυμια οταν προκειται για θερμιδογονες νοστιμιές😉

Εδώ λοιπον θα προσπαθήσω να απομονώσω κάποιες πληροφορίες που θα προσπαθήσω επίσης να ακολουθήσω σαν τον βασικό άξονα στην προσπάθειά μου την οποια και θα εμπλουτιζω αναλογα με το τι θα ξεχωρίζω

Αν θεωρειτε οτι κατι σαν κανει κλικ, τοτε συγχαρητήρια! Εχετε μια λιστα ετοιμη χωρις κοπο🙂

Αν δεν συμφωνειτε με κατι, μην του δινεται σημασια. Ψαξτε, ενημερωθειτε, αναζητήστε και φτιάξτε την δική σας λίστα🙂

Βαλτε το μυαλο σας να δουλεψει με βαση την δικη σας ερευνα, δοκιμη και πειραματισμο και αποφασιστε. Μιληστε και με τον γιατρο σας για να μην κανετε πειραματα και φτιαξτε την δική σας μοναδική λιστα που ταιριαζει στο δικο σας μοναδικο τροπο ζωης.

Να επισημανω οτι επισημα δεν υπαρχουν λιποδιαλυτικες τροφες!!! Αυτο που υπαρχει ομως ειναι τροφες που βοηθουν στην καυση του λιπους υπο προυποθεσεις. Αν διαβασετε λοιπον παρακατω οτι η ταδε τροφή βοηθαει στο λιπος εννοω το παραπανω.

  • Τρωμε ΠΑΝΤΑ κατι για πρωινό: μεγαλο, μικρο, λιγο, πολύ, συνθετο ή απλό εξαρτωνται απο τον χρονο, τα υλικά, την διάθεση μας.
  • Ψάρι, ψαρι, ψαρι. Αν καταφερνετε να χρησιμοποιείτε ψαρι αρκετες φορες μεσα στην εβδομαδα θα σας βοηθησει να ερθετε πιο γρηγορα κοντα στον στοχο σας. Αφηστε που βοηθαει και την υγεια μας. Οποτε διπλο οφελος🙂 Δεν ξεχνώ να επιλέγω σολομό. Είναι πιο ακριβός😦 αλλά πόσα χαλάμε οταν κανουμε μια παραγγελία απο delivery; Η ποσότητα φυσικά ειναι αυτη που καθοριζει το συνολο της τιμής. Μια φέτα 1 φορά στις 1-2 εβδομάδα δεν ειναι τοσο απαγορευτικό σε σχεση με τα θετικά που προσφέρει. Ω3, μειωμένες πιθανότητες καρδιακών παθήσεων, φυσική πηγή πρωτεΐνης και βιταμίνης D.
  • Προσπαθω να συνοδεύω το καθε γευμα μου με λαχανικά (φρεσκα ή ωμά). Βοηθά στο αισθημα κορεσμου και τον ελεγχο της ποσοτητας της τροφής.
  • Στικς λαχανικων ενδιαμεσα στα γευματα αντι για πατατακια κτλ. Το οτι μασαω κατι τραγανιστο δινει σημα στον εγκεφαλο οτι καταναλωσα τροφή και ειμαι ενταξει
  • «Θελω αυτο που θα φαω να εχει κατι αλλιως δεν θα το φαω» (Παπαδακης). Εκει νομιζω κρυβεται ενα πολυ μεγαλο μερος επιτυχιας. Μακαρι να φτασω σε αυτο το επιπεδο🙂
  • Αρχίζω να χρησιμοποιώ βρώμη.
  • Να χρησιμοποιώ περισσότερο μπρόκολο.
  • Brazil Nuts
  • Πρωτείνη στο πρωινό

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s