το πλανο της ημερας


3 μερίδες λαχανικών (συνολο 300γρ)

2 μερίδες φρούτων (συνολο 200γρ)

3 μερίδες ορατων λιπαρών

2 μερίδες γαλακτοκομικών

Υιοθέτησε ενα συγκεκριμένο ποτήρι και ένα πιάτο στο οποίο θα έχεις ζυγίσει την ποσοτητα που χωραει και ετσι δεν θα μετρας καθε φορα  τις μεριδες. θα αποτελει τον μπουσουλα σου

κάθε κυριακή φτιάξε το μενού της εβδομάδας

προετοιμαστε σνακς, συνοδευτικά κτλ για να μην εχεις την δικαιολογια «βαριεμαι τωρα που να καθαριζω..» κοψε καροτα και βαλε τα στην πρωτη μουρη του ψυγειου σου

ακου τις αναγκες του οργανισμου σου

μην αφηνεις τον εαυτο σου να γερναει πριν την ωρα του

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s